Motorrijders gezocht: Vijftigplus & ouder

Ja ... een 50-plusser dus. Maar wel een die motor rijdt!
En best al wel een hele tijd. Mijn huidige motor is een Yamaha Dragstar 650, (nieuw gekocht in 2005).
Kom maar op met dat interview!

:]
 
Laatst bewerkt:
Zo veel aanmeldingen, echt fantastisch.
Ik denk dat ik de inhoud van het interview wat aan ga passen.
Wellicht is het leuker om een aantal 'portretten' te maken en juist de onderlinge verschillen naar voren te halen.
Iedereen ervaart de liefde voor de motor anders en ik wil graag weten hoe.

Ik probeer morgenavond een paar vragen te posten die relevant zijn voor iedereen.

Alvast bedankt! ;)

 
Typen is veel rotter dan gewoon lekker babbelen. Dan komen mensen met mooie verhalen en anekdotes. Met typen zijn mensen het snel zat. Je kunt ze beter gewoon spreken. Per telefoon, irl of skype ofzo. Maar tja, dat is dan weern een wijsneus die nog maar een halve abraham er op heeft zitten.

Ik ben bang dat je dit krijgt, bij wijze van spreken:

- Waarom heb je voor de Pan European st1300 gekozen?

Die's mooi

- Heb je ook grote reizen op de motor gemaakt?

Ja!

- En zo ja, wat is je mooiste ervaring (wel op de motor he ;-))?

Bochtjes door het zwarte woud

- Wat zou jij tegen andere +-ers willen zeggen die twijfelen om motor te gaan rijden.

Vier je end-life crisis op je partner bot, maar breng geen andere mensen in gevaar door je onervarenheid, je 1000 km per jaar rij-ervaring en je tanende reactie vermogen.

- Wat vind jij de mooiste tocht in Nederland en waarom?

Euh?

- Wat is jouw droommotor en waarom?

harley, is mooi.

Maar als dat is wat je in dat blaadje (wat ik niet ken) wil stoppen, prima hoor. Wel handig dat jet schriftelijk doet, dan kun je het zelf zo copy pasten in je opmaak programma. Hoezo interview uitwerken. Hahah. Geweldig.
 
Echte leeftijd natuurlijk.
Ik zoek vijftigplussers met pit,... of een ducati :P

Veel vijftigplussers kijken nog naar de vijftigplussers van 10/20 jaar geleden.
Dat is een hele andere generatie, daar zou ik me ook niet mee willen identificeren.

De vijftigplusser van nu staat midden in het leven en is vaak niet te onderscheiden van iemand tussen de 45 en 50.
Dat was vroeger wel anders.

Het zal me niets verbazen als de helft van jullie al een keer op één wiel door een vijftigplusser is ingehaald *O* *O* *O*
Dat laatste kan wel us kloppen wat je zegt
:Y .Die snotneuzen van tegenwoordig denken zowat allemaal dat ze kunnen rijden... :+ .

maar ja....k,ben pas zowat 48 met een Appie Tuono en een xjr 1200 dus kom over 2 jaar weer ffe hier buurten als ik ook dat 50 getal gehaald heb .

gr Driver
 
Ik zou het aan Trasos vragen als ik jou was. Die werkt zeker mee aan je onderzoek.
tuurlijk _O- _O- _O-


tandlozeversnellingsbak ... jij ziet er lekker uit op zondag

Old-Hogger.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan