Motorfreaks Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Vanaf vandaag bieden we iets nieuws aan op Motorfreaks:

De Motorfreaks Marktplaats!

Op de Motorfreaks Marktplaats kun je gratis kleine advertenties plaatsen voor particulier gebruik. Je kunt hierin iets aanbieden (verkopen), of juist ergens naar op zoek gaan.

Er zijn vaak opmerkingen/klachten gekomen over de nutteloze reacties die werden geplaatst op topics in het Gezocht & Gevonden forum. Eén van de grootste verschillen van de Motorfreaks Marktplaats met het G&G forum is dat er géén reacties geplaatst kunnen worden. Voor geïnteresseerden zul je dus wel je e-mail adres en/of telefoonnummer op moeten geven, dat kun je allemaal invullen wanneer je een advertentie aanmaakt.

Omdat de Motorfreaks Marktplaats voor veel mensen interessant kan zijn die anders hun advertentie in G&G hadden geplaatst, kondigen we het ook even aan op MF. Overigens is het niet de bedoeling dat je je advertentie zowel in G&G als op Motorfreaks plaatst. Je zult moeten kiezen, dus. Dubbele advertenties worden verwijderd!


De Motorfreaks Marktplaats is hier te vinden.


Veel plezier ermee!
 
orgineel idee, gaat wel iets worden hiero op het forum,
maarre alleen kleine ads. en de grote dan??
 
orgineel idee, gaat wel iets worden hiero op het forum,
maarre alleen kleine ads. en de grote dan??
Hoe groot? :)

'Klein' is misschien het verkeerde woordt, er wordt meer bedoeld dat het net zoiets is als in de krant, bij de advertenties van particulieren. Dat zijn ook geen paginagrote advertenties met foto's e.d.
 
nou maar hopen dat de ads daar minder afgezeken worden he ;) dan heeft het nog best kans van slagen :)
 
nou maar hopen dat de ads daar minder afgezeken worden he ;) dan heeft het nog best kans van slagen :)
Er kan niet meer op gereageerd worden, dus er kan niet eens wazig geblaat bij andermans advertentie terecht komen. :) Tenminste, als je je ad bij motorfreaks plaatst. ;)

[edit]hele dikke typo gefixt :+ [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 30 juni 2003 00:47 schreef arcadis het volgende:Er kan niet meer op gereageerd worden, dus er kan niet eens wazig geblaat bij andermans advertentie terecht worden. :) Tenminste, als je je ad bij motorfreaks plaatst. ;)

Goh toch verstandig geworden :+

nu nog op motor-forum.nl door voeren ;)
 
Als ik op wijzigen klik krijg ik de volgende melding:

Fatal error: xtemplate() [function.xtemplate]: Failed opening required 'modules/market/template/c/edit.inc.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /local/web/www.motorfreaks.nl/html/include/xtplc.inc.php on line 52

:?
 
Vanaf vandaag bieden we iets nieuws aan op Motorfreaks:

De Motorfreaks Marktplaats!

Op de Motorfreaks Marktplaats kun je gratis kleine advertenties plaatsen voor particulier gebruik. Je kunt hierin iets aanbieden (verkopen), of juist ergens naar op zoek gaan.

Er zijn vaak opmerkingen/klachten gekomen over de nutteloze reacties die werden geplaatst op topics in het Gezocht & Gevonden forum. Eén van de grootste verschillen van de Motorfreaks Marktplaats met het G&G forum is dat er géén reacties geplaatst kunnen worden. Voor geïnteresseerden zul je dus wel je e-mail adres en/of telefoonnummer op moeten geven, dat kun je allemaal invullen wanneer je een advertentie aanmaakt.

Omdat de Motorfreaks Marktplaats voor veel mensen interessant kan zijn die anders hun advertentie in G&G hadden geplaatst, kondigen we het ook even aan op MF. Overigens is het niet de bedoeling dat je je advertentie zowel in G&G als op Motorfreaks plaatst. Je zult moeten kiezen, dus. Dubbele advertenties worden verwijderd!


De Motorfreaks Marktplaats is hier te vinden.


Veel plezier ermee!


Een mooi idee.
Ik dus meteen mijn kever erop geplaatst....wordt hij meteen verwijderd..!!
Is het de bedoeling dat er alleen maar motorgerelateerde producten geplaatst mogen worden..?.
Ook op de afdeling "Overige"..??.
 
Bananeman for president :}

Overigens het zou wel leuk zijn als je een verwijzing naar een website kunt maken. Bijvoorbeeld: In mijn advertentie wil ik verwijzen na meerdere foto's die op MF direct onder elkaar zijn weergegeven.
 
Een mooi idee.
Ik dus meteen mijn kever erop geplaatst....wordt hij meteen verwijderd..!!
Is het de bedoeling dat er alleen maar motorgerelateerde producten geplaatst mogen worden..?.
Ook op de afdeling "Overige"..??.
Ohja, sorry, ik wilde je daar nog een mailtje over sturen. Het is idd alleen voor motorgerelateerde zaken, ook in 'Overig'. In 'Overig' zou b.v. een jaarkaart voor de Nordschleife ofzo verkocht kunnen worden.
 
Waarom? Is toch een andere site?
Is wel een andere site, maar sterk verbonden met MF. De Marktplaats is grotendeels ontstaan omdat we iets wilden doen aan de problemen in G&G, waar te vaak onzinnig wordt geregeerd in verkooptopics.

MFreaks wordt grotendeels beheerd door dezelfde mensen als MForum en we hebben geen zin om dubbel werk te doen. Als een ad op MForum en MFreaks staat, moeten we twee keer controleren of ie er uberhaupt wel thuishoort. Maar goed, het is voornamelijk een richtlijn maar als dat wordt vermeld is er niemand die zich daar aan houdt. Oh shit, zeg ik het nou toch... :P
 
Ohja, sorry, ik wilde je daar nog een mailtje over sturen. Het is idd alleen voor motorgerelateerde zaken, ook in 'Overig'. In 'Overig' zou b.v. een jaarkaart voor de Nordschleife ofzo verkocht kunnen worden.


Geeft niks.....stom van mijn kant...!!Had het kunnen weten dat het alleen voor motorspullen was bedoeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan