MotoRai 2003

BanditBas

Rookie
25 jul 2003
11
0
Amsterdam
Gaan er MFers naar de RAI?

Begrijp dat er zondag een grote optocht is door Amsterdam. Iemand wel eens meegedaan hieraan? En is de RAI zelf de moeite waard?

Ben er ook 10 jaar geleden eens geweest, ook met optocht maar er zal wel wat veranderd zijn in die tijd.. :)

-- Bas
 
Rai is duur maar als je de nwste bikes wilt zien is het wel koel.
Voordeel is wel dat er dit jaar een extra hal is, meer bike voor de pleuro dus!

Tip: Neem je eigen eten en drinken mee, de prijzen zijn namelijk echt belachelijk.
 
Woon in de buurt, dus ik ga zéker. Maar van een optocht heb ik nog nooit gehoord.
 
moet een week eerder(jammergenoeg) in de rai zijn, voor een beurs die de baas betaald

vroeger ging ik elk jaar, maar vind de prijzen behoorlijk, en is leuk om de nieuwe modellen te zien maar ga liever in het voorjaar verschillende zaken langs om naar de nieuwe modellen te kijken, kan je ze vaak beter en rustiger bekijken. Daarnaast ben ik die week op cursus en in het weekend is het meestal toch de druk dus ga ik sowieso niet (misschien savonds na de cursus maarja dan zit ik weer dat ik het koekblik ergens kwijt moet)
 
Ik kon graties op woensdag (pers/VIP/bedrijvendag) maar ik moet naar school B| Ik ga op vrijdagmiddag/avond denk ik. Altijd leuk ff kijken.
 
Ik heb vorig jaar meegereden met de "bikers parade" door Amsterdam, niet één MF sticker gezien, was best leuk om te doen: als het even kan probeer ik weer mee te rijden!
 
Misschien leuk dan om met wat mensen van het forum te gaan?

Heb alleen geen MF sticker (nog), en las ook over wat leuke bekeuringen hierom.

-- Bas
 
Ik ga zekers ff heen.
Ik las dat er ook een hoekje met streetfighters komt :9~ ,het zijn er maar tien maar dat is iig beter dan niets.
het zal of zaterdag of zondag worden en als m`n fiets op dat moment niet rijdbaar is zal ik helaas met het blik gaan.
 
Laatst bewerkt:
Bikers parade is machtig gezicht. Rai nu 12 pleuro entree, koekblik parkeren 10 euro (?) motor = gratis parkeren, Als ik dus met her vrouwtje gaat in het koekblik ben ik 34 euro kwijt (75 GULDENS) en ben ik alleen maar binnen. Om modellen te bekijken die ik gratis bij dealers kan zien. :?

Ben benieuwd wat een blikje bier dit jaar kost, ik lees het wel. Maar een dagje RAI doe ik niet meer zonde van mijn geld. :]

De nieuwe hal zal dan wel vol staan met brommers en scooters ;(
 
Ik ga op vrijdag kijken naar al dat mooi,s, alhoewel mijn keuze voor een nieuwe fiets al voor 95% vast staat ( zwarte speed triple met wat mods) maar je weet maar nooit, misschien kom ik nog wel wat anders tegen.
En ik zou de tip van Griffin wat betreft het zelf meenemen van je natje en je droogje maar ter harte nemen, want de prijzen die ze daar rekenen is pure diefstal.
 
Was sowieso al van plan om op zondag te gaan. Heb vroeger 'ns aan die Biker Parade meegedaan, was wel gaaf. Maar moet wel heel vroeg hier (Limbabwe) vertrekken om op tijd in Hamsterdam te zijn... :Z
 
Ga er met mijn zoontje van 6 naar toe, da's wel leuk voor hem. Zelf vind ik de motorbeurs in Utrecht beter, maar de Rai is ook te doen. Ga dus i.v.m. de kleine met het koekblik, dus geen parade voor deze jongen '(

Ga trouwens ook op zaterdag met hem....
 
vorig jaar viel het zwaar tegen, dus denk niet dat ik ga. Weinig nieuwtjes en geen leuke prijsjes
 
Kom ik je dan waarschijnlijk wel tegen!

De Vmax-stand staat samen met 7 andere Yamaha clubs naast de grote Yamaha stand.
We hebben een niet al te grote plek, dus ff goed kijken.
Even naar VMAXGEK vragen (of Erik) ......
Ik zie je!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan