Motor invoeren

Darryl

MF'er
7 aug 2007
33
0
Purmerend
Hallo,

Ik heb hier me duitse Yamaha DT crossmotor staan van 125 cc zonder nederlands kenteken.
Heeft iemand er misschien ervaring met het invoeren van motorfietsen uit het buitenland, de kosten en de eisen die er aan gesteld worden?
Ik wil namelijk weten of het de moeite waard is om m op te knappen en of het betaalbaar is.
graag jullie advies;)
vast bedankt
 
Hallo,

Ik heb hier me duitse Yamaha DT crossmotor staan van 125 cc zonder nederlands kenteken.
Heeft iemand er misschien ervaring met het invoeren van motorfietsen uit het buitenland, de kosten en de eisen die er aan gesteld worden?
Ik wil namelijk weten of het de moeite waard is om m op te knappen en of het betaalbaar is.
graag jullie advies;)
vast bedankt


full





en dan kom je al snel uit bij Motor importeren vanuit Duitsland, een uitleg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb hier me duitse Yamaha DT crossmotor staan van 125 cc zonder nederlands kenteken.
Heeft iemand er misschien ervaring met het invoeren van motorfietsen uit het buitenland, de kosten en de eisen die er aan gesteld worden?
Ik wil namelijk weten of het de moeite waard is om m op te knappen en of het betaalbaar is.
graag jullie advies;)
vast bedankt


hey darryl

ik zou bij het RDW informatie vragen want daar meot je die ook laten keuren voor de nederlandse wegen ofzo

die weten wat het kost enz enz
 
Terug
Bovenaan Onderaan