Moto Morini Corsaro 1200 deel 7: back in business

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen ik heb slecht nieuws, ik ben gevallen met de motor.

Heel veel succes, ten eerste op het persoonlijke ( lees GEZONDHEID ) vlak , en in 2e instantie met de verkoop . Ik help het je hopen dat het geheel in een keer weg kan , scheelt een hoop sores en gedonder. Het doet al zeer genoeg je

Mo <=> Mo

zo in 2-en te zien neem ik aan !

Blijf je wel dit forum volgen tot je weer op 2 wielen door het verkeer gaat :? ( Daarna natuurlijk ook nog , , :z ) en , weet waar je ( motor ) vrienden zitten oke ? ;)

Nogmaals , sterkte ! Gerrit !
 
Hey mensen ik heb slecht nieuws, ik ben gevallen met de motor.
Ik kan me er niks van herinneren dus het heeft geen zin te moraal ridderen of vragen te stellen over wat er is gebeurd etc.
Ik ben onderuit gegleden en de motor is tegen de vangrail tot stilstand gekomen.
ik heb een gebroken rugwervel en ben herstellende. (nachtje ziekenhuis en lichte hersenschudding kan me alleen delen van het ongeluk herinneren zoals het nemen van de bovenstaande foto's en gesprek met agent en ziekenauto personeel maar het ongeluk zelf weet ik niks meer van de getuige automobilist achter me bevestigde dat ik zo'n 60-70km/u ging en ineens op me zij lag en tegen de vangrail aan schoof)
de motor ligt in 2 delen.

d

Blij om te horen dat het met jouw naar omstandigheden goed gaat!
Hopelijk gaat het herstel voorspoedig.

Gr, Eric
 
Tjemig kerel, veel geluk gehad! Ik wil jouw beschermengel wel adopteren ;)
Als je de maximale opbrengst wil moet je ook het schrotframe met de papieren op ebay.de verkopen. Dus schorsen en tzt uitvoeren via rdw. Kan zomaar veel meer geld opleveren dan zonder. Succes met de verkoop.
 
Arvid...lullig voor je maar gelukkig ben je er zelf redelijk vanaf gekomen.
Sterkte met je herstel toegewenst .

gr driver
 
De opknap GTR 1000 rijdt weer (blije maat met zoontje):
934762_513785062020425_890085105_n.jpg


maar ik weet nu weer waarom ik een hekel aan japanners en al helemaal 4-cylinders heb - wat een gevecht :N (andere voorvork, nieuwe remmen + rempomp achter, verlichting, carburateur reiniging + revisie, diverse kortsluitingen en gefixed lekkend koelsysteem). Maar wel starten - lopen :) wordt nu omgebouwd tot naked, maar daar bemoei ik me verder zo min mogelijk mee.
Mijne heeft op dit moment om onverklaarbare redenen geen zin om in 1x te starten - sterker nog, lijkt op werkweigering, maar is waarschijnlijk jaloers wegens gebrek aan aandacht.
Hoop het wel te kunnen fixen morgen want vertrek hemelvaart voor de jaarlijkse alpen trip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan