Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

:)Klopt, is geen goed idee :N tenzij je bij hem achterop gaat zitten. Maar je wilt je theorie-examen ook halen, dus rustig theorie leren is wel een goed idee :Y
Ik wilde eigenlijk op een verlaten parkeerplaats de bijzondere verrichtingen oefenen, maar dan legaal :] helaas is die mogelijkheid er niet echt. Inderdaad, het blijft voorlopig theorie oefenen :)
 
Oh wat spannend zeg! Ben je er voor je gevoel klaar voor?
Mag ik vragen welke oefening voor jou het lastigst is? :$
Ik wens je heel veel succes!
Bedankt 😄! Ja dat gevoel heb ik wel en mij instructeur ook. Blijft wel spannend maar goed het moet een keer gebeuren. Langzame slalom en vertragingsoefening. Ik dacht eerst zelf dat ik het achtje en halve draai het moeilijkst zou vinden maar die blijkt toch niet zo spannend te zijn, als ik voor mijzelf spreek. Maar goed het blijft een moment opname en we moeten gewoon ons best doen 😉🏍
 
Bedankt 😄! Ja dat gevoel heb ik wel en mij instructeur ook. Blijft wel spannend maar goed het moet een keer gebeuren. Langzame slalom en vertragingsoefening. Ik dacht eerst zelf dat ik het achtje en halve draai het moeilijkst zou vinden maar die blijkt toch niet zo spannend te zijn, als ik voor mijzelf spreek. Maar goed het blijft een moment opname en we moeten gewoon ons best doen 😉🏍
Zeker waar, sooner rather than later! Je gaat 'm lekker halen morgen *O*
De langzame slalom hoor ik vaker inderdaad..! Gelukkig hoef je niet alle oefeningen foutloos te doen ;) ik zal voor je duimen.
 
Beter oefenen en leren met een instructeur erbij. Het is namelijk beter en makkelijker om iets goed aan te leren dan een foute handeling af te leren. Al snap en waardeer ik het enthousiasme van vele hier.
 
Nu ik hier toch ben :$:
Weten jullie nog hoeveel lessen jullie hebben gehad? Mijn instructeur zei dat 20 uur tot AVB en dan nog eens 10 uur tot AVD het gemiddelde is.
Ik wil natuurlijk het liefst zo weinig mogelijk lessen :9

Beter oefenen en leren met een instructeur erbij. Het is namelijk beter en makkelijker om iets goed aan te leren dan een foute handeling af te leren. Al snap en waardeer ik het enthousiasme van vele hier.
Je hebt natuurlijk wel helemaal gelijk. Ik word altijd nogal overdreven enthousiast als ik iets leuk vind :$ en dan wil ik er helemaal voor gaan. Geduld is niet mijn sterkste punt.
 
Nu ik hier toch ben :$:
Weten jullie nog hoeveel lessen jullie hebben gehad? Mijn instructeur zei dat 20 uur tot AVB en dan nog eens 10 uur tot AVD het gemiddelde is.
Ik wil natuurlijk het liefst zo weinig mogelijk lessen :9


Je hebt natuurlijk wel helemaal gelijk. Ik word altijd nogal overdreven enthousiast als ik iets leuk vind :$ en dan wil ik er helemaal voor gaan. Geduld is niet mijn sterkste punt.
Weet helaas niet meer precies hoeveel lessen, maar als ik reken hoe lang ik erover gedaan heb schat ik dat ik dat gemiddelde aantal heb gehad.

Enthousiasme is goed, maar moet samengaan met geduld. Anders wordt het :] zowel voor als na het examen een riskante bezigheid.
 
Weet helaas niet meer precies hoeveel lessen, maar als ik reken hoe lang ik erover gedaan heb schat ik dat ik dat gemiddelde aantal heb gehad.

Enthousiasme is goed, maar moet samengaan met geduld. Anders wordt het :] zowel voor als na het examen een riskante bezigheid.
Klinkt inderdaad wel als een realistisch aantal lessen. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar leuk om te lezen wat de ervaringen van mensen hier zijn 😊

Je hebt gelijk! Ik ga ook niet zelf de weg op hoor, maar ik wil al zó lang mijn rijbewijs! Dit is poging twee lessen nemen voor mij (paar jaar later) en dit keer voelt het wel goed. Daarom ben ik weer helemaal opnieuw enthousiast! 🥰
 
Nu ik hier toch ben :$:
Weten jullie nog hoeveel lessen jullie hebben gehad? Mijn instructeur zei dat 20 uur tot AVB en dan nog eens 10 uur tot AVD het gemiddelde is.
Ik wil natuurlijk het liefst zo weinig mogelijk lessen :9


Je hebt natuurlijk wel helemaal gelijk. Ik word altijd nogal overdreven enthousiast als ik iets leuk vind :$ en dan wil ik er helemaal voor gaan. Geduld is niet mijn sterkste punt.
Is best veel wat hij benoemt als gemiddelde. Ik zelf 12 voor avb en 10 voor avd

Eigenlijk waren minder nodig :p maar had het pakket al aanbetaald
 
Is best veel wat hij benoemt als gemiddelde. Ik zelf 12 voor avb en 10 voor avd

Eigenlijk waren minder nodig :p maar had het pakket al aanbetaald
Zo dan! 12 klinkt voor mij wel als erg weinig :P talentje zeker, goed hoor!

Ik had mijn winst uitgerekend als ik een pakket zou nemen: 30 euro! :o;( dus ik doe lekker zonder.
 
Zo dan! 12 klinkt voor mij wel als erg weinig :P talentje zeker, goed hoor!

Ik had mijn winst uitgerekend als ik een pakket zou nemen: 30 euro! :o;( dus ik doe lekker zonder.
Na 8 lessen voor het avb had ik zoiets van ik kan het wel (behalve de langzame slalom :p die is gewoon shit)

En voor het avd zelfde verhaal want naar en terug rijden bij het avb terrein kreeg ik al heel veel mee.

Al met al bovengemiddeld geslaagd vond de examinator :D

je instructeur kan toch wel de beslissing nemen bij bijvoorbeeld les 15 het is goed geweest. Moet je wel goed je best doen :p

Succes!
 
Zeker waar, sooner rather than later! Je gaat 'm lekker halen morgen *O*
De langzame slalom hoor ik vaker inderdaad..! Gelukkig hoef je niet alle oefeningen foutloos te doen ;) ik zal voor je
bedankt😄 en het is gelukt! En alles ging goed! Ondanks de sneeuw. Was wel even spannend of ze het nog zouden afblazen. Gelukkig niet.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij toen der tijd een pakket van 20 lessen van een uurtje. 10 voor avb en 10 voor avb ongeveer. Had waarschijnlijk met losse lessen in minder gekund (16 uurtjes) maar pakket was goedkoper en werd bij mij vergoed door mijn toenmalige werkgever (opleidingsbudget)

Houd wel rekening dat dit allemaal erg persoons afhankelijk is en daarbij ook nog eens hoeveel tijd er tussen je examens zit. En natuurlijk in 1 keer slagen maar ik denk dat 20 uur een prima richtlijn is.

PS ik had al B,C,E rijbewijs voordat ik voor m'n A op ging.
 
Yesss! Gefeliciteerd! *O* goed gedaan zeg, alles in één keer! Welke oefeningen heb je moeten doen?
Zijn de zenuwen al een beetje gezakt? :P
Haha, nu gelukkig wel. Ik moest lopen met de motor, halve draai, langzame slalom, uitwijkoefening, noodstop, precisie stop, en de vertragingsoefening doen. Op zich vielen de examinatoren ook wel mee. Had een beetje de gedachte “boze schoolmeester” maar ze waren wel relaxt 😜
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan