Motorrijders mogen niet chippen in Westerscheldetunnel?

Even iets rechtzetten ,gezien ik wekelijks zelf met volle blijdschap gebruik mag maken van deze tunnel (NOT B|)

Idd ,die borden staan er :Y
Alleen zijn deze bedoelt voor motoren die door een T-Tag poort heen willen :Y

De instinker hier is dat de poorten wel eens ,vaak ,veranderen
Dus de 1ne keer is het specifiek voor T-Tag gebruikers ,vervolgens kan hij weer voor mensen zijn die willen chippen etc etc

Ik vermoed dat ze bij het wisselen van de poorten vergeten (lees te lui zijn :( ) om de borden effe mee te wisselen ;)

PS :
Moet er wel bijzeggen .ze zien het liefst wel dat je als motorrijder je blokje lekker laat over verhitten bij de kassa :/

Klopt helemaal, die poortjes veranderen steeds zonder dat de borden mee verplaatst worden.

Dat is eigenlijk ook wel krom dan.
 
Antwoord op de vraag over de gebeurtenissen in het verleden met het rijgedrag van motorrijders:

Bij voorbeeld het naast elkaar rijden door de tollane zodat er maar één passage wordt afgeschreven in plaats van twee.
Te hard rijden (veel te hard rijden), te dicht achter een auto rijden en zodoende op de passage van de auto meegaan. Met het resultaat dat de slagboom”te vroeg” daalt en op de motorrijder terecht komt.


Met vriendelijke groeten
NV Westerscheldetunnel

Oftewel, een kleine groep heeft het verklooit voor de rest.
 
Antwoord op de vraag over de gebeurtenissen in het verleden met het rijgedrag van motorrijders:Oftewel, een kleine groep heeft het verklooit voor de rest.

Zoals gewoonlijk weer -O-

Dank voor het posten van hun antwoord hier iig :)

Naja ik blijf gewoon maar door die chipknip passage gaan ook al is het verboden. Niemand zegt er iets van en ik rij altijd alleen door die tunnel dus ik denk dat ze het dan wel gewoon gedogen. Ze kennen me wel inmiddels denk ik en zolang ik alijd netjes betaal, wat ik ook doe, zullen ze er hopelijk geen probleem van maken.
 
hoi oma!

nu een stukje in de MAG-A-ZINE (blad van de MAG) hierover.

staat in dat het technisch niet mogelijk is bla bla bla, en vanaf 2010 wel
 
Wanneer ik door die kut tunnel (met veel belasting centen betaald,door buitenlanders gegraven EN als Nederlander moet ik betalen om in Nederland te komen)moet maak ik (als ik met de motor ben)hier een heel spektakel van: motortje uit,helmpje af,handschoentjes uit ,geld uitpakken,bonnetje ontvangen en de rest in omgekeerde volgorde.
De koekblikkers zitten dan op het puntje van hun stoel,maar ik vind dat motorrijders door de tunneluitbaters gediscrimineerd worden en dit is mijn bescheiden protest.
En bromsnor , die hier in de baas zijn tijd op het forum zit te lezen, mag van mij de hik krijgen als die hier weer een aanleiding in ziet voor een bonnetje.
 
De koekblikkers zitten dan op het puntje van hun stoel,maar ik vind dat motorrijders door de tunneluitbaters gediscrimineerd worden en dit is mijn bescheiden protest.
En bromsnor , die hier in de baas zijn tijd op het forum zit te lezen, mag van mij de hik krijgen als die hier weer een aanleiding in ziet voor een bonnetje.

Hahaha, stond er gister ook op die manier ja, kost nou eenmaal gruwlijk veel tijd als motorrijder. Da's inderdaad niet prettig voor de auto's erachter
 
Jammer, Westerschelde Tunnel was een klant van ons tot een week geleden, anders kon ik ze wel manipuleren :P
 
Omdat je in de zomer dan mag aansluiten in de ellenlange rijen met toeristen misschien?

Ik bedoelde eigenlijk, wat maakt het dan uit voor de beheerders of we bij de kassa of bij de chip-poort betalen. Vanuit ons perspectief maakt het dan wel degelijk uit. Even een misverstandje 3 weken te laat uit de weg helpen ;)
 
Wanneer ik door die kut tunnel (met veel belasting centen betaald,door buitenlanders gegraven EN als Nederlander moet ik betalen om in Nederland te komen)moet maak ik (als ik met de motor ben)hier een heel spektakel van: motortje uit,helmpje af,handschoentjes uit ,geld uitpakken,bonnetje ontvangen en de rest in omgekeerde volgorde.
De koekblikkers zitten dan op het puntje van hun stoel,maar ik vind dat motorrijders door de tunneluitbaters gediscrimineerd worden en dit is mijn bescheiden protest.
En bromsnor , die hier in de baas zijn tijd op het forum zit te lezen, mag van mij de hik krijgen als die hier weer een aanleiding in ziet voor een bonnetje.



En dit is de enige juiste manier om door zo'n klote ding te gaan.
En als alle motoorijders dit nou eens op deze manier gingen doen dan zou met een paar weken de slagboom een stuk korter zijn en mogen motoren zonde te betalen erlangs.
Dit hebben ze, ik geloof, in italie ook gedaan en dat bleek erg goed te werken.
 
hehe zou opzich moeten werken als je er maar met genoeg motoren aan meewerkt.. ellelange files :')
 
organiseer een keer een meeting met alle rijders uit de buurt, en ga met z'n allen (zou mooi zijn als het een man of 100 was) op elke baan staan, en doe dit ritueel zou ik zeggen, doe dat iedere zondag dan een keer herhalen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan