motorgoedkoop betrouwbaar ???

stelletje koekenbakkers daar zeg! heb 20 juni zadeltassen besteld. krijg ik 22 juni een mail dat de bestelling is binnengekomen en 30 juni een mail dat de bestelling is verzonden. dan verwacht je 1 juli (of uiterlijk 2 juli) toch echt tnt voor de deur. maar deze beste mensen presteren het om tot 6 juli nog steeds NIKS te leveren. om het helemaal compleet te maken: als ik nu inlog staat er opeens ook niks meer in mn ordergeschiedenis. ik weet wel dat dit de eerste en de laatste keer was dat ik hier bestel. dan betaal ik maar wat meer met de garantie dat je het ook krijgt. beetje jammer dat je voor jan L*L zit te wachten als je al op vakantie had gekund.

lucky 4 me heb ik het onder rembours besteld en scheelt dat weer een hoop gezeik met geld terug krijgen

EDIT: ook de op de website vermelde track and tracenummers worden niet doorgegeven :s
 
Laatst bewerkt:
Heb hier vorig jaar een AGV S4 helm besteld. Was bijna €100,- goedkoper dan bij de concurentie. Levertijd zou ongeveer twee weken zijn. Uiteindelijk heb ik een week of 4 a 5 moeten wachten.
Vanwege het grote prijsverschil was het wel de moeite waard. Na het lezen van de reacties hier zou ik niet nog een keer bij motorgoedkoop.nl bestellen.
 
Ach.... ik heb dezelfde ervaring met Motogoedkoop gehad. Moest een aantal weken wachten op m'n Shoei en toen ie kwam waren alle accessoires er niet bij.

Nu heb ik m'n nieuwe helm bij Motowebshop besteld en kreeg ik al te horen dat het nog wel een paar weken gaat duren......
Nou ja, in ieder geval stuurden ze er netjes een mailtje over.....
 
Motorgoedkoop.nl is niet echt een superbetrouwbare internetwinkel in mijn ogen.
Had donderdag wat spullen besteld en tot op vandaag niets vernomen (ook niet op gestuurde emails). Had een bedrag van een paar honderd euro overgemaakt, maar werd niets verstuurd.

Aangezien ik niet af blijf wachten heb ik die Han Kruisinga gebelt met de vraag
wanneer mijn spullen komen, waarop ik het antwoord kreeg dat ik binnen een half uur een mailtje van hem kreeg. Het 1ne was binnen en kon hij opsturen het andere wat in de aanbieding is kan hij opeens niet leveren.

Ik hem weer terug gebeld met het uitdrukkelijke verzoek mijn geld terug te storten. Dit komt in orde volgens hem, ik heb geduld tot vrijdag dan ga ik persoonlijk mijn geld terug halen.

Het zegt al genoeg dat er geen adres of telefoon gegevens op zijn site staan.

Mensen zouden eens wat zorgvuldiger met andermans hard verdiend geld om moeten
gaan...................
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met motorgoedkoop. Heb al een tijd geleden een osco oliesysteem besteld, geen problemen mee gehad.

Laatst een set zadeltassen besteld, zat qua leveringstijd wat krap aangezien ik op vakantie wilde. Heb toen voorgesteld om het op te komen halen en dat was geen probleem.

Overigens staat er wel een adres op de site, alleen niet op een handige plaats waar je het zou verwachten. Namelijk bij de leveringsvoorwaarden.
 
Ik moet zeggen dat hij aan de telefoon heel aardig is. Toch lees ik vele reacties waar ik niet blij van word. Maar goed we zullen afwachten, als ik niet gebeld had dan had ik waarschijnlijk nog niets vernomen.
 
Laatst bewerkt:
Ach.... ik heb dezelfde ervaring met Motogoedkoop gehad. Moest een aantal weken wachten op m'n Shoei en toen ie kwam waren alle accessoires er niet bij.

Nu heb ik m'n nieuwe helm bij Motowebshop besteld en kreeg ik al te horen dat het nog wel een paar weken gaat duren......
Nou ja, in ieder geval stuurden ze er netjes een mailtje over.....

Bleek de helm toch ruim binnen de verwachte tijd afgeleverd te worden. Keurig ingepakt en alles zat er in/bij. Goede ervaring met Motowebshop dus.

Dat was bij Motogoedkoop wel ff anders.
Vrienden van me kochten er ook twee Shoei helmen. Na ettelijke weken en diverse mails werd ze medegedeeld dat de helmen niet meer leverbaar waren. Kán gebeuren natuurlijk, maar waarom dan steeds weer bij Motogoedkoop? Ze hebben de helmen uiteindelijk bij de motorboer gekocht. Duurder, maar tenminste leverbaar......
 
Bleek de helm toch ruim binnen de verwachte tijd afgeleverd te worden. Keurig ingepakt en alles zat er in/bij. Goede ervaring met Motowebshop dus.

Dat was bij Motogoedkoop wel ff anders.
Vrienden van me kochten er ook twee Shoei helmen. Na ettelijke weken en diverse mails werd ze medegedeeld dat de helmen niet meer leverbaar waren. Kán gebeuren natuurlijk, maar waarom dan steeds weer bij Motogoedkoop? Ze hebben de helmen uiteindelijk bij de motorboer gekocht. Duurder, maar tenminste leverbaar......

Ik blader even vluchtig door dit topic en meen toch minstens drie keer het verhaal over je door motorgoedkoop in een verkeerde doos geleverde helmen zonder accessoires tegen te zijn gekomen. Het verhaal over de Shoei helmen van je maten kwam me ook al bekend voor...

Nu heb ik zelf ook wisselende ervaringen met motorgoedkoop (vooral trage communicatie) maar drie keer hetzelfde verhaal in één topic over een langere periode heeft niet echt toegevoegde waarde lijkt me! ;)

on topic: Ik snap niet waarom een webshop eigenaar verzuimt (tijdig) te communiceren. In het zakenwereldje is het net als in real life: Kom je afspraken na en communiceer bij problemen. Je komt er dan heel snel achter dat de waardering in sprongen omhoog gaat!
 
Laatst bewerkt:
Nou wat een service, gister gebeld met die Han Kruisinga dat ik centjes terug wil.
Vandaag een mailtje dat het bedrag is terug geboekt. Blijft een vreemde gang van
zaken daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan