Mooiste Motorlaarzen

Actionhost

MF'er
15 sep 2004
94
0
IJmuiden
Wat vinden jullie de mooiste en beste motorlaarzen van dit moment(voor op een sportmotor)?

Post ook foto van je huidige motorlaarzen!!
 
Laatst bewerkt:
pffffff, zijn er zo vele, ze moeten in ieder geval bij je pak en motor passen.
 
Deze :9
full
 
Deze maar dan in het blauw/wit misschien
full


side vertigo corsa
 
mijn sidi vertebra 2 laarzen.

vert2.jpg


maar eerlijk gezegd heb ik ze niet voor het uiterlijk gekocht. heb gewoon zo'n beetje alle laarzen in mijn maat aangehad. en deze zaten het beste. niet naar de prijs gekeken :X
 
dit zijn de sidi laarzen, met extra enkel bescherming,....
Dit was niet bij mijn oude falco laarzen,.... deze klapte ook dubbel tijdens mijn ongeluk... hierdoor is mijn enkel wel dubbel geknikt,....
Heb bij de aankoop wel opgelet welke hier tegen beschermd zou zijn,...
en kwam toen uit op deze sidi laarzen, wel een duurder type maar zijn perfect,
De kleur kun je zelf bepalen.

zie foto
full
succes en let niet alleen op de mooiheid
 
succes en let niet alleen op de mooiheid

Daar heb je absoluut gelijk in. Uiteraard zoek ik naar de beste EN de mooiste. De laars moet wel mooi en goed zijn. Dus beide kwaliteiten.

Die Sidi van jou is erg strak by the w.
 
Daar heb je absoluut gelijk in. Uiteraard zoek in naar de beste EN de mooiste. De laars moet wel mooi en goed zijn. Dus beide kwaliteiten.

Die Sidi van jou is erg strak by the w.


Welke prijsklasse zoek je dan?
Anders de motorbeurs in Utrecht, daar wordt je dood gegooid met laarzen.
 
Beste?! Alpinestarts zat gewoon klote om mijn poot, Sidi SUPER!!
Dan is de keuze snel gemaakt...

bij mij ook. ging eigenlijk voor Alpinestars (mijn pak is ook van Alpinestars) maar die zaten niet lekker. natuurlijk helemaal afhankelijk van je voet.

net zo als bij een pak passen. elk merk en zelfs type pak heeft weer een eigen pasvorm. ben twee zaterdag middagen aan het passen geweest voordat ik een pak vond dat lekker zat. laarzen gingen gelukkig iets sneller.. trekt wat sneller aan dan zo'n pak he.
 
Ik heb de nieuwe TCS evo RX van oxtar met titanium erin verwerkt op neus en hiel. Deze kunnen ook absoluut niet knikken ter hoogte van je enkel. Alpinestars daarintegen zijn zijdelings niet volkomen star. Jammergenoeg. daarom is mijn keus oxtar geworden. Zien er super uit.
Kijk maar bij www.oxtar.com
 
omdat er bij m'n enkels in m'n broek ook beveiliging zit, paste ik zowat geen enkele laars.. alleen die van oxtar en die vind ik zeer lekker zitten
nadeel vind ik dat ie bij de schakelkant zeg maar snel slijt doordat de stof daar zacht is...
hij is ook lekker warm, vooral in vergelijking met m'n vorige ixs laars :P
 
dit zijn de sidi laarzen, met extra enkel bescherming,....
Dit was niet bij mijn oude falco laarzen,.... deze klapte ook dubbel tijdens mijn ongeluk... hierdoor is mijn enkel wel dubbel geknikt,....
Heb bij de aankoop wel opgelet welke hier tegen beschermd zou zijn,...
en kwam toen uit op deze sidi laarzen, wel een duurder type maar zijn perfect,
De kleur kun je zelf bepalen.

zie foto
(Afbeelding) succes en let niet alleen op de mooiheid

Deze heb ik ook, super pantoffeltjes. De veiligheid heb ik niet nodig gehad, maar ze voelen veilig. En ze zitten super, zelfs na een dag circuit hangen!

Hoog bling bling gehalte :9~ !
 
Sidi omdat het de enige waren die met een zooltje goed aansloten overal. Bovendien vind ik ze nog mooi ook.
Wordt ook dringend tijd dat die vernieuwd worden wegens versleten.
 
Sidi's zijn er mooi en betaalbaar. De mijne zijn gewoon zwart, maar gekleurd (bij pak en motor) is natuurlijk nog mooier.

CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan