Mooiste motordag 2009?

Paar foto's:
GroteFoto-VBWYVYBR.jpg


GroteFoto-3YRVDVWZ.jpg
 
mooiste motordagen waren in Marok met MikeTheBike , Black-mule , en Maurice.
hele dagen rijden en mooie landschappen..... 8-)
4082003896_065cd42c14.jpg


4082006268_33d7e3c91b.jpg


P1000256.jpg


P1000304.jpg


P1000369.jpg
 
MarofThymen zou eind september vertrekken voor zijn vijf maanden stage op zee, dus we gingen elk weekend samen doorbrengen. Hij wilde graag mee met de dierenvoertoer op 6 september 2009, maar ik niet, want eh... Nou ja, motorrijden is eigenlijk drie keer niks :P Veel te gevaarlijk en veel te veel aso's :$ Maar omdat MarofThymen en ik elk weekend samen gingen doorbrengen, had ik niet veel keus. En raad eens... Het was geweldig!!! *O* *O* *O* *O* *O* Ik vond het zelfs zo geweldig dat ik op 9 januari 2010 mijn eerste rijles heb en afgelopen maandag heb ik zelfs mijn theorie gehaald.
 
Eind mei, de halve dag rondjes gescheurd om het circuit van Spa. Als kers op de taart nog even op het circuit gekeken waar alleen maar € 100.000+ bakken rond scheurden.....kippenvel als ik er aan terug denk.
 
Voor mij was 7 oktober DE motordag van 2009.
Na jaren van uitstel eindelijk m'n rijbewijs gehaald!
Hopelijk volgen er de komende jaren nog veel hele mooie motordagen :]
 
Mooiste motordagen:

Het MF Motorweekend en aansluitend de zes dagen Normandie. Mooie rit van de Vogezen naar Normandie.
 
Mijn mooiste motor dag van 2009 is vandaag! Mijn eerste motor gekocht. Helaas nog wel een paar weekjes wachten, nog even rijbewijsje halen. Fijne kerstdagn toegewenst.
 
Laatst bewerkt:
mijn rijwebewijs halen in augustus en mijn rijbewijs ophalen smorgens om 9 uur en met een regenachtige dag rijden:D , ookal was het geen mooie dag het was wel een dag dat ik voor het eerst mijn vrijheid kreeg op mijn eigen fiets!
 
Mooiste dag was de dag dat ik mijn eerste bike, een duc 748 ging ophalen bij zijn vorige baasje. En deze met 0,0km ervaring na een rit van 110km probleemloos en zonder brokken veillig thuis heb mogen parkeren.
 
Rijbewijs gehaald (alles in een keer)

en mijn eerste pakkie gehaald:

motorpak.jpg


goed begin van het nieuwe jaar meteen een nieuwe gsxr halen =D
 
1 dag in mijn vakantie, welke mij nog steeds een glimlach bezorgd *D

In mijn eentje van Briancon, gelijk oostwaarts de italiaanse grens over, in Susa op zijn italiaans gebrunched, weer naar italiaans/franse grens op de col de mont Cenis (Monsenisio)
Foto-YW7FGFLT.jpg


afdalen richting dorpje val Cenis, en daar (bewust) de afgesloten col d'iseran opgereden, puur om te kijken hoe ver ik kwam ... Klik op onderstaande foto voor filmpje om te kijken HOE ver ik kwam ;)

http://www.youtube.com/watch?v=BV9XDDQVTws

Dus ook weer terug over zelfde weg, vervolgens door richting col du Telegraph (op & af, galibier was dicht & uit route)
Foto-RNXNGOY6.jpg


, gevolgd door de col de madeleine over.
Foto-VK8FGRAV.jpg


Vervolgens om af te sluiten via Albertville stukje snelweg en mooie binnenwegen richting camping in de buurt van Lyon, dagje logeren bij hen op camping
Foto-XXDQ7PQJ.jpg


Was mooie lange dag, heerlijk gereden, alleen maar mooi weer, veel meegemaakt en in een dag zowel in kerstlandschap met meters sneeuw geweest als in het zomers warme franse landerijen met graadje of 30... (en onbeperkt zoete kersen eten voor 3 euro :P )

Ojah, voor als ik dement raak, heb de hele dag 1 op 1 op video staan :+

Het is dat het hier echt om de MOOISTE dag gaat, heb meerdere erg mooie dagen beleeft dit jaar, maar kan/mag er hier dus maar 1tje noemen :$ :P

Zonder mijn alpenvakantie was het waarschijnlijk Hét MF Motorweekend geworden O-)

PS : triumph zou mij wel eens mogen sponseren :+
 
Laatst bewerkt:
Einde van de zomer m'n A gehaald en meteen een motor gekocht. Wel wat mooie dagen gehad maar volgend seizoen begint het pas echt denk ik. :]
 
Eind november mijn eerste Duc opgehaald en dolgelukkig ondanks kou & regen nog een paar weekjes van kunnen genieten, kan niet wachten tot de winter het een beetje laat afweten....
 
Laatst bewerkt:
De dag dat m'n Husky (en tevens eerste motor) hier voor de deur werd afgeleverd. Ik hem vervolgens startte...en m'n eerste meters erop reed -> dat was echt een TOP gevoel! *O* Ik hoop er nog vele km's op te maken. Op naar 2010 zou ik zeggen!
 
Het is dat het hier echt om de MOOISTE dag gaat, heb meerdere erg mooie dagen beleeft dit jaar, maar kan/mag er hier dus maar 1tje noemen :$ :P

Yep, het gaat in dit topic inderdaad om de allermooiste motorgerelateerde dag van 2009. :) Als ik meerdere dagen mag noemen, dan zijn er nog wel een paar dagen die ik kan noemen, zoals mijn kennismaking met de Spaanse Pyreneëen dit jaar en dichterbij huis een van de dagen die ik met de TDM hevig pruttelend in Luxemburg heb doorgebracht. (ben in totaal keer of 10 in Luxemburg geweest dit jaar)
Dus dat zou dan mijn top 3 zijn voor geweldig motorjaar 2009.

Maar dames en heren, goed bezig: laat die mooie dagen van 2009 maar komen! :Y
 
Laatst bewerkt:
9-9-9 (mooie datum :Y ) A gehaald *O*

Toen motor opgehaald *O* *O*

Maar het ritje naar de Moezel (heksenhuis, Bullay) *O* *O* *O*

full


:9~

full


Dag twee was veruit het mooist, up and down like a rollercoaster en stepje aan de grond
 
Op 27 september om 18:36 was dat precies.........weet het nog excact.



















IMG_1211.jpg






toen werd mijn zoontje en kleinste ducatist van nederland geboren.


allemaal de beste wensen zegt de kleine Cas.
 
Op 27 september om 18:36 was dat precies.........weet het nog excact.
toen werd mijn zoontje en kleinste ducatist van nederland geboren.
allemaal de beste wensen zegt de kleine Cas.

Met een beetje fantasie zie ik een soort zithouding in die foto terug :)
Gefeliciteerd in elk geval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan