moto guzzi ts 250cc 2takt

Hoi Jos, :W

Zijn al ellelange discussies over geweest. O-)

Maar volgens mij is de oplossing simpel: :Y

Tankcure ontroester/ontvetter en seal.
Gewoon doen wat op de busjes/handleiding staat en klaar is klara. })
Uitharden v/d seal gaat het beste in een iets vochtige ruimte.

Spul zit al drie jaar in mn R5-je en geen centje pijn. :+

Succes!

:W
 
Zo de tank heeft zn eerste beurt gehad :) ,was wel nodig ook,moet je kijken wat er in het linker benzine kraantje zat :X geen wonder dat de reserve het niet deed,zat bij allebei dicht :(

full


volgende week ontroesten en sealen
 
idd kom steeds meer rommel tegen,hoofdsproeier 98 ipv 95 standaard waarom weet ik niet,ook de spoelpoorten sluiten niet precies gelijk,iets voor volgende winter.
Ben erg benieuwd hoe tie dadelijk gaat lopen,32 pk moet ie standaard leveren!
 
De laatste behandeling met tankcure zit er op,hopenlijk was het warm[moet bij minimaal 20 gr] genoeg vlak bij de verwarming in de bijkeuken.
De tank mag nu 7 dagen uitharden,daarna weer de koude garage in.

De achterbrug is eruit, een strip vd kettingkast was gebroken,en voor het mooie moest die met tig gelast en verstevigd,moet nu wachten op de lasser
 
Even een simpele vraag,de rubber tankdop afdichting is rot,dus tijd voor nieuw afdichtrubber.

Waar kan ik dat olie en benzine bestendig rubber vinden ? [dikte 2mm] roept u maar
 
Weer effe geprutst en met 5 graden in de garage is dat echt EFFE.
Cilinders zijn mooi matzwart,en staan weer op het blok,das wel ietsje zwaarder als ik gewend ben,en moet toch echt iemand erbij hebben om het in het frame te frotten,we zien wel

full
 
Ik heb wel eens het idee dat ze zelf bij TLM niet weten wat ze allemaal nog in de schappen hebben liggen .
Heb er al vaker voor nog veel oudere en onbekendere modellen de onderdelen gewoon geleverd gekregen .
En hebben ze het niet dan vaak na een paar weken wel dan komt het per direct uit Italie
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens het idee dat ze zelf bij TLM niet weten wat ze allemaal nog in de schappen hebben liggen .
Heb er al vaker voor nog veel oudere en onbekendere modellen de onderdelen gewoon geleverd gekregen .
En hebben ze het niet dan vaak na een paar weken wel dan komt het per direct uit Italie

Ze zijn ook al zolang ik mij kan herinneren MG dealer,is dus niet zo gek dat ze
nog onderdelen hebben uit het grijze verleden :)
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen had ik een klant op bezoek,die belangstelling had voor de guzzi,effe gaan kijken in de garage....... en meteen samen het blok er in gefrobelt *D

full
 
dan de nieuwe 12 volt spanningsregelaar monteren,eerst even kijken wat de oude regelaar is,en daar heb ik de ballen verstand van :X

full
 
Gisteravond eens goed gedacht hoe de ombouw naar het nieuwe 12 volt systeem het beste aan te pakken,het is zeker geen plug and play systeem.

Deze moto guzzi en ook zijn zus benelli hadden een zeer slechte reputatie wat electrische storingen betreft!
En dan vooral de 1e serie,die met trommelremmen op allebei de wielen,laat dit nou het type zijn wat ik heb.

Heel veel van het[nou ja] electrische gebeuren zit in de koplamp.Belangrijk om er achter te komen,wie wat doet,en waarom.

Moeilijk voor iemand die niks van electra weet,maar we proberen het
 
Terug
Bovenaan Onderaan