Motorrijders onder elkaar

psychobilly

Die hard MF'er
19 aug 2006
892
0
Een van de mooiste dingen voor velen in het motorwereldje is toch wel die 'broederschap' als ik het zo hoor...zwaaien naar elkaar, dezelfde hobby en één voor allen, allen voor één!

Motorrijders zullen namenlijk elkaar ook altijd helpen bij pech of problemen, dat is nou dat kameraadschap!

behalve als je met 30 graden zon op je kop een Dyna twincam loopt te duwen omdat de eigenaar de tank zover leeg heeft gereden op de reserve dat je op de testrit zonder komt te staan....en ik zag Honda's, Yamaha's, Suzuki's en ga zo maar door maar NIEMAND die stopte en/of hielp.... _O-

Goes to show....de enige die hielp was...yep, you've guessed it...een zogenaamde 'koekblikker' :+
 
Wat een onzin............zelf maak ik het onderscheid niet en of iemand nou motor rijd of in een auto zit: het is alletwee maar een vervoersmiddel...ongeacht het merk.
 
"We benne op de wereld voor mekaar,voor mekaar, om te hellepe nie waar????

Voor Early makt het geen reet uit wat je rijdt, zolang je maar niet met hakenkruizen of iets dergelijks loopt te showen.
 
What the fuck hebben hakenkruizen in godsvredesnaam met vervoersmiddelen in z'n algemeen en motoren in het bijzonder te maken??? :?
 
Een van de mooiste dingen voor velen in het motorwereldje is toch wel die 'broederschap' als ik het zo hoor...zwaaien naar elkaar, dezelfde hobby en één voor allen, allen voor één!

Motorrijders zullen namenlijk elkaar ook altijd helpen bij pech of problemen, dat is nou dat kameraadschap!

behalve als je met 30 graden zon op je kop een Dyna twincam loopt te duwen omdat de eigenaar de tank zover leeg heeft gereden op de reserve dat je op de testrit zonder komt te staan....en ik zag Honda's, Yamaha's, Suzuki's en ga zo maar door maar NIEMAND die stopte en/of hielp.... _O-

Goes to show....de enige die hielp was...yep, you've guessed it...een zogenaamde 'koekblikker' :+
Zwaar kut man......
Maar heb je m gekocht?
 
Was geen testrit met de intentie tot kopen maar om te bepalen wat m'n 'aanstaande schoonvader' :P had gemold aan de versnellingsbak... |(
 
What the fuck hebben hakenkruizen in godsvredesnaam met vervoersmiddelen in z'n algemeen en motoren in het bijzonder te maken??? :?

Het is maar een voorbeeld. ;)
BTW als ik iemand met pech zie en er staat een hakenkruis oid op dan zou ik stoppen.



















En 'm keihard uitlachen en vrolijk verder tuffen. :]
 
zal mij aan m'n reet roesten hoe iemand eruit ziet of wat er op of aan z'n voertuig staat/hangt whatever.

Als ik iemand met pech zie waarvan ik vermoed dat ik iets voor hem/haar kan betekenen dan stop ik.
 
Wat een onzin............zelf maak ik het onderscheid niet en of iemand nou motor rijd of in een auto zit: het is alletwee maar een vervoersmiddel...ongeacht het merk.
Dat zeg je wel maar ik groet altijd (of ik moet net even te laat zijn omdat ik ergens anders naar kijk) maar het valt me op dat de H-D rijders vaak niet teruggroeten, ook niet toen ik nog een chopper reed (geen H-D maar wel echte eigenbouw)
 
Een van de mooiste dingen voor velen in het motorwereldje is toch wel die 'broederschap' als ik het zo hoor...zwaaien naar elkaar, dezelfde hobby en één voor allen, allen voor één!

Motorrijders zullen namenlijk elkaar ook altijd helpen bij pech of problemen, dat is nou dat kameraadschap!

behalve als je met 30 graden zon op je kop een Dyna twincam loopt te duwen omdat de eigenaar de tank zover leeg heeft gereden op de reserve dat je op de testrit zonder komt te staan....en ik zag Honda's, Yamaha's, Suzuki's en ga zo maar door maar NIEMAND die stopte en/of hielp.... _O-

Goes to show....de enige die hielp was...yep, you've guessed it...een zogenaamde 'koekblikker' :+

Berichten:116
Reg. datum:19 aug. 2006Wat een onzin............zelf maak ik het onderscheid niet en of iemand nou motor rijd of in een auto zit: het is alletwee maar een vervoersmiddel...ongeacht het merk.


Wat is dan het probleem eigenlijk? :?
 
Laatst bewerkt:
Ja precies...waarom zou je een racist helpen? Het is niet alsof ze zelf zo'n helpende hand zijn...behalve als ze iemand het land uit willen hebben...

Maar goed.....Motoren dus!
 
Ja precies...waarom zou je een racist helpen? Het is niet alsof ze zelf zo'n helpende hand zijn...behalve als ze iemand het land uit willen hebben...

Maar goed.....Motoren dus!

Juist dus als iemand er anders uitziet of andere idee-en heeft moet je ze maar niet meer helpen? klinkt nogal als pot en kachel.
 
Nee ,als diegene met een hakenkruis rondrijd dan neem ik daar niet de moeite voor om 'm te helpen nee.
haatverspreiders. :r


lul niet zo dom, die lui met hamers en sikkels hebben meer doden op hun geweten. Die lui met een maan in hun vlag die ontkennen het nog, die van het rode boekje hebben er ook wat over de klink gejaagd hoor, kan adolf nog een puntje aan zuigen.

laat ik de cow-boys nog buiten beschouwing, of de kruisridders.

Of rij jij soms ook gewoon altijd door?
 
ALS JE EEN TEST RIT MAAKT DAN WEET JE TOG DAT ER IETS FOUT KAN GAAN, OF NIET GOED ZIT, DAAR IS DIE TEST RIT TOCH VOOR.


Volgens mij maakt het niet uit wat voor rit het is, zonder benzine kom je nooit ver :N :+
En iemand die voorbij rijd kan niet weten dat het een testit was toch :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan