Motorfotografie met smartphone

IMG_20201112_151027.jpg


Met de Nokia 7.2
 
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik er uitgebreid over na gedacht had :P maar dank voor het compliment :t
 
Zeker niet.
Je schuurtje staat er prachtig op!
:+

Normaal probeer je het onderwerp van je foto in het licht te hebben en niet de onbelangrijke achtergrond.

Mooie bike trouwens, zelf bestickert?
 
Vanmiddag even spontaan een rondje gaan rijden met een vriend van me. Met zonsondergang nog even wat plaatjes geschoten vanuit verschillende hoeken en verschillende instellingen. Ben met deze het meest tevreden :)

Motorola Moto G8 Plus
IMG_20201118_171637702_HDR.jpg


Edit: op groter scherm ziet ie minder uit... Volgende keer beter
 
Laatst bewerkt:
iPhone 8, kleine Kawa, en het Limburgse boerenlandschap:Bekijk bijlage 1567957
Goede poging, op zich goede rustige achtergrond maar door het tegenlicht en het gebrek aan bomen, weg of andere objecten wordt het een beetje een vlakke foto.
Hoe is het uitzicht aan de andere kant van de weg? Dan kun je de motor fotograferen met de zon er op, dat geeft al veel meer diepte.
 
Goede poging, op zich goede rustige achtergrond maar door het tegenlicht en het gebrek aan bomen, weg of andere objecten wordt het een beetje een vlakke foto.
Hoe is het uitzicht aan de andere kant van de weg? Dan kun je de motor fotograferen met de zon er op, dat geeft al veel meer diepte.
Ja klopt, was eigenlijk een even snel geschoten foto (wel bewust met tegenlicht), maar vond hem bij thuiskomst bijna waardig voor dit topic. Ik ga de volgende keer eens letten op je puntjes 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan