Mooiste Motorlaarzen

Heb deze. Ze zitten perfect en zijn mooi afgewerkt. Je kan er ook titanium toe sliders voor krijgen. (die zitten er ook op).
Rits zit aan de achterkant, vind dat mooier staan dan aan de zijkant.


(Afbeelding)


:^

full


deze wil ik op de motorbeurs proberen te scoren donderdag :)
 
ik heb sidi`s gehad en nu alpinestars, en die vind ik persoonlijk lekkerder zitten, je moet ze wel 2 maten groter kopen, ze hebben een beetje rare maatvoering.
Het zijn trouwens niet die robocopschoenen, maar de SMX goretex, omdat ik ze `s winters ook gebruik en ik een hekel aan natte voeten heb.
 
ik heb ook sidi vertigo corsa,de wit zwart rode uitvoering.
andere merken heb ik geen ervaring mee,ik heb altijd sidi gehad
 
Ik heb deze van de week besteld bij Motorgoedkoop.nl

supertech2k5white.jpg


kan niet wachten totdat ik ze binnen heb.

Heb deze. Ze zitten perfect en zijn mooi afgewerkt. Je kan er ook titanium toe sliders voor krijgen. (die zitten er ook op).
Rits zit aan de achterkant, vind dat mooier staan dan aan de zijkant.


(Afbeelding)

Hmm die titanium toe sliders klinken interessant!! Waar kun je die halen?
 
Laatst bewerkt:
nou dan ik ook ma, ook deze zitten super goed ik had ze nog niet aan em ik wou ze al :9 meteen ook maar men model motors erop genomen (zelfbouw) :9~ let niet op de fotograaf :)
(Afbeelding)

Deze heb ik ook. Maar nu ben ik gisteren op VRO-3 geweest en vergat soms mijn voet achter op de steps te zetten. Van bovenaf gezien lijken de laarzen heel maar de zij-/onderkant is behoorlijk weggeschaafd. Kan dit nog worden gerepareerd?

Zo niet, welke laarzen kan ik dan beter nemen zodat het een volgende keer niet eteen weer raak is?

Ik weet het, gewoon voeten op uiteinde step zetten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan