MotoRai 2003

Ik ga donderdag. Kom uit flevoland. Als er nog meer mensen donderdag hier doorheen komen, kunnen we misschien een groepje vormen?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zondag kijken. Ik ben namelijk wel benieuwd naar het nieuwe spul van komend jaar... eens kijken hoe ze er in 't echt uitzien, die promo-foto's heb ik nu onderhand wel gezien.
 
Gisteren geweest. Niet druk, is wel lekker. Vind de R1 veruit de mooiste van de nieuwe lichting. ZX-10 kan beter op papier blijven. Vind dat gat in de voorkant niet mooi omdat hij aan de bovenkant te ver uitsteekt.

's-middags op onze stand gestaan. Daar was het wel bere gezellig.
Die idioten van de V-max club naast ons, zijn wel lagguh. Beetje elkaars fiets afzeiken ;)

In het Yamaha kamp was het goed toeven in ieder geval.de rest was een beetje saai.
Utrecht is beter. Ga wel ff op die simulator zitten van die duitser, die is goed.
 
Ben op de Motorai 2003 geweest. Zonde van je tijd en geld. Geen BMW, Husqvarna, MZ, KTM, Arai. Het was er (erg) rustig, wat wel weer lekker was. Maar zal volgend jaar niet gaan.
 
Ben vandaag langs de MotoRAI geweest. Was mijn eerste motorbeurs dus dat was wel leuk. Heb een hoop motoren "gepast". Daaruit bleek al snel dat vrijwel alle motoren beter zaten dan de motor waar ik nu op rij '(

Ik ben ongeveer 1.90m en zelfs op een supersport zit ik minder met mijn knieen gevouwen dan op mijn NTV 650. Door de vorm van de tank van de NTV 650 moet ik met mijn tenen op de pedaaltjes zitten om mijn knieen er onder te krijgen.

Dus het ziet er naar uit dat ik binnenkort een nieuwe motor moet zoeken. Maar omdat ik geen zin heb om 10000+ euros uit te geven zal het wel een 5+ jaar oud tweedehandsje worden. Dus wat dat betreft heb ik niet zo veel aan al die leuke nieuwe speeltjes die ze op de RAI lieten zien :)

Jammer dat BMW er niet was... had ik ook nog wel even willen passen.

Erik
 
Morgen staat de RAI voor mij op de planning!

Eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe helm... iemand een idee of die te verkrijgen zijn op de RAI? Ik weet dat het niet zo'n beurs is als in Utrecht maar staan er helemaal geen stands waar ze iets verkopen?

Als Hollander natuurlijk altijd op zoek naar leuke (beurs)aanbiedingen...
 
Laatst bewerkt:
Morgen staat de RAI voor mij op de planning!

Eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe helm... iemand een idee of die te verkrijgen zijn op de RAI? Ik weet dat het niet zo'n beurs is als in Utrecht maar staan er helemaal geen stands waar ze iets verkopen?

Als Hollander natuurlijk altijd op zoek naar leuke (beurs)aanbiedingen...

Er zijn genoeg stands waar je wat kunt kopen. Motorkleding, helmen, riemen, bandana's.....
Tja ik had liever gezien dat op die plekken ook motoren stonden.
 
Op vrijdag 28 november 2003 16:28 schreef sideburns het volgende:
Gisteren (donderdag) geweest................Die idioten van de V-max club naast ons, zijn wel lagguh. Beetje elkaars fiets afzeiken ;) ..................

Mmmm, Ik was er vrijdag dus dat heb ik gemist })
 
ik ga morgen maar eens kijken ,kan helaas niet aan de bikersparade meedoen daar ik op de stand van onze Fj club sta maar daar zal het ook ongetwijfeld goed toeven wezen.
 
moet ik nau wel of niet gaan?
en zijn er ook nog wat hebedingen te koop,
voor de motor?
2+2 kids en een koekblik is al 46 pleuro's :(
niet normaal toch! :?
 
Kinderen bij opa en oma dumpen :?

Zijn wel wat hebbedingetjes te koop maar niet zo heel veel ;)
 
nou ik stap zometeen op de motor :)
vorige week ook al gereden, was 't nog slechter dus valt mee nu :9
 
Nou, ik ben vrijdagavond alvast geweest. Leuk speelgoed staat daar (vooral GSXR750 :9~ ). Verder niet heel veel spectaculaire dingen, gewoon een hoop mooie motoren.

Ga misschien vanmiddag nog wel even rijden. Of niet.. ;)
 
's-middags op onze stand gestaan. Daar was het wel bere gezellig.
Die idioten van de V-max club naast ons, zijn wel lagguh. Beetje elkaars fiets afzeiken ;)

hmm,.,. reed jij op een div of een fj , stond donderdag de hele dag op de max stand was idd errug gezellig
 
JA er stonden er 2 naast elkaar, een rode met een heel laag ruitje
en een blauwe met een hoger ruitje.

De ruit op die rode geeft volgens mij wel erg weinig windbescherming.
Ach het verschilmerk je amper want je mag toch maar 120 km ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan