gvanminnen
Die hard MF'er
- 26 jun 2007
- 706
- 0
Kan er in dit remsysteem probleemloos dot 5,1 remolie ?
In welk opzicht is dot4 beter? Dot5,1 heeft toch een hoger kookpunt?Kan prima, maar de meeste race remvloeistoffen zijn dot 4. Wat ik bedoel te zeggen is dat 5.1 voor het circuit niks toevoegt, 4 is dan vaak zelfs beter.
Nee, de minimale eis voor het kookpunt is hoger bij DOT5.1, maar veel DOT4 vloeistoffen zitten zo ruim boven de minimale eis voor 4 dat ze ook ruim aan 5.1 voldoen.In welk opzicht is dot4 beter? Dot5,1 heeft toch een hoger kookpunt?
In welk opzicht is dot4 beter? Dot5,1 heeft toch een hoger kookpunt?
Ik gebruikte RBF600
Motul RBF 600 FL kopen? Bestel gemakkelijk online bij Oliehandel.nl - Oliehandel.nl
Ja, ik zie het, maar dan wel met een hoog kookpunt.RBF600 is ook DOT4, RBF 660 ook.
Thx voor de tips tot nu toe.
moet je die nog kopen?Ik wil beginnen met een honda cbr 600 f 1996, omdat het een makkelijk te rijden motor is en weinig vermogen.
Kan er in dit remsysteem probleemloos dot 5,1 remolie ?
Moeten de spiegels ingeklapt worden op het circuit? Heb dit nog niet gelezen in de eisen.
Brembo heeft vier compounds:Ik denk dat carbon remblokken beter zijn voor op het circuit.
Brembo heeft vier compounds:
- carbon keramisch voor straatgebruik (m.n. de oudere motoren)
- gesinterd voor straatgebruik
- gesinterd voor zeer sportief straat en circuit
- carbon racing voor intensief circuitgebruik
Ik heb toevallig een paar weken geleden overleg gehad met Brembo betreffende een vergelijkbare case, iemand die nog niet veel circuitervaring heeft een een 600 cc rijdt. Zolang de rondetijden op Assen eerder 2.15 - 2.30 zijn dan onder de twee minuten zijn gewone gesinterde (SA compound) het meest geschikt.