Motor gestolen, maar de dief kwam niet ver.

Lees Rutger Bregman. Mensen hebben een zeer sterke weerstand om andere mensen daadwerkelijk iets aan te doen. Han, je bent heel stoer met je Katana's maar als het er op aankomt zal je alleen dreigen.
 
Lees Rutger Bregman. Mensen hebben een zeer sterke weerstand om andere mensen daadwerkelijk iets aan te doen. Han, je bent heel stoer met je Katana's maar als het er op aankomt zal je alleen dreigen.
Je kent me niet, ik heb als soldaat geleerd hoe je iemand met een enkele klap kan doden en als iemand met kwade bedoelingen mij of de mijnen iets probeert aan te doen, slaan wel de stoppen door, maar ik raak niet in paniek en ik wil liever niet denken aan wat er in zo'n situatie kan gebeuren.

Als ik die twee gekleurde (negers mag niet meer) figuren bezig zie met het stelen van andermans mooie motor, dan word ik zeer pissed en zou ze ter plekke willen uitschakelen, met een beetje pijn als het kan.
 
Klopt, maar als iemand vannacht een van mijn motoren probeert te klauwen, dan sta ik niet in voor de gevolgen. Ik mag dan hoogbejaard zijn, maar heel erg fit en zo sterk als een beer(tje).

Toch sluiten ze je op. Zonder Norton....
Schiet allemaal niet op.
 
Lees Rutger Bregman. Mensen hebben een zeer sterke weerstand om andere mensen daadwerkelijk iets aan te doen. Han, je bent heel stoer met je Katana's maar als het er op aankomt zal je alleen dreigen.

Dat is m.i. Een gevaarlijke uitspraak. Je weet nooit wie je tegen over je hebt...
 
Negers en naffers zijn twee heel verschillende bevolkingsgroepen. Negers zijn mensen met een donkere huidskleur, dit kunnen Surinamers of Antillianen zijn, maar ook Afrikanen zoals Ghanezen of Kenianen. Naffers zijn Noord-Afrikanen, doorgaans Marokkanen. Misschien wordt het gezien als geuzennaam, maar bij de politie wordt het gebruik van dergelijke benamingen niet (meer) geaccepteerd.
 
maar bij de politie
De overige 200000 gebruikers van MF accepteren het wel. t.o.v. 3? 4?

geuzennaam??? Gewoon een afkorting N...rd AF....aan..

Negers zijn toch niet de surinamers, Dat zijn meest Creolen, mengsel met chinezen en Indiers
 
Laatst bewerkt:
In Marokko wonen minimaal drie verschillende bevolkingsgroepen die zich allen (trots) Marokkaan mogen noemen, en in het zuiden wonen ook negroïden..
Met 'Naffer' wordt meestal (!) de arabische groep bedoeld..en zelfs zij kijken elkaar met de nek aan (Riffers worden als tweederangs gezien).

Wat ik zo jammer vind aan dit soort bewakingsbeelden, is dat "men" vooroordelen wederom waarmaakt..
Zo komen ze nooit van vooroordelen af..
 
Wat bedoel je met vooroordelen? Ik zie hier gewoon 2 negroide personen (mensen vind ik een te groot woord voor hun) die een motor van een ander jatten, die ervoor heeft betaald.
 
Wat ik zo jammer vind aan dit soort bewakingsbeelden, is dat "men" vooroordelen wederom waarmaakt..
Zo komen ze nooit van vooroordelen af..
Het meest bizarre vind ik dat weveel van dit soort beelden zien op de sociale media en het zijn negen van de tien keer gekleurde mensen.

Vanmorgen een foto op feestboek, een jongeman die iemand heeft beroofd en welke kleur denk je dat de jongeman heeft?

Kijk eens naar opsporing verzocht, heel weinig Klazen en Gerritten, heel veel Ali's en Yousoufs. Hoe komen de vooroordelen in de wereld?

En nee, ik ben geen racist, mijn buren zijn schatten van mensen en heel donker gekleurd.
 
Ik ben ook geen racist, maar ervaar dat ik zo wordt weggezet door anderen als ik dit soort zaken aanhaal..
 
Bij dat soort jonge mannen is het bestedingspatroon hoger dan de (reguliere?) inkomsten en wordt dan op deze manier aangevuld.

Hun reguliere bron van inkomsten is een andere vorm van criminaliteit. Draaideurcriminelen zijn het....
 
131998987_1887811301357256_7910141870275642895_n.jpg


Staat op feesboek en dan moet je de reacties lezen: weer een dief minder, zou beloond moeten worden. (niet mijn tekst hoor)
Ik denk niet dat het de bedoeling was om de dief dood te rijden, maar dat risico moet je ook vermijden, dus niet stelen en er niet achteraan gaan.

Mar dat laatste lijkt me verdomd moeilijk.
 
Wat kreeg die vent die die twee bij de coentunnel doodree, omdat-ie een bui had?
 
Ik denk dat de meederheid eens wat anders moet gaan stemmen dan aan een bv halsema politiek komen we in nederland niet ver mee.
 
Hier wat meer info + beelden.


Disclaimer: artikel doordrenkt van medelijden met de dieven :r
 
Even een vraag, hoe zit het met de ‘kosten’, worden die op de verzekering (polishouder) vd motor verhaald?

Lijkt me bij elkaar een aardig bedrag....
 
Terug
Bovenaan Onderaan