Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo


Ik mis alleen deze bochtenset nog :}8-)*O*:

Moto_Morini_Ti22_6.jpg
 
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de rijke historie van Moto Morini: op zondag 26 april 2020 vindt in Antwerpen van 11-18u de presentatie plaats van het ultieme boek over ons merk. Moto Morini Clublid Wim Raeymaekers heeft jaren onderzoek gedaan in Italië naar de (race)historie van Moto Morini. Dit heeft geresulteerd in een boek van 544 pagina's (!). Voertalen in het boek zijn Engels en Italiaans. Zie voor alle details de website morinibook.com
N.B. hangt wel een prijskaartje aan zoveel papier: € 79.

Er wordt hard gewerkt om ter plekke een Morini tentoonstelling op te zetten en er zijn al enkele pareltjes voor deze tentoonstelling toegezegd. Verder extra foto en filmmateriaal over de historie van Moto Morini en er is Italiaanse catering etc.
 
Laatst bewerkt:
Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de rijke historie van Moto Morini: op zondag 26 april 2020 vindt in Antwerpen de presentatie plaats van het ultieme boek over ons merk. Moto Morini Clublid Wim Raeymaekers heeft jaren onderzoek gedaan in Italië naar de (race)historie van Moto Morini. Dit heeft geresulteerd in een boek van 544 pagina's (!). Voertalen in het boek zijn Engels en Italiaans. Zie voor alle details de website morinibook.com
N.B. hangt wel een prijskaartje aan zoveel papier: € 79.

Kijk , dat zijn nog een Italiaanse prijzen !
 
Motorrad test Milano: Milano Test

Ook in de "Tourenfahrer" staat een test, die heb ik afgelopen weekend gekocht. Is echter maar 1 pagina...... maar komt erg goed weg in deze test.

Ben ook nog steeds gecharmeerd van de looks en het totaalpakket van de Milano :t. Als ik er 3 onderdelen af zou mogen schroeven voor mijn Corsaro: dashboard, achterbrug en voorvork+remmerij :P.
 
Wieletjes zijn ook wel aardig ;)

Ik heb eerder wel naar spaakwielen zitten kijken voor de Corsaro, maar zijn vaak zwaarder (onafgeveerd gewicht en standaard wielen van de Corsaro zijn echt licht), meer onderhoud (poetsen, poetsen, poetsen) en moeten dan voor mij het liefst ook nog tubeless zijn, dus zonder binnenbanden.
 
Vergeet niet in je agenda te zetten: 26 april 2020, boekpresentatie (11.00-18.00u) Moto Morini aan de Noorderlaan 109 in Antwerpen.
Boek telt 544 pagina's en is geschreven in Engels/Italiaans. Kost € 79, zie morinibook.com
N.B. de titel vh boek "Sempre pui' forte" verwijst naar het oude motto van destijds en is ongeveer te vertalen als: "steeds (sterker) sneller".
26042020Antwerpen.jpg
 
In deze zwarte tijden een mooi stukje rood 🤗

IMG_20200318_145039.jpg


Ik wens jullie allen in deze tijden veel wijsheid,geluk en vooral gezondheid👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan