Motorai 2006 ook geannuleerd !!

Tasmanian Devil

MF veteraan
24 jan 2003
1.270
0
Dordrecht
vrijdag, 19 mei 2006 - De MotoRAI 2006, die gepland stond voor november van dit jaar, gaat niet door. Na het sluiten van de inschrijvingstermijn is duidelijk geworden dat er onvoldoende animo is dit evenement te organiseren. Hierop is besloten om de MotoRAI 2006 te schrappen.

Eugène Daams, secretaris van de afdeling Gemotoriseerde Tweewielers: 'Het organiseren van een kwalitatief goed, eigen evenement zit er op dit moment helaas niet in. De druk in de internationale tentoonstellingsagenda in de laatste maanden van dit jaar heeft een negatief effect op de mogelijkheden voor ons om een goed evenement als de MotoRAI neer te zetten. Daarnaast zien we ook dit jaar de verkoop van motorfietsen teruglopen, wat betekent dat er minder financiële ruimte in de sector is om een kostbaar evenement als de MotoRAI neer te zetten.

(Bron; Bovag krant)
 
das niet zo mooi waar moeten we dan gaan kijken voor nieuwe motoren

Rotterdam [AHOY] ga er voor zou ik maar zeggen
 
En terecht, het werd totaal onaantrekkelijk en onintressant. Ik hoop dat in navolging hiervan wel beurzen georganiseerd worden met normale prijzen en leuke acties. Sorry maar ik vond er op het laatst echt geen zak meer aan. Tis me gevoel ook maar.

Ik denk dat de standhouder/huurders dit jaar gewoon geen trek meer hadden in die asociale prijzen?
 
Ze hebben zich behoorlijk in de vingers gesneden dus, maarja dat zeg je niet van jezelf he :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan