Mooiste 600SS lijn

Welke

  • CBR 600RR

    Stemmen: 73 27,0%
  • CBR 600F

    Stemmen: 4 1,5%
  • ZX-6R

    Stemmen: 54 20,0%
  • GSX-R600

    Stemmen: 39 14,4%
  • YZF-R6

    Stemmen: 19 7,0%
  • YZF-600R Thundercat

    Stemmen: 71 26,3%
  • Truimph Daytona 600

    Stemmen: 10 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    270
full
 
:^

ook iemand die wakker wordt :P
cbr600f hoort hier ook niet echt in thuis, maargoed.
want als je die erbij zet, mag je ook een zzr 600 en een gsxf600 erbij zetten.


je moet is op een gsxf 600 gaan rijden en daarna op een Thundercat
dan weet je gelijk dat de cat wel degelijk in deze pol thuis hoort
spreek uit ervaring de donderpoes is zeker een supersport onder de 600 motors :9~
iedereen op www.thundercat.nl zal het hier mee eens zijn
dus ik stem THUNDERCAT
 
je moet is op een gsxf 600 gaan rijden en daarna op een Thundercat
dan weet je gelijk dat de cat wel degelijk in deze pol thuis hoort
spreek uit ervaring de donderpoes is zeker een supersport onder de 600 motors :9~
iedereen op www.thundercat.nl zal het hier mee eens zijn
dus ik stem THUNDERCAT
Ja, en wij van WC-eend adviseren WC-eend |(
En de tokkies zijn helemaal niet A-sociaal, vraag maar aan de tokkies O-)
De cat is ooit misschien als supersport op de weg gezet maar met de komst van de R6 is het toch echt een sport/tourfiets geworden.
 
Ja, en wij van WC-eend adviseren WC-eend |(
En de tokkies zijn helemaal niet A-sociaal, vraag maar aan de tokkies O-)
De cat is ooit misschien als supersport op de weg gezet maar met de komst van de R6 is het toch echt een sport/tourfiets geworden.
Klopt het is een sport/toer, met name vanwege de zithouding.
 
Ja, en wij van WC-eend adviseren WC-eend |(
En de tokkies zijn helemaal niet A-sociaal, vraag maar aan de tokkies O-)
De cat is ooit misschien als supersport op de weg gezet maar met de komst van de R6 is het toch echt een sport/tourfiets geworden.


diep in je hart wil je ooit een thundercat :+
 
Ja, en wij van WC-eend adviseren WC-eend |(
En de tokkies zijn helemaal niet A-sociaal, vraag maar aan de tokkies O-)
De cat is ooit misschien als supersport op de weg gezet maar met de komst van de R6 is het toch echt een sport/tourfiets geworden.


Erm.. als je iets als SuperSport op de markt brengt en daarna ook een ander product in die category op de markt brengt... dan is het oude product niet ineens geen SuperSport meer hoor..
Dus je koopt een bijvoorbeeld een VW Transporter, maar er komt ook een ander busje van VW erbij.. dan wordt die Transporter niet ineens een middenklasser ofzo..

Wel is het zo dat de R6 MEER SuperSport is dan de Thundercat, daar geef ik iedereen gelijk in.

Zelf heb ik ook een Thundercat en ik ervaar het zelf ook meer als een toer/sport fiets in vergelijking tot R6, etc.., maar het blijft een SuperSport.
 
diep in je hart wil je ooit een thundercat :+
Neuh, ik heb al de betere sport/tourfiets ;)

Erm.. als je iets als SuperSport op de markt brengt en daarna ook een ander product in die category op de markt brengt... dan is het oude product niet ineens geen SuperSport meer hoor..
Dus je koopt een bijvoorbeeld een VW Transporter, maar er komt ook een ander busje van VW erbij.. dan wordt die Transporter niet ineens een middenklasser ofzo..

Wel is het zo dat de R6 MEER SuperSport is dan de Thundercat, daar geef ik iedereen gelijk in.

Zelf heb ik ook een Thundercat en ik ervaar het zelf ook meer als een toer/sport fiets in vergelijking tot R6, etc.., maar het blijft een SuperSport.
Waardeloos voorbeeld.
De categorie supersport schuift net zo hard mee als dat de ontwikkelingen binnen de motorwereld gaan.
De honda CB400f is in jouw ogen dus ook nog steeds een supersport :?
 
je moet is op een gsxf 600 gaan rijden en daarna op een Thundercat
dan weet je gelijk dat de cat wel degelijk in deze pol thuis hoort
spreek uit ervaring de donderpoes is zeker een supersport onder de 600 motors :9~
iedereen op www.thundercat.nl zal het hier mee eens zijn
dus ik stem THUNDERCAT

Een GSX600F is inderdaad heel iets anders dan een Thundercat, maar dan hoort de ZZR600 er ook bij, want ik heb acht jaar met een ZZR600 gereden en er was toch geen Thundercat die dat ding bij hield.

En een halve ZX-12R hoort er natuurlijk ook bij. :+ Ook 600cc supersport, het rijdt alleen wat lastig waarschijnlijk.

Maar mijn echte mening is dat de Thundercat er NIET bij hoort en de ZZR600 ook niet

Oh ja, gestemd op de ZX-6R en dan eigenlijk het 2005 model. :}
 
Degene met de mooiste volle "smoel".............GSX-R K4 8-)

En natuurlijk zijn lijnen, yamaha heeft sowieso bijna geen lijnen meer tegenwoordig zonder kuipwerk :X
 
Neuh, ik heb al de betere sport/tourfiets ;)Waardeloos voorbeeld.
De categorie supersport schuift net zo hard mee als dat de ontwikkelingen binnen de motorwereld gaan.
De honda CB400f is in jouw ogen dus ook nog steeds een supersport :?

Als die als SuperSport op de markt is gezet wel ja...
Hij voldoet alleen niet meer aan de hedendaagse omschrijving van en SuperSport, maar das weer wat anders.

Nagoed.. zoals ik al aangaf. In de hedendaagse categorie SuperSporten zou de Thundercat niet behoren te staan.. ook al heb ik er zelf een.
 
Een GSX600F is inderdaad heel iets anders dan een Thundercat, maar dan hoort de ZZR600 er ook bij, want ik heb acht jaar met een ZZR600 gereden en er was toch geen Thundercat die dat ding bij hield.

En een halve ZX-12R hoort er natuurlijk ook bij. :+ Ook 600cc supersport, het rijdt alleen wat lastig waarschijnlijk.

Maar mijn echte mening is dat de Thundercat er NIET bij hoort en de ZZR600 ook niet

heb geen ervaring met een zzr600 dus heb geen mening hier over
maar ik vind de gsxf gewoon een toerfiets en een Tcat is gewoon een super sportieve toerfiets kan de zzr ook zijn maar nogmaals geen ervaring
denk zelf dat de cbr 600 f ook ongeveer gelijk is aan de gsxf dus ja mischien is de pol niet hellemaal goed maar toch Tcat is geen super sport maar ook zeker geen watje
 
Thundercat was er voor de R6 als echte SS, liep nog ff naast de R6...zelfde met de CBRF die nog steeds naast de RR loopt als iets minder SS alternatief, maar voor de RR was het een SS.
 
:^

ook iemand die wakker wordt :P
cbr600f hoort hier ook niet echt in thuis, maargoed.
want als je die erbij zet, mag je ook een zzr 600 en een gsxf600 erbij zetten.
ZZR600 en GSXF600 zijn hele andere fietsen dan de TC en de F.
Die ZZR en GSXF zijn ook echt geintroduceerd als tourfietsen, de andere 2 waren SSjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan