MotorNewz in Utrecht 25/26 november (ipv MotoRai)

Kom jij naar MotorNewz?

  • Jazeker!

    Stemmen: 36 90,0%
  • Nee!

    Stemmen: 4 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
Hmm, ik vond de Motorai al niet echt bijzonder... Dus dit lijkt me ook niet zo verschrikkelijk spannend. Motorbeurs heeft toch mijn voorkeur :) .

Maar als het droog is dan ga ik er toch even heen met het motortje :Y
 
V-Ray, ik las zonet in Moto73. Er wordt niet vermeld over de nieuwe Honda-modellen op de beurs :? :? :?
Dat BMW niet komen, is mij al bekend.

Honda is, als gewoonlijk, groots aanwezig met alles wat volgend jaar nieuw verkrijgbaar is.
 
Ik ben er 2 dagen voor Honda, dus ik hoop wel dat t een beetje een druk en gezellig weekend wordt... :)
 
Naast een groepje fabrikanten komen er ook een hele rits andere standhouders voor accessoires, reizen, magazines, gehoorbeschermers, crossemerken, aanhangwagenbouwers, uitlaatfabrikanten, etc etc. Alles in HAL 1 van de Jaarbeurshallen, maar toch wel redelijk compleet en de moeite waard.
 
Dit keer is er een heuse Lara Croft aanwezig bij Suzuki, alleen daarvoor zou ik al komen :P

Lenuzz wil ook wel vast een paar poses voor mijn camera doen toch? 8-)
 
Grappenmaker :+

Wie dat niet persoonlijk durft te vragen zonder coupon zou sowieso een mietje zijn. })

Maar ik ben benieuwd dit jaar want dit wordt mn eerste "beurs" weer van 2006 dus hopelijk hebben ze ons wat te bieden.
 
Beste motor liefhebber,


:W
Zojuist in mijn mail :
Nog 3 dagen en dan gaat MotorNewz van start, de nieuwe show in Jaarbeurs Utrecht met alle motorprimeurs voor 2007. Kom je op de motor, dan kan je niet alleen veilig en kosteloos parkeren bij de KNMV. Je maakt ook kans op gratis toegang tot MOTORbeurs Utrecht (22-25 februari 2007). Iedere 50ste motorbezoeker ontvangt namelijk gratis een kaartje. Daarnaast zijn er gratis kaartjes voor MOTORbeurs Utrecht voor de vroege vogels op zondag. De eerste 200 bezoekers op zondag 26 november tussen 9 en 10 uur ’s ochtends krijgen een kaartje. Of je op de motor komt of niet, wat vroeger uit de veren komen kan dus voordelig zijn!
 
Grappenmaker :+

Wie dat niet persoonlijk durft te vragen zonder coupon zou sowieso een mietje zijn. })

Maar ik ben benieuwd dit jaar want dit wordt mn eerste "beurs" weer van 2006 dus hopelijk hebben ze ons wat te bieden.
Ohhh in dat geval, maandagmiddag, fotootje van jou, mét de lara Croft-chick, in dit topic })

:+
 
ahh ik neem ook wel even een kijkje en dan ook maar meteen die Speed en Design!

Een combikaartje biedt toegang tot beide shows voor € 15 (inclusief de ActieArena van Speed & Design).

dit staat er bij mij op de website aangezien ik hier andere zie met 17.50.. (niet dat die 2 euro het nu doen maar toch *D :)
 
Das misschien ook wel leuk ja....als m-newz blijkt tegen te vallen ga ik daar misschien ook een kijkje nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan