MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Viel me afgelopen weekend ineens ook op... Wellicht gaat dat inburgeren.

Ook in de MotoGP zitten er kleurcoderingen op banden... Moto2 is dat bijvoorbeeld vrij duidelijk te zien met een 'zwarte band' en een 'gele band'.
 
hmm :? ik hoor net van Iwan van der Valk dat als je een motor achteruit trekt, je een beetje compressie opbouwt met de koppeling......:') En dat zit dus gewoon op de tv te wauwelen. :N
Ik mis Patrick!
 
Hier kan Ziggo niets aan doen; maar ik zie de meerwaarde niet van het tonen van pitboxbeelden, on-board camerabeelden, foto's van rijders dwars door de stand van de wedstrijd heen. Slechte regie van de Dorna.
 
Ik erger me kapot aan Iwan.
Steeds dom te lachen om zijn eigen grappen.
Hij bepaalt ook even dat Ana Carrasco maar moet stoppen.
Hij moet zelf stoppen met commentaar geven.
 
Klopt allemaal.
Mijn punt is eigenlijk dat die Iwan heel irritant commentaar geeft.
Maar dat is mijn mening hoor, hoef je het niet mee eens te zijn. 🍻
 
Iwan is soms tenminste hier en daar enthousiast, laatst zat er een of andere droogkloot.
Die droogkloot is of een robot of zeikt oploskorrels.
Whahah ja die spande echt de kroon ! ergens tussen die 2 in ligt de gulden middenweg denk ik.
Al kan je het nooit iedereen naar de zin maken, als ik zie dat mensen nog steeds graag cementa e.d. terug willen
 
als ik zie dat mensen nog steeds graag cementa e.d. terug willen
Zeg nu zelf,dit
9FC0CE7E-4B17-4BD6-99D7-BEF33B9956C3.jpeg

Of dit kleine potje
9E2A11C4-3F10-46C9-AB9F-8A59CDBD3A61.jpeg
 
Qua toevoeging aan het commentaar team allebei waardeloos voor mij.

Tuurlijk is cementa een mooie vrouw om te zien maar het is niet zo dat haar 2 pluspunten afwegen tegen al die min punten.. tenminste niet voor mij.

Wat mij betreft zetten ze er standaard een peter bom neer, Barry veneman of joey litjens.
Mannen met kennis, mannen die weten waar ze over praten en wat ze vragen etc.


Ik ben het wel met je eens dat dhr van gameren iets beter is geworden in z'n aandeel alleen trekt de rest hem nog keihard naar beneden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan