Motoport Rotterdam getroffen door brand

Ja, ik was er om 09:10 (wat moet je anders hè op je vrije dag :') ) en tóen was het al druk.
Toen ik een uurtje later, met lege handen weer huiswaarts keerde stond de rij wachtenden tot buiten :X

Helmen doorgaans 50%, heb nog even met een Shoei GT Air in mn handen gestaan.
Niet gekocht want voor een impulsaankoop is €270 ook veel geld.
Vrijwel alles wat normaal in de shop hangt hing daar ook.
 
Sluit me aan bij HaBoo, het was idd superdruk!
Meeste spullen 50%, anders 65 of 75% korting. Jazeker, de brandlucht was waarneembaar. Ook zag ik een doos met 2 spiegels, waar condens in zat.............

Ik was er rond 11.00h. Moest buiten al 20 min wachten om binnen te komen. Mensen werden gedoseerd toegelaten. Tijdens wachten kwamen de vroeg opgestane klanten naar buiten met, zonder uitzondering, veel spullen onder de arm.

Eenmaal binnen, nog steeds druk. Alles werd geplunderd in het groot. Vlak voor me was iemand die de hele voorraad olie van een bepaalde viscositeit had ingeladen. Als je binnen bent, heb je snel de neiging om meer in te slaan dan (financieel) goed voor je is.

Daarom heb ikzelf het maar gelaten bij 2 paar Dane Goretex handschoenen. Gescoord een paar voor de winter en een paar voor de zomer. Voortaan rijden met droge handjes! En dat allemaal voor een knikker en 3 scheten............ Zeker, ze ruiken lichtelijk naar rook. Maar met de meegekregen winkelrek-ophangklemmen zal dat er na een paar dagen wel uit zijn. :t :t

Daarna proberen te betalen. Dat was ook een probleem. Heb een half uur gewacht om te kunnen afrekenen. Een medewerkster van Motoport liep langs de rij en schreef daar al nota's uit. Maw bij kassa alleen nog pinnen.

Voor mensen die morgen (zaterdag) nog gaan, hoop ik dat er nog iets voor ze over is.
O ja, neem cash-geld mee. Pinnen was wachten een half uur (voor mij), maar cash kon je gelijk doorlopen. Had ik dat maar eerder geweten.............
 
Laatst bewerkt:
Ben ook geweest, erg druk. Was op zoek naar een schubert, gele helm, dat specifiek in mijn maat hadden ze niet, maar mocht je serieus kleding nodig hebben, zeker even gaan kijken. Idd erg druk. Verder ruik je n beetj rook, maar als je iets zelf beet had rook je dat nie echt, maar alles bij elkaar ruik je t.
Allles is tenminste 50 procent.
 
Ik was er vanochtend ook met vrouwlief, zij zocht en vond een paar mooie winterhandschoenen maar vindt tussendoor ook nog voor zeer weinig een goede jas, zelf een gave Schuberth S2 sport gescoord, ik kon zelfs kiezen uit diverse kleurstellingen/uitvoeringen. Alles is inderdaad met minimaal 50% korting van de prijs die het laatst is genoteerd, de S2 was dus uiteindelijk maar €210 8-)

Inderdaad de complete winkelvoorraad wordt hier verkocht, alle bekende merken zijn gewoon aanwezig.
 
Heb ook aardig kunnen scoren;
paar Daytona schoenen
Accu's voor mijn 12v Gerbings
Leren jas van Furygan
en...
Kawasaki speentjes voor de komende kleine...
 
Ik was er gelukkig vrijdag om 9uur al aangezien t voor mij 5min lopen is.
Toch nog een mooie Shoei GT Air gevonden in mijn maat. Rook wel flink naar rook, maar de lining met een handwasje schoongemaakt en de boel volgespoten met textielreiniger en de geur is weg, dus zeker ook een koopje!
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk is het een ramp voor de motorzaak en het personeel.
Is er al bekend of er al weer activiteiten zijn in de winkel of de werkplaats?
Is men aan het droogmaken, opruimen, inventariseren?
Of is de locatie nog niet vrijgegeven?

Ik heb zelf mijn net nieuwe sh300i gebracht om de handvatten opnieuw te laten lijmen (zaten los over de handvat verwarming). Droogtijd 5 uren. Zal nu toch wel goed gedroogd zijn? Of stond de sh300i nog in de werkplaats? Hou mijn hart vast. Ben voor mijn werk afhankelijk van de scooter. Balen . . .

wat ik begreep van het personeel tijdens de uitverkoop, was dat het pand waar de uitverkoop was nu de werkplaats in ieder geval doorgezet wordt. Dat klopt ook wel, want achter de schotten bij de kassa was een werkplaats. Het schijnt dat over 2 weken ongev nog een uitverkoop gehouden wordt.
 
Het schijnt dat over 2 weken ongev nog een uitverkoop gehouden wordt.
Ze zoeken nog naar nieuwe voorraad. :+

Vroeger in de detailhandel werd er landelijk geadverteerd met totale leegverkoop.
De goederen moesten alleen nog binnenkomen van de leverancier.
Zat je achteraan de route, dan waren de klanten eerder in de winkel dan de goederen.
 
Ze zoeken nog naar nieuwe voorraad. :+

Vroeger in de detailhandel werd er landelijk geadverteerd met totale leegverkoop.
De goederen moesten alleen nog binnenkomen van de leverancier.
Zat je achteraan de route, dan waren de klanten eerder in de winkel dan de goederen.

denk eerder rest van van het weekend.

En ja het stinkt echt naar brand. Mn leren pak hangt in de gang, en die ruikt lekker naar motoport, zelfs na een dag er al mee gereden te hebben. Maar ach, gaat er vanzelf uit :)
 
Met mijn aangeschafte handschoenen heb ik nog niet gereden.
Ik hang ze steeds op om te luchten. Overdag buiten en 's nachts binnen.
Maar nu na meerdere dagen kan ik de brand-lucht als ze binnen hangen nog steeds heel goed ruiken!
 
Met mijn aangeschafte handschoenen heb ik nog niet gereden.
Ik hang ze steeds op om te luchten. Overdag buiten en 's nachts binnen.
Maar nu na meerdere dagen kan ik de brand-lucht als ze binnen hangen nog steeds heel goed ruiken!

Koffie (gemalen) in de handschoenen strooien en ff een paar dagen erin laten zitten. Koffie schijnt nare luchtjes te absorberen.
 
Koffie (gemalen) in de handschoenen strooien en ff een paar dagen erin laten zitten. Koffie schijnt nare luchtjes te absorberen.

Het is de afgelopen dagen vrijwel windstil geweest, dus ik houd 't nog effe vol met een paar dagen meer wind. Er is nog geen kans geweest om er helemaal uit te kunnen waaien. Wordt het dan niet beter dan is koffie een goede optie.

Ik ruik ook liever koffie (ik ben een koffie-junk) dan brandlucht. Nadeel is, maar mss eigenlijk ook niet(?), dat ik straks bij de eerste motorrit geen koffietent ga overslaan.
 
Laatst bewerkt:
Komende dagen zou het meer gaan waaien..

Scheelde het nog veel geld bij jullie, die aankopen?
 
Laatst bewerkt:
Best wel jah.. Standaard 50% en sommige artikelen afhankelijk van hun staat tot 90% korting.

Ik heb daar nog in de drukte prijzen staan opzoeken op het interwebs om te vergelijken.. })
 
Laatst bewerkt:
Komende dagen zou het meer gaan waaien..

Scheelde het nog veel geld bij jullie, die aankopen?

Wat wel een beetje jammer was, is dat er tijdens verkoopdagen wel heel erg drukte was.
In mijn geval met handschoenen, kon je voor bijv. een iets grotere maat niet makkelijk een andere vinden omdat alles door elkaar was geraakt.

Een paar Goretex-handschoenen nu voor €29 lijkt me niet teveel betaald.
Deze Dane's hadden ook nog een goede recensie bij Duitse blad Tourenfahrer.
(maar dat las ik pas later) Belangrijkste is dat ze MIJ goed zitten!
 
Ik heb een cardo scala rider q1 teamsetje voor weinig gehaald. Dat stelletje voor me had hem beet en legde hem terug: 'ja, is nat geweest, je weet niet of het werkt..' Volgens mij zijn ze daarvoor gemaakt en moeten ze wel tegen een spatje water kunnen.
Hebberig als ik ben geworden van de korting gelijk maar gepakt.
Helemaal blij thuisgekomen dacht ik: 'hmm, ja garantie, dat ga je dus niet krijgen.' Maar hopen dat het blijft werken dus.
 
Ze zoeken nog naar nieuwe voorraad. :+

Vroeger in de detailhandel werd er landelijk geadverteerd met totale leegverkoop.
De goederen moesten alleen nog binnenkomen van de leverancier.
Zat je achteraan de route, dan waren de klanten eerder in de winkel dan de goederen.

Ik was er zondagmiddag en er hing best nog een flinke hoeveelheid kleding dus kan me voorstellen dat er nog zo'n weekend komt.

Alle motorolie (50% korting) was wel weg dus ik ging ervan uit dat jij al langs geweest was ;)
 
Ik heb een cardo scala rider q1 teamsetje voor weinig gehaald. Dat stelletje voor me had hem beet en legde hem terug: 'ja, is nat geweest, je weet niet of het werkt..' Volgens mij zijn ze daarvoor gemaakt en moeten ze wel tegen een spatje water kunnen.
Hebberig als ik ben geworden van de korting gelijk maar gepakt.
Helemaal blij thuisgekomen dacht ik: 'hmm, ja garantie, dat ga je dus niet krijgen.' Maar hopen dat het blijft werken dus.

En anders: helaas pindakaas :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan