Wat kan je hier op zeggen
Heeft het met zijn karakter te maken? Misschien...waarschijnlijk in combinatie met de leeftijd en het feit dat jullie aan het racen waren ( komkom...laat ons er geen doekskes om winden)
De bugger wat ben jij een ontzettende droplul!!! Jij als broer zou toch het goede voorbeeld moeten geven lijkt me…heb je geen verantwoordelijkheidsgevoel ofzo??
Het is toch logisch dat je ‘jongere’ broertjes je proberen bij te houden op hun brommertjes. Die gaan op hun maximum rijden en willen jouw laten zien hoe hard ze wel niet kunnen. Stoer doen ten opzichte van elkaar heb ik ook altijd ervaren met mijn 2 jongere broertjes (nog steeds soms). Als hij aan de valpartij ernstig letsel had overgehouden, was je dan ook zo’n held geweest om het hier op MF te posten?
Wel eens gehoord dat je onverzekerd bent als je iemand dood rijdt met een brommer die circa 100 k/m per uur gaat. Jochies op die leeftijd realiseren zich dat niet zo goed. Toch...? Jij als broer zou ze moeten wijzen op die gevaren ipv met hun te gaan rijden op de openbare weg met snelheden van 100 k/m per uur.
Ga zo door…
Ben normaal echt geen zeikerd maar kan dit niet uitstaan.
Ik kan je melden dat een Mito hetzelfde handelt als een Duc 900 sport, daar kan geen brommertje tegenop!(vertel mij wat een rs125 of bijv. een zzr250 heeft wat een schakel brommertje niet heeft).
Stelletje sukkels, waarschijnlijk rijden jullie net zoals je schrijft;
Lijkt allemaal stoer, maar eigenlijk kun je er geen zak van.
Krijg een beetje genoeg van al die scootersukkels die te stom zijn om te snappen dat een gashendel meer dan twee standen heeft.
Scooters hebben sowieso een wegligging van nul-komma-nul en dan nog een beetje minder.
Zeg vriendje..ipv te antwoorden op het topic moet je niet beginnen te schelden he.. nee, ik moet inderdaad nog veel leren.. je kan nooit goed genoeg zijn, en iedere dag leer je bij.. en dan nog..Mn broer was inderdaad beetje stomgeweest om zo snel tegaan.. zie resultaat...
MAar stoer willen doen?? nee, gewoon even amuzeren onder elkaar..
En ga jij nu maar een andere moto kopen, ipv een belachelijk Honda CB1.. gaat toch niet voorruit? Jouw CB1 trek ik er zelf af met mn Civic VTI, of met mijn meter haar BMW 530D (model 2004).. mag ik wel is lenen om een loezer op zn naked van gedachten te doen veranderen...Of met mn ZXR750.. kan ik zelf lekker moto sparen en onder de 7000rpm blijven, of met papie zn R1 onder de 5000rpm... nu we toch bezig zijn met stoefen over het materiaal we hebben...
sorry maar ik ben het zo beu dat mensen niet goed lezen..en zitten te schelden,
ipv deftige commentaar te leveren..
Het spijt me..maar ik meende het niet..wou het gewoon effe zeggen
Klopt, mij motor heeft geen voorruit, het is een naked.
En ik heb het hem gevraagt vanavond, maar hij heeft liever niet dat je 'm aftrekt, vind ie een beetje een ranzig idee, meteen bij een eerste afspraak.
Verder, als je m'n post goed begrepen had dan snapte je wel dat het me niet kan boeien waarmee je me voorbij rijd, ik haal je wel weer in als je ergens in de vangrail ligt
We hebben zelf al veel gezegd, dat het zo goed als niet mogelijk is om bochten te gaan nemen met een brommer, omdat de achterband veel te smal is ( 110 => no good)
Verder, als je m'n post goed begrepen had dan snapte je wel dat het me niet kan boeien waarmee je me voorbij rijd, ik haal je wel weer in als je ergens in de vangrail ligt
Die moderne schakelbrommers hebben met die snelheden echt minder problemen dan je denkt. voordat de remmen last van oververhitting beginnen te vertonen. De vering is ronduit goed, de banden ook. En het frame geeft geen krimp tijdens gooien, smijten, accelereren (nouja..) en remmen.
Wat kan je hier op zeggen
Heeft het met zijn karakter te maken? Misschien...waarschijnlijk in combinatie met de leeftijd en het feit dat jullie aan het racen waren ( komkom...laat ons er geen doekskes om winden)
Tof he,anderen ongeluk toewensen.. maar je zal zien he makker.. wat je een ander toewenst... en je zal dan nog wel eens denken aan Motor-forum..
Want je denkt gewoon dat je alles beter kan, dat jij de goeie keuze maakt om met een CB1 te beginnen (of over te stappen)...
Zoals de meesten ben ik ook begonnen op een RS50->RS125->GS500-> en nu ZX750R...
Geen valpartijen tot nu toe, en hoop het zo te houden, eigenlijk niemand van de familie.. behalve de jongste.. vandaar deze topic
Ach wat, er zijn van alle soorten mensen op deze wereldbol.. wat zit ik nu te zagen over de mening van een vent die nog geen 20 000kms heeft gedaan op een tweewieler en die denkt dat ie alles al heeft gezien..
denk wat je wil.. in ieder geval, ik wens niemand iets slechts toe,..
Veel geluk aan alle motor-rijders..
...en optrokken deden we zowiezo niet, omdat ik toch zeker wist dat er een bocht kwam.
...
Als die brommers niet gemaakt zijn om zo snel te rijden, waarom zijn ze dan in de fabrieken zo gemaakt std ??
Een std scooter zonder begrenzer zal 50-60 gaan.
Een rs of tzr onbegrenst zal een 70-90 gaan.
Dus volgens mij zijn ze er toch wel voor gemaakt ?