MotoMe is weer begonnen

Maar normaal volgt een topic. Maar ik zag ze dan ook niet voorbij komen in de intro en outro.
De rest van de inhoud moet ik nog bekijken. Bedankt voor de herinnering, meteen even doen. :+
 
jawel hoor !

Knipsel_zpsggqatthr.jpg
 
Ik zag 'm nu ook. Maf. Maar ik zag eerst ook een Belgische versie, zelfde video, maar dan nog 'BE' in de titel. Nu weg. Voor motome.be, wat in principe natuurlijk zinloos is om 2x te uploaden. Misschien toch opnieuw geüpload met extra namen? Ik kijk 'm op hetzelfde apparaat en die zei dat ik 'm nog niet bekeken had, wat niet zo is, had 'm al eens gestart. Ach, het zal wel. :)

edit; Ik denk dat ik in eerste instantie ook de Belgische heb gezien ipv de Nederlandse. _O- Daar staan andere sponsors in, kijk maar
Deze link niet verder doorvertellen, want hij staat op 'unlisted' in YouTube. 8-)
 
Laatst bewerkt:
kijkend...

motor-forum.nl staat nog wel in de lange lijst van sponsors aan het begin.
 
Ligt het aan mij of kan die Joost aardig goed rijden? Mooie stukje op de H2
Verder leuke aflevering
 
Laatst bewerkt:
Mooi aflevering.

Fred Krugger : Wow!
Wel heel veel over die Kawasaki in Qatar - maar mooie trip en een bijzondere Brommer!
De Vstrom test was ok, maar kwam wat lauw over. had daar niet wat humour of zelfs wat lichte kritiek in gekund?

Muts van vorig seizoen was terug, maar heb ik het cigaret-moment gemist ?

Benieuwd naar de volgende aflevering.
 
Echt wel een goede aflevering waar ik met plezier naar heb gekeken. Na die rit op de Kawa mis ik bij Joost ook het sigaretmoment, ahum. :P
 
Sigaret of niet, ik heb een vaag vermoeden dat Joost stiekem is gaan roken nadat hij voor de eerste keer op die turbo had gereden! Hij was bijzonder eerlijk dat die brommer hem intimideerde.... Ik heb het vermoeden dat meer mensen zich zo zullen voelen nadat ze op dit monster hebben gereden!

De rest van het filmpje was zoals ik het verwachte, gewoon erg goed!
Ook die bouwer in de Ardennen, wat een pracht machines maakt hij!

Zo, nu weer twee weken wachten op nummer 2
gr. Boud
 
leuke aflevering. :)

stukje over de H2 en de H2R, was echt top! Vlammen op de baan, helm af en je emotie laten spreken :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan