moet er iemand op vandaag?friday13th!!

RoyR gaat crossen op zolder...verder ga ik zelf nog ekkes crossen in de buurt, maar ga er wel vanuit dat ik alles heel houd.
 
bedoel dit niet al te sarcastisch hoor. maar heb zelf wel de ervaring namelijk jaren terug....
 
Ja :? hihi nou ja is mijn geluksdag, maar ja dat horen we vanmiddag wel als ik geslaagd of gezakt ben... Maar drink eerst een wijntje, dus dam moet het lukken hihi... Zal de uitslag laten weten, dus wens me succes!

:]
 
Iedereen die vandaag op moet suc6 :}
(Ook voor de mensen die op een andere datum op moeten ;) )





Zelf mot ik nog eventjes (gigantisch lang) gedult hebben.
(Dus ik jaloers). ;)
 
niet te bijgelovig worden hoor. ben ook gewoon de weg op en ben netjes aangekomen. nu nog terug :+

laatst ergens gelezen dat vrijdag de 13e een ongeluksdag is omdat op die dag 1000 jaar geleden ofzo een hoop afvallige ridders door de toenmalige paus werden vermoord. was dus niet zo een gelukkige dag voor ze....
 
gister avond koekblik weg gebracht voor een APK keuring die vandaag wordt uitgevoerd. Zag eigelijk nu pas dat het de 13e is |( |( |(
Bear vondt het al raar dat de garage voor 3 weken vol geboekt is behalven vandaag :? :o
 
Ik heb al 180km achter de kiezen. Geen centje pijn....ik zie alleen op tegen de terugrit als de Pinksterpleuris is losgebroken en er 300km aan files staat :X
 
Vanmorgen om half acht met de Jawa met zijspan naar m'n werk vertrokken.
Na 30 van de 55 km houdt de ontsteking van de rechtercilinder het voor gezien.
Dan heb je dus nog de helft van de 25 peekaatjes over.
Nieuwe bougies gekocht in Best (Dank aan Versteden motorhandel voor alle hulp :} ).
En met anderhalve werkende cilinder terug naar huis gesukkeld.

Dan plof je 4 uur na vertek weer voor de pc.... heee 'tis vrijdag de 13e...

Toeval? of toch gewoon een brik?

Tom
 
>Dan plof je 4 uur na vertek weer voor de pc.... heee 'tis vrijdag de 13e...>





sorry.... :)
 
Nou ik ben geslaagd, dus voor mij is het zeker mijn geluksdag...

Werd trouwens op vrijdag de 13de, 13 jaar... Dus dat was ook wel grappig... Voor alle mensen die vandaag pech hebben, morgen is het weer voorbij |(
 
Ik was jarig vrijdag. En ik ben getrouwd op vrijdag de 13e. Dat is inmiddels al weer 13 jaar geleden.

En ik leef nog steeds en ben nog steeds getrouwd. ja , met de vrouw uit mijn trouwboekje.


wat een gezeur


:)
 
Vrijdag de 13de op de gsx-r 1100 van mijn chef gereden. Terwijl ik zelf een 25kw zxr 400 gewend ben. Ik heb het overleefd en ik snapte ook meteen waarom ze de 25kw regel ingevoerd hebben :o . Nu kan ik helaas niet meer wachten tot ik er vanaf ben, nog maar 1 jaartje ;( .
 
he jongens zie waar ik mij bevondt op vrijdag de 13é en ben er nog steeds,dus niet te bijgelovig zijn... })


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan