Motorrijders komend weekend niet welkom op toeristische plekken en landweggetjes

Maar de Zuiderdijk is het leukst als je er met de motor overheen rijdt, aan de ene kant het meer en aan de andere kant de prachtige polder met de boerderijtjes. Jammer dat die dijkwoningen zo langzamerhand worden opgekocht door mensen met poen en die willen rust.

Rust zou verboden moeten worden als je aan een dijk woont verdomme.
 
De posbank is sowieso geen zak aan in t weekend ,de leuke koffietentjes zijn al jaren weg ,waardeloos!
 
Kun jij met alle gemak in je tuin blijven zitten....in Rheden zullen ze minder blij zijn. Vandaag wordt het mooi weer dus het is daar er geen houden meer aan....
;)
Ik woon in een doorgaans "rustig" dorpje, aan het begin van een geliefd "rondje Gaasterland" . (zuidwest-friesland)
Behalve motoren, komen hier ook diverse klassieker/oldtimer clubs, fietsers, dafjes, solexen en tuktuk's langs.
Nee ik verveel mij zomers niet, relax stoel en een bak koffie erbij :t
 
;)
Ik woon in een doorgaans "rustig" dorpje, aan het begin van een geliefd "rondje Gaasterland" . (zuidwest-friesland)
Behalve motoren, komen hier ook diverse klassieker/oldtimer clubs, fietsers, dafjes, solexen en tuktuk's langs.
Nee ik verveel mij zomers niet, relax stoel en een bak koffie erbij :t
Mazzelaar. 🙂 👍
 
De posbank is sowieso geen zak aan in t weekend ,de leuke koffietentjes zijn al jaren weg ,waardeloos!
Klopt, eind ‘70 kwamen motorrijders daar bij elkaar een kilometer na de restaurants/uitkijkpunt. Holterberg bij het uitkijkpunt is de koffietent ook al weggehaald.

Oplossing is gewoon zelf meenemen, en dan maar gen geld ‘achterlaten’.... :+
 
Klopt, eind ‘70 kwamen motorrijders daar bij elkaar een kilometer na de restaurants/uitkijkpunt. Holterberg bij het uitkijkpunt is de koffietent ook al weggehaald.

Oplossing is gewoon zelf meenemen, en dan maar gen geld ‘achterlaten’.... :+
Doe ik al jaren ,lekker in m n 1tje een mooi plekje zoeken ,bakkie -broodje, top!
 
Doe ik al jaren ,lekker in m n 1tje een mooi plekje zoeken ,bakkie -broodje, top!
Hier heb je veel ‘Rust’ punten waar je een bakje of wat anders kunt halen....ook een oplossing.

Voor het overgrote deel zijn de mensen best vriendelijk, praatje/knikje want we zitten momenteel toch allemaal in hetzelfde schuitje. Zeker als je alleen of met z’n tweeën op stap bent en je normaal gedraagt. En verder woon ik gelukkig in het rustige gedeelte van NL en hebben we geen last van de ‘ride-out’ zooitje wat is overgewaaid vanuit de US....alleen van de naam al cq aankondiging wordt ik al onpasselijk van.
 
Hier heb je veel ‘Rust’ punten waar je een bakje of wat anders kunt halen....ook een oplossing.

Voor het overgrote deel zijn de mensen best vriendelijk, praatje/knikje want we zitten momenteel toch allemaal in hetzelfde schuitje. Zeker als je alleen of met z’n tweeën op stap bent en je normaal gedraagt. En verder woon ik gelukkig in het rustige gedeelte van NL en hebben we geen last van de ‘ride-out’ zooitje wat is overgewaaid vanuit de US....alleen van de naam al cq aankondiging wordt ik al onpasselijk van.
Zitten allemaal van die ANWB oudjes ,niets voor mij ,ik heb m n "ride-out:r" al gedaan ,t was btw heerlijk rustig op de weg ,weinig ANWB oudjes nog ,die liggen nog voor pampus :+
 
Gaan ze met een grote groep bij de Posbank rijden, nou lekker is dat..... 8-)
Posbank, ik woon er dichtbij, maar kom er weinig.
Wat moet je daar nou met een flinke motorgroep op een (te verwachten) drukke zondag.
Op een stille ochtend door-de-weeks mss nog wel leuk om er rustig voorbij te tuffen. verder moet je daar niet zijn.
 
Posbank, ik woon er dichtbij, maar kom er weinig.
Wat moet je daar nou met een flinke motorgroep op een (te verwachten) drukke zondag.
Op een stille ochtend door-de-weeks mss nog wel leuk om er rustig voorbij te tuffen. verder moet je daar niet zijn.
Sinds ze de opgang vanaf Laag-Soeren dicht gezet hebben is de lol er daar wel af ,daar begon t vroeger 🏍👌
 
Ik persoonlijk vind dat ze die dijken absoluut verkeer vrij moeten maken, plek genoeg dan voor die mega windmolens. Win win situatie lijkt me. Elke 300 mtr een. Zijn ze van dat vervelend motor geluid af en ze dragen hun steentje bij aan een groener milieu.
Gaan ze daar over klagen vanwege het lawaai vd wieken, lage tonen ipv jankende 4 cilinders...
 
Terug
Bovenaan Onderaan