motor-forum.mobi voor mobieltjes

Het ligt aan je telefoon :)












Zo niet dan moet je het antwoord van Pierre even afwachten :P :+


~[Edit]
Leuke bewerkknop bij de post van een ander :+
 
Laatst bewerkt:
komt er nog een mogelijkheid om je priveberichten per mobiel te lezen? :)
 
De mobile site is een sterk versimpelde versie van de normale site, zowel qua uiterlijk als qua mogelijkheden, en zal daarom deze functionaliteit voorlopig niet krijgen. Een edit en quote knop stond al op de planning om ooit te worden toegevoegd, maar heeft echter wel een lage prioriteit.
 
De mobile site is een sterk versimpelde versie van de normale site, zowel qua uiterlijk als qua mogelijkheden, en zal daarom deze functionaliteit voorlopig niet krijgen. Een edit en quote knop stond al op de planning om ooit te worden toegevoegd, maar heeft echter wel een lage prioriteit.

Da's fijn om te weten! Want dat zou ook wel de meest aangename toevoeging zijn. Ik heb vaak dat ik wil quoten, en dan wordt het maar "@ ...". En typfoutjes maken we allemaal wel eens, dus een edit knopje zou ook super zijn. Maar doe rustig aan. Iets met haastige spoed ;)
 
Laatst bewerkt:
hmmm.... voordat er de .mobi optie was, waren alle opties wel toegankelijk.
Voordeel nu, is wel dat het een stuk overzichtelijker is.
Inloggen op de PDA lukt weer.
van de week maars ff kijken of het mobieltje ook lukt.
 
Zo, even de MF-OMA ontwaken...

Ik heb dus net een nieuwe telefoon gekocht een Nokia E75.
MF is hier prima op te volgen :).
Nu wil ik ook posten, en wil me daarom inloggen.
Gebruikersnaam en wachtwoord invoeren gaat prima, maar als je dan echt inlogt, dan staat er:

GW fout 500
Interne server fout

Iemand enig idee wat ik fout doe?
Snap er geen hol van.
Met het zelfde abonement in een HP IpaQ 914c werkt het prima.


EDIT:
Is al opgelost, was mijn eigen fout :P.
Ja, ik kan weer mobiel spammen.

Sorry voor het ontwaken van de MF-OMA.
 
Laatst bewerkt:
\

Modbreak:

Update:\



Motor-forum.mobi heeft zojuist een kleine update gekregen: vanaf nu is het ook mogelijk om je reacties te bewerken en reacties te citeren. :)

Geweldig! En gewoon net op tijd ook!

[me="Rutgert"]heeft gister via .mobi een quote gemaakt en wist niet eens dat het voorheen niet kon..[/me] :+
 
Is er een mogelijkheid om het aantal posts per pagina voor .mobi anders te laten zijn dan voor .nl? Nou ja, ik weet dat die er nu niet is maar ik vroeg me af of het lastig is dit in te bouwen.

Voor .nl gebruik ik 100... liever zelfs meer aangezien ik waar ik ook ben eigenlijk altijd wel meer dan 20mbit heb en die lijst toch zo binnen heb, is makkelijk met terugzoeken. De reden dat ik niet meer instel... Mijn mobiel is echter een waardeloze scroller (of zo), en ik ben rustig een minuut verder voor ik onderaan een bijna volle pagina ben :P Ik kan wel leven met het compromis, maar 't zou extra handig zijn *D
 
Laatst bewerkt:
De .mobi site is een versie van MF die is bedoeld om het surfen met mobieltjes enigszins gemakkelijker te maken. De mobiele site is niet bedoeld als vervanging van het "normale" MF en dus zullen we ook geen geavanceerde features (zoals PB's en aantal postings per pagina) toevoegen.
 
Daar dacht ik al wel, nooit geschoten is altijd mis though :)

Ik set de sortering wel andersom, dan hoef ik ook niet meer te scrollen... wel wennen :P
 
ik denk dat het toch handig is als je een pb knop krijgt.. Vooral als je iets te koop heb staan bijvoorbeeld, is het makkelijk om overdag eens even te kijken of je een pb hebt. Voor de rest is het super!
 
Terug
Bovenaan Onderaan