Moto Morini Corsaro 1200 deel 7: back in business

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die im Jahr 1937 im italienischen Bologna gegründete Motorradmarke Moto Morini feiert seinen 75. Jahrestag mit dem Jubiläumsmodell Rebello 1200 Giubileo. Eine geheimnisvolle Verkaufsaktion im Vorfeld soll erste Käufer für das auf 600 Exemplare limitierte Motorrad locken.

Nach der Insolvenz von Moto Morini läuft die Produktion in Italien wieder an. Die neuen Eigner hielten sich bislang sehr bedeckt, was ihre Pläne für die Motorradmarke aus Bologna angeht. Nun lüftet sich der Mantel des Schweigens zum Teil und offenbart ein gewagtes Konzept: In Zukunft will Moto Morini seine Motorräder über das Internet verkaufen.

Moto Morini Rebello 1200 Giubileo Jubiläumsmotorrad zum 75. Jahrestag der Marke

Zum 75. Jubiläum der Marke, schickt Moto Morini Rebello die 1200 Giubileo ins Netz. Ein auf 600 Exemplare limitiertes Motorrad, dessen 1200 cm³ Motor rund 130 PS leisten soll. Der Verkaufspreis wird laut Hersteller bei etwa 14000 Euro liegen. Weitere Informationen gibt es noch nicht zum kommenden Jubiläumsmotorrad von Moto Morini. Näheres erfahren wir spätestens ab dem 15. März 2012 auf der Webseite www.motomorinimotorcycles.eu. Dort will der Hersteller täglich 20 Buchungsgutscheine versteigern. Die Online-Verkaufsaktion läuft 30 Tage. Parallel dazu erscheint jeden Tag ein neues Detailbild der Maschine. Am Ende wird das komplette Motorrad zu sehen sein.

Weitere Informationen zur neuen Strategie von Moto Morini, sowie ein Interview mit den neuen Eignern, lesen Sie in MOTORRAD 7/2012 (ab 16. März im Handel).
 
Even 2 kunstzinnige foto's (gemaakt met de telefoon :P )

full
 
heeft iemand een idee waar je ondertussen onderdelen vandaan kan halen voor de corsaro?
stretta heeft namelijk nog zo ongeveer niks en wil weten wat ik kwijt ben voor het vervangen van mijn distributie kettingen:S
 
Je kunt via de nieuwe website van moto morini een mail sturen. Ik zoek een flyscreen en kreeg netjes antwoord in het Engels.
 
Als er nog meer mensen zin hebben? (wel stukje rijden naar belgie) maar ik ga dus hierheen;


Evenement: 2012-05-14 Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ (Enkel NL)
Status: Ingeschreven (Volledig betaald)

Evenement: 2012-06-17 Vrij rijden - open uitl. - Minder snel
Status: Ingeschreven (Volledig betaald)


Zou leuk zijn daar nog meer corsaro's te treffen

Motorsportschool Zolder
Motorsportschool Zolder
 
Mannen (volgens mij zijn er geen vrouwen meer die MM rijden):
Het eerste Moto Mornini treffen in 2012 is gepland: Al voor de 4e keer is de openingsrit op de eerste zaterdag van april. Dit jaar dus :

*O* Zaterdag 7 april 2012 *O*

We zijn vanaf 10 uur weer van harte welkom bij MC Rijen te Reijen. Bart van MC Rijen zal er zelf niet bij zijn, maar voor koffie en cake wordt gezorgd. Rond 12 uur vertrekken we voor een kleine tourrit, op zoek naar een leuke lunchplek. Wat er na de lunch gebeurd is aan iedereen zelf .

Dus het zelfde recept al afgelopen jaren.

Meld je in grote getalen aan!! (ik wil daar niet in mijn eentje staan!!)
 
Laatst bewerkt:
Mannen (volgens mij zijn er geen vrouwen meer die MM rijden):
Het eerste Moto Mornini treffen in 2012 is gepland: Al voor de 4e keer is de openingsrit op de eerste zaterdag van april. Dit jaar dus :

*O* Zaterdag 7 april 2012 *O*

We zijn vanaf 10 uur weer van harte welkom bij MC Rijen te Reijen. Bart van MC Rijen zal er zelf niet bij zijn, maar voor koffie en cake wordt gezorgd. Rond 12 uur vertrekken we voor een kleine tourrit, op zoek naar een leuke lunchplek. Wat er na de lunch gebeurd is aan iedereen zelf .

Dus het zelfde recept al afgelopen jaren.

Meld je in grote getalen aan!! (ik wil daar niet in mijn eentje staan!!)
Ik ben er natuurlijk weer bij, tenminste als ik m'n Morini dan weer heb. Het wachten is op rubberblokken in het achterwiel. Het kriebelde wel dit weekend. :]
 
Mannen (volgens mij zijn er geen vrouwen meer die MM rijden):
Het eerste Moto Mornini treffen in 2012 is gepland: Al voor de 4e keer is de openingsrit op de eerste zaterdag van april. Dit jaar dus :

*O* Zaterdag 7 april 2012 *O*

We zijn vanaf 10 uur weer van harte welkom bij MC Rijen te Reijen. Bart van MC Rijen zal er zelf niet bij zijn, maar voor koffie en cake wordt gezorgd. Rond 12 uur vertrekken we voor een kleine tourrit, op zoek naar een leuke lunchplek. Wat er na de lunch gebeurd is aan iedereen zelf .

Dus het zelfde recept al afgelopen jaren.

Meld je in grote getalen aan!! (ik wil daar niet in mijn eentje staan!!)


goed geregeld Frans *O* ik zal mezelf overdag vrij geven, en ben d'r weer bij
 
Mannen (volgens mij zijn er geen vrouwen meer die MM rijden):
Het eerste Moto Mornini treffen in 2012 is gepland: Al voor de 4e keer is de openingsrit op de eerste zaterdag van april. Dit jaar dus :

*O* Zaterdag 7 april 2012 *O*

We zijn vanaf 10 uur weer van harte welkom bij MC Rijen te Reijen. Bart van MC Rijen zal er zelf niet bij zijn, maar voor koffie en cake wordt gezorgd. Rond 12 uur vertrekken we voor een kleine tourrit, op zoek naar een leuke lunchplek. Wat er na de lunch gebeurd is aan iedereen zelf .

Dus het zelfde recept al afgelopen jaren.

Meld je in grote getalen aan!! (ik wil daar niet in mijn eentje staan!!)



Helaas kan ik er niet bij zijn!

Dat weekend lig ik met het schip in Lissabon.
 
Mannen (volgens mij zijn er geen vrouwen meer die MM rijden):
Het eerste Moto Mornini treffen in 2012 is gepland: Al voor de 4e keer is de openingsrit op de eerste zaterdag van april. Dit jaar dus :

*O* Zaterdag 7 april 2012 *O*

We zijn vanaf 10 uur weer van harte welkom bij MC Rijen te Reijen. Bart van MC Rijen zal er zelf niet bij zijn, maar voor koffie en cake wordt gezorgd. Rond 12 uur vertrekken we voor een kleine tourrit, op zoek naar een leuke lunchplek. Wat er na de lunch gebeurd is aan iedereen zelf .

Dus het zelfde recept al afgelopen jaren.

Meld je in grote getalen aan!! (ik wil daar niet in mijn eentje staan!!)

Fraanske,

Hierbij mijn aanmelding voor 7april. ( ja , nog steeds als niet MoMo rijder )
Indien ik deze ronde weer mee mag , zal ik mij daarom nederig opstellen als
" laatste man "


Gerrit
 
Hee daar mannen
Vandaag weer eens lekker op mn MM gereden :]
Heerlijk wat een Klappen :9~

Zag Zondag Noch een Belgiese MM Corsaro bij Oosterhout op de snelweg met een MV Brutale erbij iemand van hier??
 
Wij gaan het ook proberen maar helaaas moeten we ook wat Zaterdagen werken en staan er meer ritten voor April zoals 1 en 14 dus we moeten keuzes maken verwacht ik -O-

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Zag Zondag Noch een Belgiese MM Corsaro bij Oosterhout op de snelweg met een MV Brutale erbij iemand van hier??~[/quote]

dat was mijn nonkel (momo) en tante (brutale) dus een beetje van hier he
was er ook bij met de rit vorig jaar bij rijen
 
Zag Zondag Noch een Belgiese MM Corsaro bij Oosterhout op de snelweg met een MV Brutale erbij iemand van hier??\

dat was mijn nonkel (momo) en tante (brutale) dus een beetje van hier he
was er ook bij met de rit vorig jaar bij rijen[/quote]
dat noemen ze nou toeval :+

Alles okee in Belgie verder ?
 
Kreeg een opmerking dat mijn kentekenplaat in het donker niet zo goed zichtbaar is (nee, niet van een politievriend); valt mee toch? :+

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan