motorparts-online

defrhymz

MF'er
7 okt 2018
61
5
Ik heb hier zijkapjes besteld voor de fz1n echter hebben ze de verkeerde geleverd en past rechts niet.
Na verschillende keren telefoneren en mail geen reactie..

Meer mensen deze ervaring ?
 
Zichttermijn

Voor je bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Ben je niet tevreden? Je kunt vrijwel alle bij motorparts-online.com gekochte artikelen compleet en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - in de geleverde staat en verpakking binnen de zichttermijn retourneren.

Retourverzendkosten zijn voor eigen rekening. Artikelen die je niet kunt retourneren zijn producten die overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast; artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden; Raadpleeg voor meer informatie de algemene voorwaarden en onze klantenservice pagina.

Retour

Neem contact met ons op. Bij voorkeur via de statuspagina van uw order. Onderdelen moeten binnen 14 dagen terug gestuurt worden. Nadat het onderdeel bij ons is aangekomen boeken we u binnen 14 dagen geld retour. Producten moeten in dezelfde staat retour als ontvangen. Bij beschadiging of afwijking kan er een bedrag aan kosten in mindering worden gebracht.
 
Zichttermijn

Voor je bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Ben je niet tevreden? Je kunt vrijwel alle bij motorparts-online.com gekochte artikelen compleet en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - in de geleverde staat en verpakking binnen de zichttermijn retourneren.

Retourverzendkosten zijn voor eigen rekening. Artikelen die je niet kunt retourneren zijn producten die overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast; artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden; Raadpleeg voor meer informatie de algemene voorwaarden en onze klantenservice pagina.

Retour

Neem contact met ons op. Bij voorkeur via de statuspagina van uw order. Onderdelen moeten binnen 14 dagen terug gestuurt worden. Nadat het onderdeel bij ons is aangekomen boeken we u binnen 14 dagen geld retour. Producten moeten in dezelfde staat retour als ontvangen. Bij beschadiging of afwijking kan er een bedrag aan kosten in mindering worden gebracht.

Ja bedankt voor het stukje te knippen en te plakken zo ver was ik ook al. Echter hebben ze nog een los rechter kapje liggen dus wil de foute terug sturen zodat ze de goede op kunnen sturen met gesloten beurs.
 
Wellicht wist je dit nog niet:
"Contactgegevens hoofdkantoor

De onderdelen op de site zijn van meerdere sloperijen.
Er zijn verschillende locaties waar de onderdelen kunnen liggen."

Denk niet dat dus de ene partij erop zit te wachten, om de helft van de partij terug te nemen. De onderdelen worden ook niet vanaf een centraal punt verstuurd. Eigenlijk is het een beetje hetzelfde zoals bol.com tegenwoordig werkt. Veel aanbieders die handelen onder één verzamelnaam. Tenzij de onderdelen dus van één aanbieder komen, zal je wellicht het andere kapje ook moeten kopen. Wat contact betreft denk ik een beetje hetzelfde. De ene aanbieder zal daar wellicht regelmatiger mee zijn dan de ander.

In wat voor tijdsbestek heb je inmiddels contact met ze proberen te zoeken?
 
Ja bedankt voor het stukje te knippen en te plakken zo ver was ik ook al. Echter hebben ze nog een los rechter kapje liggen dus wil de foute terug sturen zodat ze de goede op kunnen sturen met gesloten beurs.

1. Stuur de ontvangen niet passende zijkapjes binnen 14 dagen retour.
2. Bestel online het juiste kapje.
 
Zoals hierboven is de juiste weg. Stap 1 en 2 volgen.
Dan komt het wel goed.

(Ik heb verder alleen maar goede ervaringen met motorparts online.)
 
Zoals hierboven is de juiste weg. Stap 1 en 2 volgen.
Dan komt het wel goed.

(Ik heb verder alleen maar goede ervaringen met motorparts online.)
Je zou zelfs de volgorde kunnen wijzigen,
Dus eerst stap 2 en dan stap 1
 
Terug
Bovenaan Onderaan