Motorrijders betrokken bij ongeluk Brienenoordbrug

als je dit allemaal leest wat een ellende allemaal dan vreet het toch ff in mn zelfvertrouwen als je op de motor zit, zo zie je maar weer je bent zo kwetsbaar op een motorfietske '(

maaare.. David... echt superfijn om te lezen dat alles weer goed met je gaat komen!!

13.gif


Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Beemer weet ik nie, zal ie wel gehuurd hebben ofzo?? Hij rijdt zelf nie zoveel, heeft een cb250 (klassieker) en is/was opzoek naar een motor.


Oeps, heb ik toch de verkeerde voor me :? Nou ben ik toch benieuwd wie je bedoelt *D

Greetzzz.
 
Wij wensen David en Claudia en de aanstaande kleine motorduivel natuurlijk het beste voor 2005 en zijn zeer verheugd dat het weer goed gaat met David.

Op de dag dat het ongeluk gebeurde heeft AjjSts mij een smsje gestuurd om te vertellen wat er was gebeurd. David was namelijk vorig jaar mee gereden naar de TT en je bleef hem steeds zien in mijn spiegel aangezien zijn voorvork een felle kleur had zopdat we een beetje bij elkaar bleven. als je dan zoiets hoort dan staat het huilen je nader dan het lachen en besef je pas goed hoe kwetsbaar je op de motor bent. En dan gaan zulke details gelijk door je hoofd spoken.

Wat zijn we dan nu super blij dat het weer beter met David gaat.
David ik hoop dat het herstel goed en voorspoedig verloopt.
Panthera Leo bedankt onze beschermheilige dat het in dit geval weer goed is afgelopen voor een motorrijder O-)

Inderdaad Tazzzzzz wij zijn Reinder en Marina en ik rij op een Beemer R1100S en Marina rijdt op een yamaha TDM850, nu weet je dus wel weer wie wij zijn.
Klinkt wel bijna als Reinder en Mariska ;)
En getrouwd zijn we nog niet hoor.

AjjSts groetjes en we spreken snelssssssssss
Tazzzzzzzzzz groetjes en tot de komende TT :}
AL mijn andere motorzusters en broeders ook nog de allerbeste wensen voor 2005.
 
Pff ik heb dit helemaal niet mee gekregen man!! Heb net ff half het topic snel door zitten lezen!!!
Wel beregoed dat hij zich weer aan het herstellen is! Echt super gewoon!!!! Helemaal top!
Heel veel sterkte en succes met de kleine uk zometeen :)
 
hmm ik heb dit topic ook helemaal niet meegekregen!
Iig veel sterkte voor david, en ben wel erg benieuwd hoe het nu onderhand met hem gaat!
 
tis by the way wel klote dat we al weer zo vroeg in het jaar mensen sterkte moeten wensen, ik hou mijn hart vast voor het eerste echte mooie weekend dit voorjaar.

take care
 
tis by the way wel klote dat we al weer zo vroeg in het jaar mensen sterkte moeten wensen, ik hou mijn hart vast voor het eerste echte mooie weekend dit voorjaar.

take care
Dat houd je helaas toch altijd wel.
David gebruikt(e) zijn motor voor woon werk en de brienenoord is best wel een jungle te noemen.
Als het in het verkeer mis gaat, moet je eigenlijk niet op een motor zitten.

FF on topic:
Gelukkig gaat het al weer beter met David (tenminste als je de laatste berichten uit dit topic mag geloven)
Zou voor alle mensen die meeleven toch ook wel leuk zijn om weer eens wat goed nieuws over/ van David te horen.
Er zijn helaas ook genoeg topics gepasseerd die veel minder zijn afgelopen '(

Rustig aan allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan