Motoren op TV

Horzel

Die hard MF'er
6 sep 2004
711
0
Gisteren heb ik 'Stapel in The States' gezien. Jammer als je dit hebt gemist maar volgende week komt het 2e deel. In deze twee-delige special reist Huub Stapel op z'n motor met een aantal vrienden door Amerika. Hij komt langs bekende plaatsten als Las Vegas en Death Valley. Naast het cruisen langs de steden, kun je de heren volgen als ze door gaan met genieten tot in de late uurtjes.
De twee specials zijn te zien op maandag 24 en 31 januari om 22.30uur bij RTL 5
162789
 
Laatst bewerkt:
Vanaf gisteren op Discovery (rond 19:30) is Mark Evans een Harly aan het restaureren. Ook wel grappig maar zal wel weer een herhaling zijn. Toch wel leuk te kijken als ik mn avondeten naar binnen schuif :P
 
Gisteren heb ik 'Stapel in The States' gezien. Jammer als je dit hebt gemist maar volgende week komt het 2e deel. In deze twee-delige special reist Huub Stapel op z'n motor met een aantal vrienden door Amerika. Hij komt langs bekende plaatsten als Las Vegas en Death Valley. Naast het cruisen langs de steden, kun je de heren volgen als ze door gaan met genieten tot in de late uurtjes.
De twee specials zijn te zien op maandag 24 en 31 januari om 22.30uur bij RTL 5
misc

Heb t gezien ja, heeeeel gaaf!
 
Iedere zaterdag 21.00 uur op Discovery Channel 'American Choppper'. Een programma opgenomen bij OCC (Orange County Choppers) In dit familiebedrijf worden choppers op bestelling gemaak. Ook al hou je niet van choppers, het is leuk om te kijken.

162790
 
Laatst bewerkt:
Iedere zaterdag 21.00 uur op Discovery Channel 'American Choppper'. Een programma opgenomen bij OCC (Orange County Choppers) In dit familiebedrijf worden choppers op bestelling gemaak. Ook al hou je niet van choppers, het is leuk om te kijken.

(Afbeelding)

Altijd leuk een chopper met een grasmaaier motor erin... :?
 
Gisteren heb ik 'Stapel in The States' gezien. Jammer als je dit hebt gemist maar volgende week komt het 2e deel. In deze twee-delige special reist Huub Stapel op z'n motor met een aantal vrienden door Amerika. Hij komt langs bekende plaatsten als Las Vegas en Death Valley. Naast het cruisen langs de steden, kun je de heren volgen als ze door gaan met genieten tot in de late uurtjes.
De twee specials zijn te zien op maandag 24 en 31 januari om 22.30uur bij RTL 5
(Afbeelding)

Ook gezien, was erg leuk :}
 
Stapel in de States was idd erg leuk. Alleen is die Huub Stapel nog steeds een beetje irritant. Al was het nu minder erg dan toen ie die auto programma's deed. Ongelofelijk dat dit dezelfde persoon is die in de eerste Flodder films Johnny Flodder speelde. Zoals die over auto's praatte met zo'n nichterig stemmetje had ik het na 5 minuten wel gehad. Maar gisteravond was ie redelijk te pruimen. Komt waarschijnlijk ook omdat zo'n tocht echt een van mijn dromen is, zoiets hoop ik later ook nog te kunnen doen. Al die Amerikaanse zaken die zo lijken weggelopen uit een film (zoals dat bordje dat cowboys de stront eerst van hun laarzen moeten kloppen voordat ze binnengaan, en het uitje naar zo'n typisch Amerikaanse saloon), lijkt me echt super om zo'n vakantie te maken. Op zo'n Harley door Amerika lijkt me dan echt super en anders een auto huren.
Ik ga zeker kijken naar het volgende deel.
Greetz
Martian
 
Gelukkig presenteert Huub Stapel het programma en niet Alard Kalf en Michael Pilarczyk, anders hadden ze vast nog even een testje gedaan over het verbruik van de motoren, en daar zit ik in ieder geval niet op te wachten. :+
Stapel in de States was idd erg leuk. Alleen is die Huub Stapel nog steeds een beetje irritant. Al was het nu minder erg dan toen ie die auto programma's deed. Ongelofelijk dat dit dezelfde persoon is die in de eerste Flodder films Johnny Flodder speelde. Zoals die over auto's praatte met zo'n nichterig stemmetje had ik het na 5 minuten wel gehad. Maar gisteravond was ie redelijk te pruimen. Komt waarschijnlijk ook omdat zo'n tocht echt een van mijn dromen is, zoiets hoop ik later ook nog te kunnen doen. Al die Amerikaanse zaken die zo lijken weggelopen uit een film (zoals dat bordje dat cowboys de stront eerst van hun laarzen moeten kloppen voordat ze binnengaan, en het uitje naar zo'n typisch Amerikaanse saloon), lijkt me echt super om zo'n vakantie te maken. Op zo'n Harley door Amerika lijkt me dan echt super en anders een auto huren.
Ik ga zeker kijken naar het volgende deel.
Greetz
Martian
 
Ook gezien, was erg leuk :}
:^ Ik vond het ook wel prima. Een paar reclame-dingetjes er tussendoor (bellen en zonnebril), maar niet al te irritant. Dit is echt ook al jaren mijn grote droomreis. Helaas moet ik toch eerst maar eens goed werk hebben voor ik dit ooit kan betalen.
 
Heb het gezien, 't zijn prachtige stukjes land waar ze door heen rijden.
De zoon van m'n werkgever was mee asl geluidsman, in het echt is het nog wat indrukwekkender dan op de tv.
Moet het ook maar eens doen, maar dan wel met de bagage achterop, dit moet een hoop duiten kosten om te doen... :]
 
website rtl 5 over stapel
http://www.rtl.nl/reizen/stapelinthestates/

en dit is de website van het bedrijf die het organiseert.
http://www.usamotorreizen.nl/

hier alle foto's van de rit:
http://www.usamotorreizen.nl/Default.aspx?tabid=47&path=STAPEL IN THE STATES

De tijden incl herhalingen:

HUUB STAPEL IN THE STATES:
24.1.2005 OM 22.30 UUR RTL5 DEEL 1
30.1.2005 OM 18.00 UUR RTL5 DEEL 1 (herhaling)
31.1.2005 OM 22.30 UUR RTL5 DEEL 2
6.2.2005 OM 18.00 UUR RTL5 DEEL 2 (herhaling)

prijslijstje :P



Duo-passagier ongeacht motortype WESTERN DISCOVERY
CLASSIC

€ 1.600,-

Aanvullende VIP verzekering per dag € 12,-

Accomodatietoeslag voor 1-persoonskamer € 500,-

Hoogseizoentoeslag (dag van vertrek tussen 1/4 t/m 8/4 en 13/6 en 24/8) € 220,-

Annuleringsverzekering 4,5% van reissom

Reisverzekering (ELVIA categorie B + € 3,40 poliskosten) € 2,60/dag

ohh jah en nog 3000 voor de motor. Je kan ook bmw en honda en indian kiezen :P
 
Gisteren heb ik wel ff gekeken naar Stapel in de states, vond het best leuk.

Offtopic: Toch jammer dat dat schijtkat topic dicht zit, heb wel ff genoten van de discussie's heerlijk :9
 
website rtl 5 over stapel
http://www.rtl.nl/reizen/stapelinthestates/

en dit is de website van het bedrijf die het organiseert.
http://www.usamotorreizen.nl/

hier alle foto's van de rit:
http://www.usamotorreizen.nl/Default.aspx?tabid=47&path=STAPEL IN THE STATES

De tijden incl herhalingen:

HUUB STAPEL IN THE STATES:
24.1.2005 OM 22.30 UUR RTL5 DEEL 1
30.1.2005 OM 18.00 UUR RTL5 DEEL 1 (herhaling)
31.1.2005 OM 22.30 UUR RTL5 DEEL 2
6.2.2005 OM 18.00 UUR RTL5 DEEL 2 (herhaling)

prijslijstje :P



Duo-passagier ongeacht motortype WESTERN DISCOVERY
CLASSIC

€ 1.600,-

Aanvullende VIP verzekering per dag € 12,-

Accomodatietoeslag voor 1-persoonskamer € 500,-

Hoogseizoentoeslag (dag van vertrek tussen 1/4 t/m 8/4 en 13/6 en 24/8) € 220,-

Annuleringsverzekering 4,5% van reissom

Reisverzekering (ELVIA categorie B + € 3,40 poliskosten) € 2,60/dag

ohh jah en nog 3000 voor de motor. Je kan ook bmw en honda en indian kiezen :P

voor 2 weken een motor huren kost je ongeveer 900 - 1000 Dollar, je kunt s'nachts al slapen voor 35 dollar in goedkope Motels.
Het eten is goedkoop dus dat hoeft de kop niet te kosten, en voor de vlieg reis betaal je ongeveer 500 dollar, en dan natuurlijk de benzine kosten en de verzekering.

Hier is een link voor een goedkope motor verhuur.

search.netscape.com/ns/boomframe.jsp?query=goldwing%2Brental&page=1&offset=1&result_url=redir%3Fsrc%3Dwebsearch%26requestId%3Dde2b0e34e656e51d%26clickedItemRank%3D4%26userQuery%3Dgoldwing%2Brental%26clickedItemURN%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.bluedtravel.com%252Fusmcmo.product.go%252Fshow.aspx%26invocationType%3D-%26fromPage%3DNSCPToolbarNS%26amp%3BampTest%3D1&remove_url=http%3A%2F%2Fwww.bluedtravel.com%2Fusmcmo.product.go%2Fshow.aspx
 
vond het eerlijk gezegd 3ker niets

Ik vond het programma inhoudelijk zeer mager inderdaad. Ik ben wel blijven kijken want het waren wel leuke plaatjes. Ik ben een aantal jaar geleden ook in die omgeving geweest dus dan zijn die beelden erg leuk. Ik ben destijd wel met de auto geweest, met de motor (ook met Harley, gezeik ook altijd) is natuurlijk veel leuker. Volgende keer beter :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan