Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Het verschil is dat het nou niet meer moet maar wel mag en kan :)

/edit: also, welkom op MF! *O*
 
Laatst bewerkt:
@TeChNo2: zeg nooit 'nooit'.

je zal AVB-dingen vaker tegenkomen dan je lief is. maar naarmate je ze vaker doet, gaan ze makkelijker en wordt het een automatisme. en dan denk je 'hé, verrek! dat was een langzaam bochtje, heb ik niet eens over na hoeven denken.'
 
Stapvoets rijden als er een paar auto's voor je de rotonde op willen rijden is ook een leuke.
Parkeervak zal ook nog wel eens voorkomen.
Zal hier.
Ook zul je heus nog wel eens per ongeluk een doodlopende weg inrijden en dus moeten keren.
 
Aanstaande zaterdag ga ik mijn allereerste motor ophalen in Goes *O*
De CBR600F4 uit 2000
Hij zag er helemaal goed uit op 1 klein krasje op de tank na (kan misschien nog weggepoetst worden)
Maar kuipwerk echt tip top in orde
Sportuitlaat van Micron eronder
En slijtageonderdelen ook in orde
30590km op de teller

Het is dan gelijk ruim 100km terug naar huis rijden dus dan ook direct een hoop rij ervaring op doen :t
 
Aanstaande zaterdag ga ik mijn allereerste motor ophalen in Goes *O*
De CBR600F4 uit 2000
Hij zag er helemaal goed uit op 1 klein krasje op de tank na (kan misschien nog weggepoetst worden)
Maar kuipwerk echt tip top in orde
Sportuitlaat van Micron eronder
En slijtageonderdelen ook in orde
30590km op de teller

Het is dan gelijk ruim 100km terug naar huis rijden dus dan ook direct een hoop rij ervaring op doen :t

:t :t :t

Veel plezier met de machine. Geniet zaterdag van de mooie rit. :]
 
Aanstaande zaterdag ga ik mijn allereerste motor ophalen in Goes *O*
De CBR600F4 uit 2000
Hij zag er helemaal goed uit op 1 klein krasje op de tank na (kan misschien nog weggepoetst worden)
Maar kuipwerk echt tip top in orde
Sportuitlaat van Micron eronder
En slijtageonderdelen ook in orde
30590km op de teller

Het is dan gelijk ruim 100km terug naar huis rijden dus dan ook direct een hoop rij ervaring op doen :t

Leuk! Veel plezier alvast :]

Ik heb zelf vandaag de garage opgeruimd, en ruimte gemaakt voor mijn motor.
Verder heb ik een proefrit gepland staan volgende week di of wo (is even afwachten wat het word) voor een Honda CB750 seven fifty, een blauwe.

*D nu alleen nog even geduld hebben tot ik dinsdag mijn rijbewijs kan ophalen! :t
 
Thanks! Zal zeker genieten als het weer mooi blijft :)

@Puretos: spannend! Je wist al vanaf begin dat je die wilde?

Nee mijn favo motor is een Vulcan S of een mooie mat zwarte cruizer/bobber.
Maar de honda 750 vind ik wel leuk en lijkt mee een fijne 1e motor om kilometers op te maken.
 
Laatst bewerkt:
Nee mijn favo motor is een Vulcan S of een mooie mat zwarte cruizer/bobber.
Maar de honda 750 vind ik wel leuk en lijkt mee een fijne 1e motor om kilometers op te maken.
Ja dat zeker
Denk dat ik mijn eerste motor ook nooit weg zou doen als ik het kan behouden
En dan gewoon later een Yamaha MT07 ernaast zetten of wat er eventueel tegen die tijd op de markt is wat ik wel zou willen :9~

@InZane: betekent dat dat je wel een rondje met ons wilt gaan rijden? :P
 
Aanstaande zaterdag ga ik mijn allereerste motor ophalen in Goes *O*
De CBR600F4 uit 2000
Hij zag er helemaal goed uit op 1 klein krasje op de tank na (kan misschien nog weggepoetst worden)
Maar kuipwerk echt tip top in orde
Sportuitlaat van Micron eronder
En slijtageonderdelen ook in orde
30590km op de teller

Het is dan gelijk ruim 100km terug naar huis rijden dus dan ook direct een hoop rij ervaring op doen :t

vet ding man!
in de kleuren die je zocht ook nog?

ben erg benieuwd, zoiets zou ook wel iets voor mij zijn als ik oooooit me rijbewijs haal
(morgen theorie)
 
vet ding man!
in de kleuren die je zocht ook nog?

ben erg benieuwd, zoiets zou ook wel iets voor mij zijn als ik oooooit me rijbewijs haal
(morgen theorie)
Ja in de kleuren die ik zocht. Staan er nog zo'n 5 ofzo door het hele land verspreid bij dealers en particulieren
Maar nadat ik deze had gezien hoefde ik niet meer verder te kijken *D
 
Spannend hoor, FTT! Komende tijd heb je zeker wel (iets te) mooi weer om te rijden!
Wel meteen een paar mooie foto's maken he? ;)

Als ik mijn motor ook heb, kunnen we wel een Haaglanden meet houden. *O*
 
Haha mijn geduld is op dames en heren, ik mag 24 juli mijn rijbewijs ophalen.
En dacht laat ik vast eens bellen naar de gemeente, voor het geval ze super snel zijn en het pasje al klaar ligt.

Krijg ik zo'n strenge dame aan de telefoon die zegt: "wanneer heb je het aangevraagd?" Ja dan moet je tot 24 juli wachten hoor! :r _O-

Haha sorry hoor dat ik geen geduld meer heb O-)
 
Laatst bewerkt:
Ambtenaren hè
Het leven en empathie is eruit gezogen
Dus zal niet lang duren voordat er echte robots neer worden gezet
Bij mijn gemeente staat al zo'n Evie robot om je te verwelkomen en waar je je afspraak kan intoetsen of gewoon hardop er tegen praten dat werkt ook

Vond het maar creepy, maar tegelijkertijd ook weinig verschil met de mensen die er werken.. :X
 
Hahahah. Hier in Lelystad valt het nog mee. Maar ik heb ze in andere gemeenten ook meegemaakt. Of zouden ze stiekem al robots inzetten waarvan wij denken dat het mensen zijn...
 
Ik geef het niet zomaar op, morgen werk ik een dagje thuis. Dus dan ga ik mooi 's middags even langs om te kijken of hij toevallig al klaar ligt. O-)

Jammer he, je gaat je afvragen of die mensen überhaupt nog wel plezier hebben in hun werk.
En anders toch maar over op de robots! _O-
 
idd gewoon langs gaan en laten checken, ze willen wel eens eerder meekomen met een lading documenten!

FTT cool dat je een motor gevonden hebt nu veel veilige km's maken :)
 
Ja heb wel weer zin om te gaan rijden ook
Was 2 weken geleden voor het laatst dat ik gereden heb
Ben bijna alweer toe aan een opfris rijles :+
 
Vanochtend theorie examen.
Jeetje wat is het toch anders als 10 jaar geleden.
Toen zat je nog lekker klasikaal op dat knoppie voor je te drukken, nu ben je echt een nummertje..
Spullen in de kluis en alleen zonder geluid examen doen.

Heel anders als 10/12 jaar terug iig

Maargoed, we zijn geslaagd

4 juli avb geslaagd
19 theorie geslaagd

Nu snel verder lessen, vanavond mijn eerdte avd les
Heb er totaal nu 5.5 uur opzitten, even snel sturen naar avd examen
 
Vanochtend theorie examen.
Jeetje wat is het toch anders als 10 jaar geleden.
Toen zat je nog lekker klasikaal op dat knoppie voor je te drukken, nu ben je echt een nummertje..
Spullen in de kluis en alleen zonder geluid examen doen.

Heel anders als 10/12 jaar terug iig

Maargoed, we zijn geslaagd

4 juli avb geslaagd
19 theorie geslaagd

Nu snel verder lessen, vanavond mijn eerdte avd les
Heb er totaal nu 5.5 uur opzitten, even snel sturen naar avd examen

Gefeliciteerd!
En gek is dat he ;) , ik vond het een heel raar gevoel met zo'n camera recht voor mijn neus. Mijn voorkeur gaat toch uit naar zoals het 10 jaar geleden ging.
 
Seriously? Wow... Laatste keer dat ik theorie-examen had had ik nog een deel digitaal, inderdaad klassikaal met knopjes, en een deel klassikaal op papier, namelijk een proef met de "inzichtvragen" (remmen, gas los of niets doen). Dat was toen ze zich afvroegen of die de moeite waard waren om erbij te stoppen.
 
Ik heb echt geen flauw idee hoe of wat..
Maar idd die camera recht in je gezicht, veel te groot touchscreen gemonteerd op een heel zeakke arm
Bij elke aanraking vroeg ik me af of ik dat scherm er niet afsloeg..
Grote zwarte wanden naast je..

Maargoed. Ging erin en na 13 minuten er weer uit, met een bloed vaart afgemaakt

Ik heb gewoon 50vragen gehAd, verder niets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan