Motorfreaks Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
ik ben juist nieuw hier en zoek een sportdemper voor mijn yamaha fazer 600
van 2005. waar kan ik dat doen???
alvast bedankt voor de hulp.
groetjes en Ride on
 
Ondanks dat dit een oud topic is, wil ik even kwijt dat Motorfreaks Marktplaats momenteel barslecht |( is... Bij 9 van de 10 motoren staat of geen foto -O- , of een link naar een foto die er niet meer op staat. B|
 
Ondanks dat dit een oud topic is, wil ik even kwijt dat Motorfreaks Marktplaats momenteel barslecht |( is... Bij 9 van de 10 motoren staat of geen foto -O- , of een link naar een foto die er niet meer op staat. B|
Tja, aan de inhoud van de advertenties kunnen wij weinig doen. Als mensen niet de moeite nemen een foto te plaatsen snijden ze zichzelf in de vingers.

Het is wel zo dat we binnenkort e.e.a. willen verbeteren aan de Marktplaats, als het een beetje meezit ook de mogelijkheid om één of meerdere foto's rechtstreeks te uploaden en in de advertentie te plaatsen.
 
Forum mods en site-makers..:bedankt voor alle werk n de nieuwe optie op deze geweldige site !!
(motor-forum is echt t 1e waar k naar kijk 'sochtends met n bak koffie :Z

'Kan niet zeggen dat t veel bijdraagt naar mijn mening-er w a s al n veilingplaats,een marktplaats,een 2dehands.net etc etc etc ,op t int.net dus..

En dat er "nu gelukkig niet meer gezeurd kan worden bij je advertentie"is helemaal een k*largument..als iemand iets VEEL te DUUR aanbiedt hier is t alleen maar GOED dattie daar kritiek op krijgt .. Plus je weet tenminste OF er naar jouw motor/onderdelen uberhaupt wel vraag is-iets wat je bij iedere andere verkoopsite pas na weken een beetje doorkrijgt..

Nee, motor-forum had naar mijn menig al n UITSTEKEND vraag/aanbod-topic!
Toch bedankt voor jullie moeite :Y
 
kan nog geen motor vinden op die pagina
full
:?
 
Laatst bewerkt:
Forum mods en site-makers..:bedankt voor alle werk n de nieuwe optie op deze geweldige site !!
(motor-forum is echt t 1e waar k naar kijk 'sochtends met n bak koffie :Z

'Kan niet zeggen dat t veel bijdraagt naar mijn mening-er w a s al n veilingplaats,een marktplaats,een 2dehands.net etc etc etc ,op t int.net dus..

En dat er "nu gelukkig niet meer gezeurd kan worden bij je advertentie"is helemaal een k*largument..als iemand iets VEEL te DUUR aanbiedt hier is t alleen maar GOED dattie daar kritiek op krijgt .. Plus je weet tenminste OF er naar jouw motor/onderdelen uberhaupt wel vraag is-iets wat je bij iedere andere verkoopsite pas na weken een beetje doorkrijgt..

Nee, motor-forum had naar mijn menig al n UITSTEKEND vraag/aanbod-topic!
Toch bedankt voor jullie moeite :Y
kijk ff naar de datum in de startpost :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan