Mooiste Motorlaarzen

Hee,

SIDI natuurlijk, heb nu nog de rode vertebra 2

maar koop volgende maand waarschijnlijk de nieuwe 2005 SIDI`S

In het zwart :}

Ik vind deze laars gewoon super mooi en de pasvorm is goed, zit lekker stevig, zou er wel de maraton op kunnen lopen :+

Greets
 
nou dan ik ook ma, ook deze zitten super goed ik had ze nog niet aan em ik wou ze al :9 meteen ook maar men model motors erop genomen (zelfbouw) :9~ let niet op de fotograaf :)
full
 
mijn sidi's zijn aan vervanging toe
de volgende worden toch terug sidi's
de vertigo of de vertigo corsa daar ben ik nog niet uit
 
Sinds wanneer zijn die motorlaarzen echt mooi ?
Zijn wel mooiere schoenen te krijgen..

Maar zolang ze maar bij de motor passen en vooral praktisch nut hebben zijn ze geweldig :)
 
nou dan ik ook ma, ook deze zitten super goed ik had ze nog niet aan em ik wou ze al :9 meteen ook maar men model motors erop genomen (zelfbouw) :9~ let niet op de fotograaf :)
(Afbeelding)

Deze heb ik ook, mooi en zit lekker.Gewoon zwart, niet zo schreeuwend om aandacht.
Ze lopen ook gewoon ontspannen...
 
En wat is de exacte functie van dat ding? Of alleen maar voor in de kroeg ;)


Je voet gaat hierin. (nee echt waar...ja echt waar).
Dan trek je die sok stevig aan met een soort van strik systeem dat aan de achterkant zit van die sok. (die zwarte touwtjes). (extra stevigheid.)
En dan doe je de rits dicht die achter aan de buitenschoen zit.
D'r zitten allemaal klittenband stukken aan zodat je ristsluitingnippeltje :? niet gaat klapperen.
Zie het een beetje als een ijshockeyschoen. Zacht van binne hard van buiten.
Zitten trouwens ook lekker warm en zijn goed gedempt. Hiervoor had ik sidí's en dat vond ik ook wereldlaarzen.....totdat ik deze kocht. Bij deze vergeleken zijn die sidi's maar een stel klompen, zo hard.
 
Copy/paste van de site van Alpinestars:

INSIDE STRUCTURE. Based on racer requests, the inside structure of the SUPERTECH provides biomechanical foot movement for better control, a torsion bar for ankle support and a double hinge in the ball of the foot that replicates the profile of the foot for increased feeling of the brake pedal and shifter. The inside structure is also removable for easy cleaning and/or replacement.
 
Zijn er ook mooie laarzen in maat 48?? de laarzen die ik nu heb waren namelijk de enige die een beetje lekker zaten maar ze zien er niet echt uit vind ik
 
Deze heb ik nu,zitten echt heel goed alleen bij het wandelen piepen ze wat,maar ja daar zijn ze ook niet voor gemaakt he. :)




full
 
Terug
Bovenaan Onderaan