Motorlaarzen zonder rits.

Kijk eens op Restyle.com , prima laarzen tegen redelijke prijzen.
Heb ook een paar van dat merk, bevallen prima. Ze hebben een winkel in Aalsmeer en in Barneveld.
Ik heb bij Restyle een aantal keren gepast. Die laarzen van hem zijn gewoon te smal.

Die Forma's (had ik nooit van gehoord) lijken me wel wat. Een beeetje enduro maar goed, als Hellracer er mee op een K1200R rijdt zal het wel goed zitten.
 
Hoi.

Voor woon-werk, 25k/jaar heb ik deze;
Gevavi GS91, waterdicht, gevoerd, dus winterwarm.
Komen ook in ongevoerd, en voor 80-90€ bij de lokale bouwmarkt.

Kunststof neus, kevlar zool, dus geen gezeur op SPL om door de security te komen.
Kan er ook prima een heel stuk op lopen.



Groeten, Paul.
Dat hoef ik niet eens te proberen. Bij gewone motorlaarzen kom ik vaak het bochtje al niet om omdat mijn wreef te hoog is.
 
Ik heb nu mijn 3de paar alpinestars ridge, en bevallen goed. Alleen heb ik bij de bovenste klittenbandsluiting wel een drukknop geplaatst zodat hij altijd op dezelfde plek vast zit. Met de eerste 2 paar 30k per jaar gedaan, en ja dan zijn ze met een 4jaar ver heen, maar wat mij betreft fijne laarzen.
 
Denk dat je moet bedenken of je er ver op wil lopen; ja=gespen zodat ze wat strakker kunnen.
Nadeel is dat het een extra handeling is als je ze vaak aan en uittrekt zoals ik. Dan lijken de Alpine stars fijner.
 
TCX Hub. Waterdicht, klittenband en prima in alle seizoenen te gebruiken.
tcx-hub-wp-motorlaars.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan