MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind de motoGP coureurs steeds meer op Formule 1 coureurs lijken.
Wanneer houdt het zeuren op Marquez op. Iedereen weet dat hij fout zat en hij heeft zich vaak genoeg verontschuldigd. Klaar.
Hopelijk kan hij er Austin weer een spektakel van maken samen met de rest :)
 
Naast dertig, veertig interviews geven in twee, drie dagen waarin je spontaan moet overkomen.
En dan nog de stress dat de hele wereld naar je kijkt en een mening heeft over je.
Teambazen en data engineers die aangeven waar je tijd laat liggen op de baan
Faster! Faster! Faster!

Een hondenbaan. :+ ;)
Maarre is de tijd he .
F1 rijders zoals Max is het denk nog meer.

Jack Boet en Wil moesten in hun tijd voor hun doen ook veel interviews geven etc
Ik ga binnenkort verhuizen, wat ik allemaal moet regelen en weet ik nog meer? (heb de sleutel van het verse onderkomen nog niets eens en nu al stress;) 😳was dit rondom jaartal 1980 ook zo?
 
Nog 2 minuten….En we gaan weer op mekaar wachten…☹️. Miller onderuit….Martin ook onderuit….
 
Klopt inderdaad, alleen de MotoGP race op zondag is ook op 14 te zien.
Screenshot_20230415_185317_Chrome.jpg

Screenshot_20230415_185334_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sprintrace is op kanaal 13 (Ziggo TV) te zien vanavond.
Vanaf 21.15

Althans, dat staat bij mij in het programmaboekje.

Garantie tot de stoep want die rukkers van Ziggo veranderen nog wel eens last minute.
Over de prijsstijgingen maar te zwijgen (inflatiecorrectie van 6.50 per maand 🤬)
 
Volgens mij is de sprintrace vanavond om 22.00 uur te zien op 14 bij Ziggo maar helemaal zeker ben ik er niet van.
Nou ja we zien het wel, of niet natuurlijk. ;)
Het is altijd balen als je er achter komt dat je niet kunt zien, maar het is niet het einde van de wereld.
Alleen het enthousiasme om het op de voet te volgen neemt dan toch iets af....
 
Ja daar gaan we weer, het oude liedje net als bij Eurosport. Je kunt 2 dingen doen mensen:

1. Je tikt af en kan je favoriete sport gewoon zien, heerlijk!
2. Je houd je aan je principes, betaalt helemaal nergens meer voor en klaagt hier weer het hele seizoen dat alles zo waardeloos is.

Ik heb jaren geleden voor optie 1 gekozen en ga straks lekker naar de sprintrace kijken. Welke optie kies jij?
 
Ja daar gaan we weer, het oude liedje net als bij Eurosport. Je kunt 2 dingen doen mensen:

1. Je tikt af en kan je favoriete sport gewoon zien, heerlijk!
2. Je houd je aan je principes, betaalt helemaal nergens meer voor en klaagt hier weer het hele seizoen dat alles zo waardeloos is.

Ik heb jaren geleden voor optie 1 gekozen en ga straks lekker naar de sprintrace kijken. Welke optie kies jij?
Ik heb ook voor optie 1 gekozen vanaf dit jaar. Hoef niks te missen en kan kijken wanneer het mij uitkomt als ik het gemist heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Ja daar gaan we weer, het oude liedje net als bij Eurosport. Je kunt 2 dingen doen mensen:

1. Je tikt af en kan je favoriete sport gewoon zien, heerlijk!
2. Je houd je aan je principes, betaalt helemaal nergens meer voor en klaagt hier weer het hele seizoen dat alles zo waardeloos is.

Ik heb jaren geleden voor optie 1 gekozen en ga straks lekker naar de sprintrace kijken. Welke optie kies jij?
2 :+
 
Ja daar gaan we weer, het oude liedje net als bij Eurosport. Je kunt 2 dingen doen mensen:

1. Je tikt af en kan je favoriete sport gewoon zien, heerlijk!
2. Je houd je aan je principes, betaalt helemaal nergens meer voor en klaagt hier weer het hele seizoen dat alles zo waardeloos is.
Mijn MotoGP.com-abonnement loopt ondertussen sinds 2008 geloof ik. Niet altijd perfect en zeker duur, maar elk jaar beter dan de alternatieven.

Maar daar krijg je de MF-threads niet mee gevuld he. :+
 
Ziggo vind voetbal en indy car-formule 1 belangrijker dan motogp en moto 2 en 3.
Vorig jaar 2022 studio gevuld met holografische motoren en werd er een heel programa om elke wedstrijd gemaakt.
Wel grappig om te zien.
Dit jaar 2023 word elke motor race afgerafeld.
Geen studio meer snel een race en erna snel door naar voetbal-auto race -handbal andere sporten.
En vreemd dan gaat ziggo wel een heel lang programma maken over formule 1 terwijl ziggo dat niet eens meer uitzend.
Maar hier een hele studio mee gaat vullen vol met gasten zoals doornbos en zijn vrienden en aan een tafel uitgebreid hierover kletsen.
Die kale rob weer helemaal uit ze dak dan met ze vriendjes over Formule 1 en dat urenlange geklets over ene max en niks anders merk ik.
Heb zelf niks met formule 1 dus baal hier wel van.
Zal niet vreemd kijken als bij onderhandelingen in toekomst ziggo de motogp races verliest want dat ging ook bij eurosport zo.
Die vonden wielrennen en alles belangrijker en lieten motoraces gewoon vallen en zonden ze niet eens uit.
Ziggo verliest ook zijn intresse in motor race is aan alles te merken.
 
Laatst bewerkt:
Als ik dit topic lees moet ik altijd denken aan dit liedje.

Mensen kunnen een zwaar leven hebben ;)

Het is wel helemaal ruk dat je een Ziggo Racing abbo moet afsluiten om meer te zien.
Nu staat Bo er heerlijk bij en kan het niet live zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan