Morgen examen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FireBug

Die hard MF'er
2 feb 2003
305
0
Eindhoven
Morgen is t eindelijk zo ver.. rijexamen.. Om half 11 eerst een uurtje lessen, zodat ik er weer een beetje inzit, daarna om half 12 op.. Hopelijk slaag ik in 1 keer, want die Blade kan niet wachten O-)
 
Zet hem op!!
enne... als je dat papiertje hebt een wheely voor het cbr maken ok! })
 
succes he enne nog sorry voor die 24 uurs kick :? :? :?
Dank je, en de kick is alweer vergeten :}

Allemaal bedankt, ik kan nie wachten.. als ik op de snelweg zit en met dit mooie weer al die motoren langs zie komen, dan kriebelt t als een gek..
 
Succes !!
Ik weet hoe het voelt, een mooie motor in de schuur hebben en er niet op kunnen rijden. We zullen duimen voor je
 
Veel succes voor morgen en wat betreft de speciale verichtingen: Begin met een stoppie, gelijk op het gas voor een wheelie, afsluiten met een rolling burnout(dat soort dingen gaan trouwens errug goed met een Blade, kan je alvast oefenen) !!
Bij mij werkte het niet, want ik had een droogkloot als examinator. Maaruh zonder dollen, nogmaals succes toegewenst !!!!! :] :]
 
Grrr.. ben nu echt zo zenuwachtig als een gespannen katapult :X Maar goed, dat zal wel over zijn als ik eenmaal op de motor zit.
 
Grrr.. ben nu echt zo zenuwachtig als een gespannen katapult :X Maar goed, dat zal wel over zijn als ik eenmaal op de motor zit.

Komt wel goed joh ik ken het gevoel heb mijn rijbewijs nu 2 weken :)
Veel succes en alle spanning valt er wel af in de les voor je examen. Lekker gaan touren en je eigen rit rijden. Dan komt het allemaal goed!
 
Veel succes. *D

Enne relax, het lijkt erger dan het is. :)

Maar ja, dat is makkelijk gezegd vanachter een toetsenbordje, als je het papiertje al hebt. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan