Lert
MF veteraan
Tja, als het zo lang duurt loop ik weg.5 minuten is vrij kort voor een chef .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, als het zo lang duurt loop ik weg.5 minuten is vrij kort voor een chef .
Toen die van ons begon met "when I was a young man" wist je - dit wordt een hele lange zit .5 minuten is vrij kort voor een chef .
Jij werkt echt in een gesticht, hé ?Toen die van ons begon met "when I was a young man" wist je - dit wordt een hele lange zit .
Gefeliciteerd allebei!! Superrr......Geslaagd ook miss GC geslaagd.
Beter nietszeggend dan een nietsnutIk ben erg nietszeggend .
en als je dan een nietszeggende nietsnut hebt... ?Beter nietszeggend dan een nietsnut
Dan blijft het hier tenminste rustigIk ben erg nietszeggend .
Een (kleine) allroad als lesmotor ... ... bijzondere keuze idd.Wat ik wel opvallen vond is dat mijn rijschool als enige uit de omgeving rijdt met een BMW F750 GS, ik vond het aan het begin nogal een lompe motor. Later went het echt wel maar zeker aan het begin vroeg ik mij af hoe ik dit gevaarte ooit fatsoenlijk in de bocht zou krijgen.
BMW lomp?Twee weken geleden geslaagd voor AVD, ik maakte mij ernstig zorgen over het niet halen van het examen en lange wachttijden bij het CBR. Uiteindelijk bleek AVD vele male makkelijker dan AVB (dit is natuurlijk persoonlijk). Ik heb er met de auto al wel aardig wat kilometers opzitten, dat scheelt echt wel. Twee keer een Stop and Go gekregen omdat ik wat vlotter door de wijken kon dan de examinator met de auto. Na een prima ronde zag ik aan het gezicht van mijn instructeur dat het wel goed zat, binnen kreeg ik dan ook het goede nieuws. Wat ik wel opvallen vond is dat mijn rijschool als enige uit de omgeving rijdt met een BMW F750 GS, ik vond het aan het begin nogal een lompe motor. Later went het echt wel maar zeker aan het begin vroeg ik mij af hoe ik dit gevaarte ooit fatsoenlijk in de bocht zou krijgen.
Ik heb een klant die zegt dat zijn R1250weetikveelwat stuurt/manoeuvreert als een fiets.Ik heb wel eens op een F750GS gereden die een vriendin van me had gehuurd. Ik vond die moeilijker handelbaar dan mijn eigen R1250GSA die wel groter en zwaarder is. Het zal deels ook wel gewenning zijn, met mijn GSA ben ik vergroeid maar het is niet alleen dat.
Daar kan ik me iets bij voorstellen.Ik heb een klant die zegt dat zijn R1250weetikveelwat stuurt/manoeuvreert als een fiets.
Ik niet. Maar ja dat is na 100km "ervaring" op mijn Z800 en alleen zijn R1250weetikveelwat op de parking hebben zien staan.Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Gefeliciteerd!Twee weken geleden geslaagd voor AVD, ik maakte mij ernstig zorgen over het niet halen van het examen en lange wachttijden bij het CBR. Uiteindelijk bleek AVD vele male makkelijker dan AVB (dit is natuurlijk persoonlijk). Ik heb er met de auto al wel aardig wat kilometers opzitten, dat scheelt echt wel. Twee keer een Stop and Go gekregen omdat ik wat vlotter door de wijken kon dan de examinator met de auto. Na een prima ronde zag ik aan het gezicht van mijn instructeur dat het wel goed zat, binnen kreeg ik dan ook het goede nieuws. Wat ik wel opvallen vond is dat mijn rijschool als enige uit de omgeving rijdt met een BMW F750 GS, ik vond het aan het begin nogal een lompe motor. Later went het echt wel maar zeker aan het begin vroeg ik mij af hoe ik dit gevaarte ooit fatsoenlijk in de bocht zou krijgen.
Die 750GS zal niet zoveel verschillen als een F800GS toch!?Ik heb wel eens op een F750GS gereden die een vriendin van me had gehuurd. Ik vond die moeilijker handelbaar dan mijn eigen R1250GSA die wel groter en zwaarder is. Het zal deels ook wel gewenning zijn, met mijn GSA ben ik vergroeid maar het is niet alleen dat.
Volgens mij wel. Als ik het me goed herinner is één van de verschillen dat bij de 800 de voorvork wat steiler staat en daar wordt hij wendbaarder van.Die 750GS zal niet zoveel verschillen als een F800GS toch!?
Ik heb op deze gelest:Volgens mij wel. Als ik het me goed herinner is één van de verschillen dat bij de 800 de voorvork wat steiler staat en daar wordt hij wendbaarder van.
Dan zou de 750 wendbaarder moeten wezen, 1 graad verschil en 1,5 in trail (hoe meer hoe makkelijker deze rechtdoor gaat).<Edit>
Het scheelt wel een hele graden kwa 'rake' tussen de 800 (links) en 750 (rechts) volgens goochel:
Bekijk bijlage 1989097
Ik heb op geen van beiden gereden maar daar zit wel wat logica in.Dan zou de 750 wendbaarder moeten wezen, 1 graad verschil en 1,5 in trail (hoe meer hoe makkelijker deze rechtdoor gaat).
Daarnaast spelen nog meer dingen een rol.Ik heb op geen van beiden gereden maar daar zit wel wat logica in.
Die moet inmiddels helemaal onder de blauwe plekken zitten.Bij het wegrijden uit het parkeervak ging een medelesser weer te grond, dat is nu al bijna 10 lessen op rij.