Motor verzekering???op zoek naar een goedkope

Ik moet de eerste nog tegenkomen die zegt, ik heb er een van een jaar ouder genomen, zodat ik de verzekering ook kon betalen... weet je wat, verzeker em gewoon WA... da's lekker goedkoop en TS rijdt em toch niet in de prak... :X


Hier ben ik O-)


Inderdaat beetje dom...ts wist toch vantevoren ook dat hij hem moest verzekeren :?

Je hebt geluk dat de benzine weer goedkoper wordt anders had je hem niet eens vol kunnen tanken _O-

En ja ook ik betaal 120 pleuro verzekering in de maand, en krijg niet eens stufie omdat ik examenstudent ben |(
 
1 ding is zeker, wat voor diefstal verzekering je ook hebt.. het duurt een half jaar ofzo voor je eindelijk je centen vangt.

ALS je ze uberhaupt vangt.

dus als jij aangeeft dat je in een gevaarlijke buurt woont, zou ik meer geld uitgeven aan veel en goede sloten, en een bijpassende verzekering. EN ZET HEM AARDEVAST (paal etc) vast anders krijg je geen CENT.
 
@Clown: ik heb van te voren zelfs doorgerekend wat ik aan verzekering, belasting, kleding enzo kwijt dacht te zijn (excel freak :+). Toen kwam ik tot de conclusie dat ik de motor die ik wilde wel kon betalen, maar er dan niet meer op kon rijden :(

Dus dan maar een andere en ik heb zelfs geld over om in het weekend te stappen ;)

Maar de TS wens ik veel succes met zijn zoektocht en ik hoop dat hij die motor niet op afbetaling of met een 'mooie' regeling gekocht heeft. Want als je in een paar jaar 8.000 bij elkaar kan sparen, dan kan je ook wel een paar 10,- missen voor je verzekering, benzine etc.
 
Ik geloof niet dat je nederlands studeert, best triest hoe je schrijft. Ik vind het ook niet echt slim om eerst wat te kopen, en daarna nog eens uit te gaan zoeken wat je dat per maand gaat kosten, en dan nog ff over arme student _O- _O- _O-

Pff wat zal je het zwaar krijgen als je in het echte leven komt en niet meer thuis woont.
Lijkt me overigens ook verstandiger om een nieuwe motor all risk te verzekeren, je bent al zo arm zeg je, je begint op een R6, er zal gerust wel een keertje wat schade aan die motor komen

En voor de rest zal dit allemaal ongetwijfeld een stuk lulliger overkomen dan hoe het bedoelt is.
 
Jezussssssssssss mensen ...
wat een opmerkingen allemaal ...zo zo

dat "arme student" nemen jullie wel heel erg serieus..

Ik heb de r6 heel heel heel erg goedkoop gekocht..bijna voor niks geloof me :)
Ik kreeg een deal dat ik niet kon weigeren..

Tuurlijk kan ik wel de verzekering betalen., maar ik d8 hier zitten de wijze bikers
en die weten wat meer over enzo..dus ik verwacht tips enzo
krijg alleen maar negatieve opmerkingen.. foei foei..


back to the topicc...plsss
 
Je kan het zo goedkoop maken als je wilt (lees: hema verzekeringen :X ). Er zal wel niet veel verschil zitten tussen, unive, knmv etc. Je moet het gewoon een beetje afwegen. Een paar 10tjes is tog wel wat voor een arme student :9 .
 
wie heeft hier allemaal wa-casco ( all risk)?
en bij welke maatschappij?
en waarom?
 
wie heeft hier allemaal wa-casco ( all risk)?
en bij welke maatschappij?
en waarom?
Ik, bij knmv, omdat ik als ik hem aan poeier rijd, kan fluiten naar mijn centen, ik ben ook student, en hoest ook niet even 11k op voor WEER een nieuwe :+
 
Je gaat echt geen allrisk verzekering vinden voor onder de EUR 150,- per maand. Hooguit zal het een paar pleuro schelen. Wat denk je, 23 jaar oud en op een R6 rijden. Verzekeringsmaatschappijen zien je liever gaan dan komen.

Maar ik snap je wel, waarschijnlijk rij je alleen maar op dat ding met goed weer en aangezien dat niet zo heel veel dagen zijn in NL betaal je je blauw aan premie terwijl je amper rijdt.

Ik kan je één advies geven, aangezien je hem voor een prijs hebt aangeschaft die je niet kon weigeren, zet dat ding op marktplaats dan maak je er nog winst op ook en koop een leuke beginnersfiets waar je nog eens mee op je muil kunt gaan en mee door de pekel kunt rijden.
Die verzeker je WA voor een eurotje of 8 per maand en klaar is kees.

Wanneer je dan ex-student bent en al een paar jaar rijervaring / schadevrije jaren hebt koop je dan gewoon weer een R6, dan betaal je al een stuk minder premie.

Op je pa's naam verzekeren zou ik nooit doen, dat lijkt me toch een stuk minder fijn rijden.
 
Helaas, ik weet alleen een verzekering met de laagste jaarpremie en de beste dekking, en eentje met de laagte kwartaalpremie met de beste dekking.

Shit, ik moet ook net die andere hebben.... ;)

Ik heb Centraal Beheer (beetje korting ivm deal werkgever).

Auto zat al daar, dus jaren gingen mee (anders ook wel, maar nu geen gedoe).

Bijna al mijn motoren verzeker ik inmiddels voor iets van een 10-tje per maand, WA.
En onder 15 euro voor WA+ (en die heb ik dus...)

Alleen de Harley heb ik casco verzekerd voor 70 euro per maand.

Geen verplichte sloten, alleen contactsleuteltje inleveren.

Op zaterdag en 's avonds open, bellen is verzekeren.
Altijd netjes geholpen, ook die ene keer dat mijn DR500 was gejat.

Ze zijn echt niet de allergoedkoopste, en ik ga komend seizoen eens zoeken naar een andere verzekeraar voor de Harley.
 
Shit, ik moet ook net die andere hebben.... ;)

Ik heb Centraal Beheer (beetje korting ivm deal werkgever).

Auto zat al daar, dus jaren gingen mee (anders ook wel, maar nu geen gedoe).

Bijna al mijn motoren verzeker ik inmiddels voor iets van een 10-tje per maand, WA.
En onder 15 euro voor WA+ (en die heb ik dus...)

Alleen de Harley heb ik casco verzekerd voor 70 euro per maand.

Geen verplichte sloten, alleen contactsleuteltje inleveren.

Op zaterdag en 's avonds open, bellen is verzekeren.
Altijd netjes geholpen, ook die ene keer dat mijn DR500 was gejat.

Ze zijn echt niet de allergoedkoopste, en ik ga komend seizoen eens zoeken naar een andere verzekeraar voor de Harley.

Nou, ik had me echt lam gezocht en voor mij kwamen ze wel als goedkoopste uit, kreeg ook die werknemers korting omdat mijn moeder daar recht op heeft omdat ze een of ander iets daar heeft lopen, en omdat ik nog thuis woon mocht ik daar ook gebruik van maken

kwam voor mijn motor met WA + beperkt casco, opzittendenverzekering, kleding tot 1500 euro, en no-claim beschermer uit op zo'n 300 euro, goedkoopste daarna was gelijk 50 euro duurder
 
Nou, ik had me echt lam gezocht en voor mij kwamen ze wel als goedkoopste uit, kreeg ook die werknemers korting omdat mijn moeder daar recht op heeft omdat ze een of ander iets daar heeft lopen, en omdat ik nog thuis woon mocht ik daar ook gebruik van maken

kwam voor mijn motor met WA + beperkt casco, opzittendenverzekering, kleding tot 1500 euro, en no-claim beschermer uit op zo'n 300 euro, goedkoopste daarna was gelijk 50 euro duurder

Per maand? :+

Ze zijn idd niet duur, maar er zijn gewoon goedkopere. Maar dat is ook weer per situatie/persoon anders.

Ik vind het gewoon relaxed dat ze goed bereikbaar zijn en goede service hebben. En dat ik (als enige van het cluppie Harleyrijders) niet drie ART4 sloten nodig heeft, en dan nog een vierde slot aan een vast element.... |(
 
Nou, ik had me echt lam gezocht en voor mij kwamen ze wel als goedkoopste uit, kreeg ook die werknemers korting omdat mijn moeder daar recht op heeft omdat ze een of ander iets daar heeft lopen, en omdat ik nog thuis woon mocht ik daar ook gebruik van maken

kwam voor mijn motor met WA + beperkt casco, opzittendenverzekering, kleding tot 1500 euro, en no-claim beschermer uit op zo'n 300 euro, goedkoopste daarna was gelijk 50 euro duurder

WA+diefstal
met kleding, eigen risico weet ik zo niet

iets van 200 euro, 2 jaar schadevrij
 
ik heb 0 schadevrije jaren, en door de opzittendenverzekering en no-claim kwam er dus 60 euro bij, anders zat ik op rond de 240-250 euro
 
@Clown: ik heb van te voren zelfs doorgerekend wat ik aan verzekering, belasting, kleding enzo kwijt dacht te zijn (excel freak :+). Toen kwam ik tot de conclusie dat ik de motor die ik wilde wel kon betalen, maar er dan niet meer op kon rijden :(

Dus dan maar een andere en ik heb zelfs geld over om in het weekend te stappen ;)

Dus ze zijn er nog wel... van die slimme jonge motorrijders die hun zaakjes wel op een rijtje durven te zetten i.p.v. onnadenkend de zo mooi mogelijke patserfiets te kopen, die ze toch de komende jaren niet kunnen beheersen... :o

Goed gedaan jochie... ;)
 
wie heeft hier allemaal wa-casco ( all risk)?
en bij welke maatschappij?
en waarom?

Ikke... waarom? Omdat ie me geen drol kost... :)
Nee, serieus! Kost me ca. 300 euro p/jr... incl. no-claim beschermer... da's dus geen drol...
Meer redenen? Tja... het is toch een stukkie waarde eejjj, kan van alles mee gebeuren toch?

Maar waarom zou je em zelf wa-casco willen verzekeren? Waarom niet wa+? Wat zou je willen uitgeven aan verzekering? En dan bedoel ik een realistisch bedrag eejjj...
 
Heb mijn r6 2001 all-risk, opzittende, pechhulp en 1500euro kleding voor 122euro pm verzekerd bij unive.

21jaar, 0schadevrije jaren
 
van heck advies.

heb daar een oldtimer voor 37,- per jaar (WA) en een FZ 750 (WA, 1989) voor 65,- per jaar verzekerd. die lui zijn gewoon goed in het zoeken van een goedkope verzekering voor je.
 
van heck advies.

heb daar een oldtimer voor 37,- per jaar (WA) en een FZ 750 (WA, 1989) voor 65,- per jaar verzekerd. die lui zijn gewoon goed in het zoeken van een goedkope verzekering voor je.

Ik heb een 25-jarige XJ750 Seca voor net 3 tientjes verzekerd...
Dus ze hebben vast niet goed gezocht daar... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan