Motor gestolen, maar de dief kwam niet ver.

Het ging over wél schade
Bij geen schade is er ook geen verhaal nodig

Hetzelfde traject, om die bus binnen te halen: die gasten zijn niet verzekerd voor schade door hun toedoen door diefstal, die verzekering bestaat niet.
Zucht,...
 
Onbegrijpelijk, ik heb hier geen woorden voor.

Als ik een S1000RR en xtc zou combineren zat er binnen 1,5 minuut een apehanger , forwardcontrols en verlengde chrome achterbrug in met Hello Kitty © stickers erop.
terwijl ik alleen liefhebber van vd 1e en laatst genoemde.
 
niet beschadigd? of ben je ook bang dat er niet gedokt wordt ivm kale kip?
Niet bescahdigd
Als ik het verkeerd begrijp leg je het verkeerd uit...
Je weet, als ik niet kan zwemmen ligt het aan het water... :)
Geforceerd is niet meteen rammen,..maar dwingend. Daar zijn mooie manieren voor. Je fantasie is heel mooi Rob,..je kan mooie scenario,s verzinnen/maken. ;) :}
 
Op facebook stond weer een motor gejat, in Hendrik Ido Ambacht en dat wordt massaal gedeeld, maar de vraag is of die mooie brommert nog in NL verkeert.

Als de hond vannacht aanslaat en er is iemand bezig om mijn motoren te jatten, dan is dat het laatste wat hij doet. Mijn zoon van 34 slaapt in de kamer naast mij en de katana's zijn onder handbereik en die gaan er echt dwars doorheen. De laatste keer dat ik echt boos werd was in september 1992, maar als dat gebeurt ben ik zo sterk als een wilde beer en ga helemaal compleet door het lint.

Klootzakken zijn het, een ander zijn met zweet en bloed verdiende motor jatten, klauwen afhakken en gewoon opruimen dan tuig en als het moet: kop er af hakken. 😇
 
Zet het "ga boeven vangen!" tegen de politie wel in het hoekje zinloze opmerkingen .

Doen ze het , laten ze ze weer los met een foei en een tikje op de vingers.
Als je te lang een praatje gemaakt hebt met een bier griep leier zit je langer vast .
Doet de politie het een keer goed, doet de rechter het fout.
 
Op facebook stond weer een motor gejat, in Hendrik Ido Ambacht en dat wordt massaal gedeeld, maar de vraag is of die mooie brommert nog in NL verkeert.

Als de hond vannacht aanslaat en er is iemand bezig om mijn motoren te jatten, dan is dat het laatste wat hij doet. Mijn zoon van 34 slaapt in de kamer naast mij en de katana's zijn onder handbereik en die gaan er echt dwars doorheen. De laatste keer dat ik echt boos werd was in september 1992, maar als dat gebeurt ben ik zo sterk als een wilde beer en ga helemaal compleet door het lint.

Klootzakken zijn het, een ander zijn met zweet en bloed verdiende motor jatten, klauwen afhakken en gewoon opruimen dan tuig en als het moet: kop er af hakken. 😇
Dan moet je het lijk wel ergens begraven, in de tuin van die vervelende buurman die een hekel aan motoren heeft ofzo. O-)
 
Dat nekschot, kop tegen de muur slaan, tanden op de stoep etc catagoriseer ik onder dom gelul als je het niet erg vindt, en anders ook.

Helaas is de politie onderbezet cq overbelast, maar daarvoor moet je bij de overheid zijn. Eigen rechter spelen doen we in dit land gewoonlijk niet.

Han toch, dus een pedofiel mag niet .. maar iemand die aan een motor zit wel ?



Dat bedoelde ik dus dat het gehalte enge mensen me een beetje tegenviel op dit forum
 
Dan moet je het lijk wel ergens begraven, in de tuin van die vervelende buurman die een hekel aan motoren heeft ofzo. O-)
Ik heb vijf auto's en er is er altijd wel een die het doet. Het lijk in kippengaas wikkelen en dumpen in het Markermeer, vreten de vissen het op en komt het niet boven drijven.

Geintje, natuurlijk ben ik niet serieus, maar ik heb een gloeiende pesthekel aan dieven, ga gvd werken lul. (nummer dat ik heb opgenomen met de Heideroosjes: gawerkenlul).
 
Amateurs..

Luister, je bestelt een 12m3 container , en bestelt hierbij een asbest inliner.
Deze container laad je met wat platen.. ( asbest .. mag .. ) beetje stenen..
Pleurt hier een hele familie in aan lijken ( goed verpakken, anders ruikt de chauffeur het )

En vervolgens krijgt de hele zak een keurige begrafenis op een plek waar er nooit meer gegraven mag worden.

geen mens die d'r aan komt ( want, asbest ! ) , je hoeft er niet eens aan te tillen..

En stel nou, dat je bezopen een keer je mond voorbij praat, er mag nooit meer op dat depot gegraven worden .



Je moet hier ook alles iedereen leren he.
 
En ja, klopt, het zijn geen Kees en Gerrit.
 
Op facebook stond weer een motor gejat, in Hendrik Ido Ambacht en dat wordt massaal gedeeld, maar de vraag is of die mooie brommert nog in NL verkeert.

Als de hond vannacht aanslaat en er is iemand bezig om mijn motoren te jatten, dan is dat het laatste wat hij doet. Mijn zoon van 34 slaapt in de kamer naast mij en de katana's zijn onder handbereik en die gaan er echt dwars doorheen. De laatste keer dat ik echt boos werd was in september 1992, maar als dat gebeurt ben ik zo sterk als een wilde beer en ga helemaal compleet door het lint.

Klootzakken zijn het, een ander zijn met zweet en bloed verdiende motor jatten, klauwen afhakken en gewoon opruimen dan tuig en als het moet: kop er af hakken. 😇

Nu ben je sinds 1992 wel even 28 jaar ouder geworden, nietwaar? O-)
 
Ze hoeven er ook niet voor verzekerd te zijn om de schade op hun te kunnen verhalen. Verzekering van de gedupeerdekan de schade op hun verhalen.
 
Ik heb vijf auto's en er is er altijd wel een die het doet. Het lijk in kippengaas wikkelen en dumpen in het Markermeer, vreten de vissen het op en komt het niet boven drijven.

Geintje, natuurlijk ben ik niet serieus, maar ik heb een gloeiende pesthekel aan dieven, ga gvd werken lul. (nummer dat ik heb opgenomen met de Heideroosjes: gawerkenlul).

Nou zeg....
Als die mannen niet zouden werken, zouden ze ook niets stelen..
Net als de mannen die hard gewerkt hebben toen ze begin dit jaar mijn nieuwe Z1000SX mee namen...

Vondt het wel netjes van ze dat het doorgeslepen slot keurig opzij was gelegd..


*sarcasme modus uit*
 
Terug
Bovenaan Onderaan