Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Ik word best ongeduldig nu merk ik.

Als ik alles hier lees en om me heen zie wil ik ook heel graag opstappen.

Ik moet nog 2 weken wachten voor ik opnieuw theorie kan doen,en ben nu al nerveus.

Het ergste is nog wel dat ik hier thuis me suf zit te lezen en loop te blokken op de oefen examens (En jawel dat gaat goed)

Maar toch ik ken de situatie van examens doen,en dan zijn plaatjes anders of de vraagstelling of een vraag die in die hele reeks van oefen vragen thuis nooit voorbij zijn gekomen en dat maakt me onrustig merk ik.

Ik ken nml de vragen mbt het parkeren ,stil gaan staan op parkeer plaatsen of pech plekken langs de weg. En dan met name langs de 80,100 en 120 km wegen.

Op het cbr laten ze dan de foto's zien langs zulke wegen maar dan zie je er geen bordje bij staan waaruit je kan opmaken of het een vlucht/pech haven is of een parkeerplaats.

Hoe herken ik die situatie dan,weten jullie dat wel?

Is het dan een onderbroken streep langs de parkeerplaats op zulke wegen en een doorgetrokken streep voor vlucht/pech plaatsen

Ik kan dat niet echt ergens terug vinden en dat zijn van die kleine onbenullige dingen die je net kunnen doen zakken terwijl je vol overtuiging naar t examen gaat,want hey het zit er helemaal in toch?! En dan blijkt dat t toch door zulke dingen anders gaat.

Pff ik wou dat ik het al achter de rug had.

Een nieuw examen boeken kan nog niet voor het geval dat....

Ik zeg hier vol overtuiging ik haal hem over 2 weken op.

Ik wil het en ga het doen,maar hoop toch ook echt dat t dan ook zo is over 2 weken. 💪🥳

Voor iedereen die inmiddels is geslaagd, van harte gefeliciteerd en heel veel succes met de volgende stap en of vele veilige km's gewenst 👍👏🥳
 
Veel succes Diaantje en Leo! Regen of droog, gewoon lekker rijden. Daarna lekker genieten van de op jullie wachtende motoren. Zet hem op.

rain_or_shine_slider.jpg


Dankjewel :t !

gr. Leo
 
Ik word best ongeduldig nu merk ik.

Als ik alles hier lees en om me heen zie wil ik ook heel graag opstappen.

Ik moet nog 2 weken wachten voor ik opnieuw theorie kan doen,en ben nu al nerveus.

Het ergste is nog wel dat ik hier thuis me suf zit te lezen en loop te blokken op de oefen examens (En jawel dat gaat goed)

Maar toch ik ken de situatie van examens doen,en dan zijn plaatjes anders of de vraagstelling of een vraag die in die hele reeks van oefen vragen thuis nooit voorbij zijn gekomen en dat maakt me onrustig merk ik.

Ik ken nml de vragen mbt het parkeren ,stil gaan staan op parkeer plaatsen of pech plekken langs de weg. En dan met name langs de 80,100 en 120 km wegen.

Op het cbr laten ze dan de foto's zien langs zulke wegen maar dan zie je er geen bordje bij staan waaruit je kan opmaken of het een vlucht/pech haven is of een parkeerplaats.

Hoe herken ik die situatie dan,weten jullie dat wel?

Is het dan een onderbroken streep langs de parkeerplaats op zulke wegen en een doorgetrokken streep voor vlucht/pech plaatsen

Ik kan dat niet echt ergens terug vinden en dat zijn van die kleine onbenullige dingen die je net kunnen doen zakken terwijl je vol overtuiging naar t examen gaat,want hey het zit er helemaal in toch?! En dan blijkt dat t toch door zulke dingen anders gaat.

Pff ik wou dat ik het al achter de rug had.

Een nieuw examen boeken kan nog niet voor het geval dat....

Ik zeg hier vol overtuiging ik haal hem over 2 weken op.

Ik wil het en ga het doen,maar hoop toch ook echt dat t dan ook zo is over 2 weken. 💪🥳

Voor iedereen die inmiddels is geslaagd, van harte gefeliciteerd en heel veel succes met de volgende stap en of vele veilige km's gewenst 👍👏🥳

Goed lezen bij het cbr. Ik had ook zo een vraag met parkeren, toen stond er letterlijk in de vraag: '' mag u parkeren op deze vluchthaven?''

Gaat goed komen met je examen! 🤞
 
Ik word best ongeduldig nu merk ik.

Als ik alles hier lees en om me heen zie wil ik ook heel graag opstappen.

Ik moet nog 2 weken wachten voor ik opnieuw theorie kan doen,en ben nu al nerveus.

Wellicht een optie voor je om na te vragen of een faalangst examen mogelijk is? Weet niet of het tegenwoordig nog zo werkt maar mijn broer had erg veel moeite met autotheorie en heeft hem uiteindelijk gehaald met een mondeling examen.
 
Wellicht een optie voor je om na te vragen of een faalangst examen mogelijk is? Weet niet of het tegenwoordig nog zo werkt maar mijn broer had erg veel moeite met autotheorie en heeft hem uiteindelijk gehaald met een mondeling examen.


Ik zal eens kijken wat hierna nodig is,en hoe dat dan precies werkt.

Maar niemand die deze vraag kan beantwoorden? 🤔
 
Goed lezen bij het cbr. Ik had ook zo een vraag met parkeren, toen stond er letterlijk in de vraag: '' mag u parkeren op deze vluchthaven?''

Gaat goed komen met je examen! 🤞


Het goed lezen komt goed denk ik,maar het venijn zit m in dat de foto's details erbij krijgen of juist worden weg gelaten, waardoor je dus een verkeerd antwoord kan geven.

Dus hoe beantwoord je de vraag dan als dat belangrijke stukje mist op een foto?

Ik vind het lastig,Dus als ik nu langs de 80 100 en 130 max plekken rij,kijk ik of ik iets kan zien om dat te onderscheiden van elkaar.
 
Bedankt allen... Ja zodra het over dat soort dingen gaat voel ik me echt blond :P hahahaha... Maargoed, vanavond weer les en zal mijn instructeur nog eens om wat extra info hierom vragen.
En vrijdag voor het examen ook nog les dus ik probeer te chillen maar ik ben een partijtje zenuwachtig niet te filmen 😅
Denk aan je banaantje 😂
Inmiddels staat mijn BMW nu twee weken uit te rusten in mijn garage 😁
69CB9FA0-B388-4BA5-9EC4-83F5B56B41BD.jpeg
1FCE0D0A-4DEC-40C8-A611-44B482F24880.jpeg
 
Ik moet om 13:05 ...

Oeh... CBR Eindhoven?
Zal eens kijken of ik zo rond die tijd eens in de buurt voorbij kan rijden, eens kijken of we Diaantje kunnen spotten :)
(andersom is geen kunst :+ Ik ben vrij herkenbaar met 'n wolfje op m'n helm en op m'n panniers, even los van het feit dat mijn Nickname er ook bij staat)
 
aaaah dilemma zeg, net met de rijschool gebeld voor het AVD examen. Ze hadden een aantal examen ingekocht niet op naam. Kon kiezen tussen 3 of 31 augustus. Maar 3 augustus valt midden in mijn vakantie, en hoop als het allemaal een beetje mee zit toch op vakantie te kunnen deze zomer dus toch maar voor de 31e gekozen.... wel blij dat ik nu een datum heb iig maar toch jammer dat het nog zo lang duurt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan