ben het volledig met je eensNeem 3300 mee, en leg er 3100 op tafel en je zegt tegen hem, ik neem hem nu mee!
(mits hi rijklaar is). Zegt ie nee, pak je die andere 2 en rijd je lekker met je droommotor weg, want je wilt hem toch hebben!
Zit op dit moment heel erg te twijfelen. Ik heb een VFR800 uit '98 met 51.000 op de teller, inclusief een aantal leuke extra's: BOS demper, duoseat cover en een scott-oiler. De meeste dealers geven me er niet meer dan een 5800 voor terug als ik een nieuwe Suzuki SV1000S wil terug kopen (schijnt ook overeen te komen met de bovag lijst ofzo?).
Nou kan ik bij m'n eigen dealer een SV1000S inruilen waarbij ik omgerekend 7000 euro terug krijg. Daarbij heb ik dan een nieuwe SV1000S (alleen wel uit '03 ipv '04, maar dat boeit me niet, nieuw is nieuw) met 2 titanium BOS dempers en een duoseat cover. Ik moet er dan echter net iets meer bij leggen dan ik bereid ben (3300 ipv de 3000 die ik zelf eigenlijk als max heb).
Ben ik dom als ik dit niet doe? Ik heb geluld als brugman maar kon echt niet lager komen dan die 3300. Is dit DE kans die ik moet nemen omdat ik m'n VFR nergens beter ingeruild krijg, of is de deal volgens jullie niet scherp genoeg en kan ik beter nog effe wachten?
Ik twijfel, help mij!
[edit] Als tegemoetkoming hebben ze wel aangeboden dat ik mijn eerstvolgende set banden voor de (eventuele nieuwe) SV tegen inkoopprijs bij ze kan kopen... dus een setje dure Bridgestone's tegen inkoop prijs ofzo...
Eventueel jah. Maar jij hebt je Firestorm zie ik?He Mark, toch de SV
Is het die blauwe bij Oost. Is wel een supermooie fiets
Niet zeuren over die 300 euro, gewoon doen
ong 35 tot40%"Een setje banden tegen inkoopsprijs is een goed begin."
Wat is de marge op banden normaliter? M.a.w., hoeveel verdien ik hieraan?Weet iemand dat?
Ok, nog effe extra stuff geregeld (naast de banden tegen inkoop prijs):
- volledig gratis beurt na 1e 1000 km (kost normaal alleen olie en filters), dus levert zo'n 50-100 euro op
- 1e echte beurt kan er ook nog wel eventueel iets leuks met de prijs gebeuren (doen ze eigenlijk altijd wel, maar goed)
"En dan moet het goed wezen Marc" - dat zei de baas van Motor Oost. Klinkt zo bijbels dat het wel goed moet wezen hahaha
SV, heer ai kum!
Ik neem aan dat je op een SV gereden hebt zodat je weet dat het een goede keus is?
Anders zou je beter met de VFR kunnen blijven rijden en zoeken naar een motor die je fijn vind rijden.
Op de SV schrijf je namelijk in de eerste 5 minuten al gelijk een paar 1000 Euro af, op de VFR niet echt.
Yes heb hem gekocht. Kon hem alleen niet meenemen, omdat Unive al om 12.30 zat en ik om 13.30 beldeEn, heppie ém al gekocht ????
(anders weer een ochtend verspild)
Hmm aan de weg naar Nijverdal, op het industrie terrein naast de Peugot garagezit motor oost nog steeds in Rijsen , aan de weg richting wierden .