Motorbeurs Hardenberg afgelast

Rene-B

Waailappe
23 jan 2018
306
279
Emmen
Facebook
hardenberg.jpg
 
Misschien wordt jij niet ziek, maar anderen mogelijk wel. "Social distancing" heet dat momenteel.
Ik blijf sowieso bij jouw uit de buurt … geen haar om m`n kop die er aan denkt om bij MF ers in de buurt te komen ..;)
(want ik behoor al bij de kwetsbare voor wat Corona betreft):X
 
Tja, Italiaanse toestanden met vele oudjes die overlijden dat willen we hier niet................ Het kan ook je eigen vader of moeder zijn!


Voor mezelf zou ik ook liefst gewoon ziek worden en een weekje uitgriepen, dan is het klaar.
Kunnen we daarna weer NORMAAL doen!
 
Ik denk dat we er uiteindelijk allemaal een keer aan moeten geloven.
Je weet alleen niet hoe het voor iedereen uitpakt.
Weekje wat grieperig is goed te doen. IC met beademing is natuurlijk heel wat anders.
Misschien heb je er achteraf niet eens notie van dat je het virus hebt gehad.
"Flatten the curve" is momenteel het belangrijkste.
Gedoseerd doorstaan is waarschijnlijk de beste aanpak.
Volgende week kunnen we in NL nog een aardige piek verwachten.
Hopelijk schiet dan niet iedereen in de stress, want de meeste maatregelen hebben 2 weken nodig om de effecten te zien.
 
Hoezo een piek? Is daar een speciale reden voor?
Mensen zijn raar, staan mekaar nu vies aan te kijken maar bij bekenden lijkt die 1,5m niet te gelden. Zitten aan deurklinken, lenen aanstekers, gebruiken dezelfde pennen, kopjes, schotels, bestek. En met dit soort dingen is nooit plus, plus maar eerder keer keer.
 
Mensen zijn raar, staan mekaar nu vies aan te kijken maar bij bekenden lijkt die 1,5m niet te gelden. Zitten aan deurklinken, lenen aanstekers, gebruiken dezelfde pennen, kopjes, schotels, bestek. En met dit soort dingen is nooit plus, plus maar eerder keer keer.
En wat dacht je van al die moeders die zaten te zeuren dat de scholen dicht moesten, want teveel kinderen bij elkaar was niet verstandig.
Die zitten nu met z’n allen gezellig met de kids in de speeltuin bij elkaar!
 
En wat dacht je van al die moeders die zaten te zeuren dat de scholen dicht moesten, want teveel kinderen bij elkaar was niet verstandig.
Die zitten nu met z’n allen gezellig met de kids in de speeltuin bij elkaar!
Klopt, we zien dat hier ook gebeuren, kinderen vlak bij elkaar, moeders vlak bij elkaar.
En dan nog vreemd opkijken wanneer het mis gaat, omdat ze te dom zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan