Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Ik mag ook melden dat ik vrijdag mijn avd heb gehaald! Was helaas niet perfect maar gelukkig voldoende. Toch wel trots dat het allemaal in 1x is gelukt. Moest ook nog ergens keren, en de halve draai was er ook weer een beetje weggezakt, maar het ging gelukkig goed. Heb gelijk vrijdag ook m'n pasje aangevraagd, en ben me nu rustig aan het oriënteren op mn eerste motor 😎
 
Ik mag ook melden dat ik vrijdag mijn avd heb gehaald! Was helaas niet perfect maar gelukkig voldoende. Toch wel trots dat het allemaal in 1x is gelukt. Moest ook nog ergens keren, en de halve draai was er ook weer een beetje weggezakt, maar het ging gelukkig goed. Heb gelijk vrijdag ook m'n pasje aangevraagd, en ben me nu rustig aan het oriënteren op mn eerste motor 😎

Gefeliciteerd!
 
Ik mag ook melden dat ik vrijdag mijn avd heb gehaald! Was helaas niet perfect maar gelukkig voldoende. Toch wel trots dat het allemaal in 1x is gelukt. Moest ook nog ergens keren, en de halve draai was er ook weer een beetje weggezakt, maar het ging gelukkig goed. Heb gelijk vrijdag ook m'n pasje aangevraagd, en ben me nu rustig aan het oriënteren op mn eerste motor 😎
Gefeliciteerd! :D

Mijn les ging zo slecht zaterdag.. Woensdag examen AVB, ik hou mijn hart vast. |(
 
Gefeliciteerd! :D

Mijn les ging zo slecht zaterdag.. Woensdag examen AVB, ik hou mijn hart vast. |(

Slechte generale repetitie betekent een goede show!
Maak je niet teveel zorgen, ik was tijdens het inrijden voor mijn AVB nog pionnen aan het verzamelen in de slalom. Het blijft een momentopname.
 
@Kimberly87 @MBKNLD
Bedankt! Met mijn B-rijbewijs ging het ook zo, hopelijk nu weer. Ik heb wel nog een extra les ingepland in de ochtend voor het examen, als ik dan niet in de flow kom weet ik het ook niet meer. :]
 
Gaat vast wel lukken!

Ik heb vandaag mijn pasje opgehaald, ze waren 3 dagen sneller dan ik dacht.
 
Gisteren geslaagd voor AVD!*O*
Vanochtend het pasje aangevraagd, nou hopen dat ie voor het weekend binnen is!
:]

Gefeliciteerd!

Met een beetje geluk wel ja. Maar die 5 dagen die ze aanhouden vallen in mijn ervaring altijd mee. Ik liep stage en later werkte ik op het gemeentehuis toen ik mijn autorijbewijs ging aanvragen. Meestal zijn ze er na 3 dagen wel (zover ik en een paar vrienden dat hebben gehad.)
 
Gefeliciteerd!

Met een beetje geluk wel ja. Maar die 5 dagen die ze aanhouden vallen in mijn ervaring altijd mee. Ik liep stage en later werkte ik op het gemeentehuis toen ik mijn autorijbewijs ging aanvragen. Meestal zijn ze er na 3 dagen wel (zover ik en een paar vrienden dat hebben gehad.)
Ik heb mijne vrijdag aangevraagd, denk je dat ik het morgen al kan proberen? 😄
 
Hier is dan de MT07, waarvan ik nog fotos zou plaatsen:

IMG-20181118-WA0007.jpg
IMG-20181118-WA0006.jpg


Ik ga nog het e.e.a. aanpassen, zoals knipperlichten, kentekenplaat, db killer en de kleur van bepaalde onderdelen.
 
aan alle geslaagden, proficiat. Ik heb afgelopen vrijdag mijn rijbewijs opgehaald op het gemeentehuis en afgelopen zondag voor het eerst zonder 'oortje' gereden.

Aan iedereen die het ff moeilijk heeft: hou vol !!! De eerste rit op je eigen motor zorgt voor een smile van oor tot oor
 
Terug
Bovenaan Onderaan