Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Is een spoedaanvraag. Je betaalt wel het dubbele begreep ik, maar op het totaalpakket aan motorlessen vond ik het verwaarloosbaar en daarnaast wil ik gewoon kunnen rijden _O- Kan gewoon niet wachten 8)7:]
Ik snap het, zit ook te twijfelen mocht ik slagen wat ik doe..


Hoe zit het ook weer als je geslaagd bent, duurt dat nu 3 uur ofzo voordat de gemeente het weet?
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Opzich wel goed geslapen maar oh ik ben zo zenuwachtig als iets. Net 2 broodjes op, pleur der dalijk nog maar een banaan in 😂 en dan gaan we straks eens zien of ik de motor wél heel weet te houden 😏😅
Kom op @Diaantje, je hebt ook volgens je instructeur goed genoeg leren motorrijden om het examen te doen en dan zelf de weg op te gaan. Je gaat fijn een stukje motorrijden straks. Er rijdt alleen deze keer nog iemand achter je aan die zegt waar je rechtdoor, linksaf of rechtsaf moet. Meer niet. Je vindt motorrijden tof, dus straks ook! Je kijkt gewoon goed uit en verder rij je lekker vlot door. Meer is het niet :t
 
Opzich wel goed geslapen maar oh ik ben zo zenuwachtig als iets. Net 2 broodjes op, pleur der dalijk nog maar een banaan in 😂 en dan gaan we straks eens zien of ik de motor wél heel weet te houden 😏😅
Succes, zet hem op.

Fouten maken mag, zolang je maar laat zien dat je de motor gebruikt waar hij voor gemaakt is, vlot rijden en anticiperend rijden. Foutjes oplossen, die hebben we allemaal gemaakt tijdens het examen.
 
Heel veel succes zo @Diaantje en @Vesta !

Ik kreeg vanochtend heel vroeg een mailtje binnen van het CBR dat mijn AVD gereserveerd is voor.... 13 juli! Heel blij mee. Mijn instructeur zei vorige week nog dat er alleen gaatjes waren voor eind augustus en september, dus we hebben even gewacht. Er komen mondjesmaat nieuwe, eerdere data vrij. Eind juni/begin juli de lessen maar weer oppakken. Zin in!
 
Heel veel succes zo @Diaantje en @Vesta !

Ik kreeg vanochtend heel vroeg een mailtje binnen van het CBR dat mijn AVD gereserveerd is voor.... 13 juli! Heel blij mee. Mijn instructeur zei vorige week nog dat er alleen gaatjes waren voor eind augustus en september, dus we hebben even gewacht. Er komen mondjesmaat nieuwe, eerdere data vrij. Eind juni/begin juli de lessen maar weer oppakken. Zin in!
Dat is goed nieuws! :t
 
Heel veel succes zo @Diaantje en @Vesta !

Ik kreeg vanochtend heel vroeg een mailtje binnen van het CBR dat mijn AVD gereserveerd is voor.... 13 juli! Heel blij mee. Mijn instructeur zei vorige week nog dat er alleen gaatjes waren voor eind augustus en september, dus we hebben even gewacht. Er komen mondjesmaat nieuwe, eerdere data vrij. Eind juni/begin juli de lessen maar weer oppakken. Zin in!
Goed nieuws!!!! Super !!!

Iedereen bedankt voor de succes wensen en ook voor @Vesta , we gaan ervoor !!! Succes !!
 
Heel veel succes zo @Diaantje en @Vesta !

Ik kreeg vanochtend heel vroeg een mailtje binnen van het CBR dat mijn AVD gereserveerd is voor.... 13 juli! Heel blij mee. Mijn instructeur zei vorige week nog dat er alleen gaatjes waren voor eind augustus en september, dus we hebben even gewacht. Er komen mondjesmaat nieuwe, eerdere data vrij. Eind juni/begin juli de lessen maar weer oppakken. Zin in!

CBR is echt dom bezig >.< Gooi lekker alles open man! Wat is dit voor geklungel, mondjes maat vrijgeven van data en dan ook nog willekeurig. Eerst september, dan augustus, nu juli ;/

Mensen willen duidelijkheid, dingen in plannen.. zucht...
 
CBR is echt dom bezig >.< Gooi lekker alles open man! Wat is dit voor geklungel, mondjes maat vrijgeven van data en dan ook nog willekeurig. Eerst september, dan augustus, nu juli ;/

Mensen willen duidelijkheid, dingen in plannen.. zucht...
Heb nu ook een datum staan op 31 augustus maar als ik het soms zo lees had ik beter nog even kunnen wachten met plannen. Maarja zekerheid is er dan ook weer niet...
 
Je kunt toch altijd nog wisselen van datum, als je rijschool een eerdere datum tegenkomt? Heb ik ook gedaan. Kon eind april avd doen, maar veranderd naar 20 maart. Was alleen nog 5 dagen te laat helaas.....
 
Heb nu ook een datum staan op 31 augustus maar als ik het soms zo lees had ik beter nog even kunnen wachten met plannen. Maarja zekerheid is er dan ook weer niet...

Wij hadden eerst 3 september in vizier, toen kwam 22 augustus vrij, vervolgens 3 augustus.. Zekere voor het onzekere genomen, en die van 3 augustus op naam laten zetten.

Wanneer ik echter zie dat er nu ook voor juli data vrijkomen, zakt bij mij een beetje de broek af.

Cbr maakt zichzelf niet bepaald geliefd met hun plan van aanpak, of moet ik zeggen chaos van aanpak. Een plan hebben ze niet echt bepaald..

@guitarguru CBR geeft aan dat een kandidaat 1 x van data mag veranderen. Echter geven ze niet aan dat de rijschool de oude data niet meer kan inleveren. Ofwel, de rijschool moet ook een kandidaat voor de oude data vinden anders zit ie met een examen waar ie niks aan heeft, maar wel is betaald.
 
Mijn rij-instructeur zei ook dat ik altijd nog kon wisselen als ik in aug/sept voor de zekerheid vast wilde zetten. Of dat dan maar 1x is, vermeldde hij niet. Hij heeft genoeg mensen klaar staan die graag op willen, dus extra data raakt hij nog wel kwijt. Misschien heeft het mondjesmaat vrijkomen ook te maken met het feit dat er wekelijks weer meer examinatoren aan het werk gaan (uit de risicogroep o.a.) en dan komen er simpelweg plekken vrij. Of er komen nu ingeroosterde plekken vrij van mensen die door een geannuleerd examen voorrang kregen, maar in juni/juli niet op kunnen/willen (mijn rijschool heeft daar ook een paar voorbeelden van). Inderdaad niet de meest efficiente en vriendelijke manier, maar het werd al wel meteen in het eerste bericht van het CBR over de inhaalslag zo aangekondigd.
 
@guitarguru CBR geeft aan dat een kandidaat 1 x van data mag veranderen. Echter geven ze niet aan dat de rijschool de oude data niet meer kan inleveren. Ofwel, de rijschool moet ook een kandidaat voor de oude data vinden anders zit ie met een examen waar ie niks aan heeft, maar wel is betaald.

Gaat dit niet over het uitstellen van een gepland examen? Ik dacht gelezen te hebben dat dat 1x zonder extra betaling mocht gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan