Motor-Forum richtlijnen

Ik zit bijna nooit meer hiero op MF... maar goeie regels moeten er nou eenmaal wezen.

MAAR meer dan 13.000 geregistreerde gebruikers inmiddels!! Nou Ruud dat heb je nooit van je leven kunnen bedenken zalk maar zeggen :) Sow dat wilde ik nog ff kwijt
PS: kom wel een praatje maken op de beurs waar ik zaterdag+zondag sta.
 
Spam
Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden tenzij er een duidelijk samenwerkingsverband is tussen de betreffende adverteerder en motor-forum.nl. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Denk aan topics over persoonlijke homepages.

Dit vind ik echter nogal ongelukkig geformuleerd. De sites van bijvoorbeeld Kawasaki of van Shoei vallen onder de noemer "commerciële site", maar kan me niet inbeelden dat een topic voor zo'n link op slot zou moeten ;) ( (t zou mooi worden, een motor-forum zonder links naar motor-gerelateerde fabrikanten )

Ik weet het, ben aan insectenseks aan't doen ( er ligt sneeuw buiten, der gebeurt niks op't werk en heb niemand anders hier om lastig te vallen O-) )
 
Spam
Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden tenzij er een duidelijk samenwerkingsverband is tussen de betreffende adverteerder en motor-forum.nl. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Denk aan topics over persoonlijke homepages.

Dit vind ik echter nogal ongelukkig geformuleerd. De sites van bijvoorbeeld Kawasaki of van Shoei vallen onder de noemer "commerciële site", maar kan me niet inbeelden dat een topic voor zo'n link op slot zou moeten ;) ( (t zou mooi worden, een motor-forum zonder links naar motor-gerelateerde fabrikanten )

Ik weet het, ben aan insectenseks aan't doen ( er ligt sneeuw buiten, der gebeurt niks op't werk en heb niemand anders hier om lastig te vallen O-) )

daarom staat deze zin er ook in:

Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context

;)
 
ROSSI WINT GEWOON DE EERSTE GP VAN HET SEISOEN EN DAN NOG US OVER DIE KAWA,S, DAT GAAT IN ELK GEVAL AL EEN STUK BETER MET NAKANO EN HOFFMAN O-)
 
tijdje niet geweest maar die regels lijken me niet meer dan normaal.

En 13 k users das netjes ruud.

Hopelijk krijgen we er nog een aantal maal zoveel @ mf.

Goodluck

Elvis18
 
Ik ben nieuw hier en om even weer on-topic te komen, waar haal je die poesjmessage waar jullie het over hebben ?

En even off-topic, by the way,

hey Nitro kom je nog wel eens bij "wat is een caféracer" ? D'r staat weer een monoveer op maar wel een mooie.
 
ik kij naar alle programma,s van blik op de weg en wegmisbruikers.
maar als je te hard rijdt moet je de gevolgen nemen die daar aan zit,
ik rijd ook wel eens te hard en als ik daar voor een bekeuring voor krijgt heb ik daar dus zelf om gevraagt,
tja , als je wilt scheuren moet je naar duitsland gaan

en wat betreft dhr spee , die doet ook maar z,n werk het handhaven van het verkeer.

mobilix
 
ik kij naar alle programma,s van blik op de weg en wegmisbruikers.
maar als je te hard rijdt moet je de gevolgen nemen die daar aan zit,
ik rijd ook wel eens te hard en als ik daar voor een bekeuring voor krijgt heb ik daar dus zelf om gevraagt,
tja , als je wilt scheuren moet je naar duitsland gaan

en wat betreft dhr spee , die doet ook maar z,n werk het handhaven van het verkeer.

mobilix

dat vind ik nou ook!
























:+
gaan we hier verder met wegmisbruikers? }) :+
 
ik kij naar alle programma,s van blik op de weg en wegmisbruikers.
maar als je te hard rijdt moet je de gevolgen nemen die daar aan zit,
ik rijd ook wel eens te hard en als ik daar voor een bekeuring voor krijgt heb ik daar dus zelf om gevraagt,
tja , als je wilt scheuren moet je naar duitsland gaan

en wat betreft dhr spee , die doet ook maar z,n werk het handhaven van het verkeer.

mobilix
En dat post je in dit topic? :?

Dat je onzin post, ok. Maar doe dat dan tenminste in een topic wat daarvoor bedoeld is. |(
 
ik kij naar alle programma,s van blik op de weg en wegmisbruikers.
maar als je te hard rijdt moet je de gevolgen nemen die daar aan zit,
ik rijd ook wel eens te hard en als ik daar voor een bekeuring voor krijgt heb ik daar dus zelf om gevraagt,
tja , als je wilt scheuren moet je naar duitsland gaan

en wat betreft dhr spee , die doet ook maar z,n werk het handhaven van het verkeer.

mobilix
JIJ bent de man die Nederland kan redden :}
 
welke mf-srad reed er veeeeeeel te hard tussen huizen en almere vandaag en haalde bovendien in tussen 2 auto's door met een gangetje tegen de 200 ?? :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan