Motorrit voor kinderen met kanker 27-05


full
 
Tja, ik hoop dat Marijne buiten MF om ook veel motorrijders kan vinden die mee willen doen, want als ik het zo lees botst de datum een beetje met een ander goed doel. Ik doe graag mee aan een rit voor een goed doel, ik zet deze dus in de agenda en beslis op het laatste moment pas ivm planning van huis/team-fr etc.
 
Jeetje,wat jammer dat er twee van zulke goede initiatieven op 1 dag vallen...

Is verschuiven echt geen optie? Hoe meer mensen,hoe beter de opbrengsten voor t goede doel zou ik zeggen..
 
Voorlopige inschrijving bij deze van mijn kant. Geen idee of ik wel daadwerkelijk kan, maar geen agenda bij de hand en wil toch erg graag hieraan mee doen :) . Bedoeling is dus dat ik iemand achterop neem?
 
Staat in de agenda... Vorig jaar waren er plannen om het dit keer groot aan te pakken; is daar al iets over bekend?
 
Mogen er ook mensen van buiten MF mee met deze rit? Want ik heb een paar collega's die misschien ook wel te porren zijn voor deze rit ....
 
Vorig jaar ook die rit gereden. Was erg gezellig. Zal es kijken of ik dit jaar weer mee kan doen.
 
Ik zal ook eens kijken of ik mee kan rijden 27 mei.
Het zal waarschijnlijk moeilijk worden omdat mijn zus op die dag jarig is...

Als ik mee ga laat ik het nog wel weten :]
 
Misschien zeikmodus, maar is de rit onder begeleiding van politie/verkeersregelaars :?
 
don't worry, we gaan hem verschuiven :)
Nieuwe datum wordt 27 mei!

Oke,goed zeg!

Gelukkig kunnen nu wel al die enthousiaste mensen mee...
Alleen ben ik er zelf niet bij helaas,zit op die datum in Frankrijk op motortour.
Ga toch mn best doe voor sponsoren,alleen is t misschien wel vreemd als ik er dan zelf niet bij ben...Maar goed, doe toch mn best ervoor..
 
Motorgek en ik zijn ook graag van de partij (even ovb) maar als alles meezit zijn we erbij *O* *O* *O*
 
Van de week post marijn of ik meer info over het hele gebeuren inclusief een dagplanning etc etc etc :)
Bedankt om te antwoorden op mijn gezeik..........

Jajajaja, je bent niets anders gewend..... B| .............. :P ..
 
ja ik wil ook mee.. steunen we meteen een goed doel mee. *O*

Ga thuis even overleggen of er nog niks in de agenda staat!! Jullie horen nog van mij..

Gr Marloes. :]
 
Na een afwezigheid van een paar dagen reageer ik bij deze ook nog even.
Victor en ik gaan zo concrete plannen maken en die posten wij z.s.m. hier.

Ik hoop dat er wel een heleboel mensen de 27e kunnen. Ik had er niet echt bij stil gedaan dat er heel toevallig dezelfde datum al een andere rit voor het goede doel gehouden zou worden.

En voor de mensen die nog twijfelen: vorige jaar was het super gezellig heb ik mij laten vertellen en dit maal hebben we bij lekker weer ook een barbecue en na afloop een feestje *O* Dus twijfel niet langer en stuur mij een e-mail op marijn@vokk.nl om je aan te melden.
 
Ik zie dat ik vrij heb dus zal ff overleggen met Jethro..
aangezien ik dan wel bij hem achterop ga..

Ben erg in voor zulke goede doelen als deze..
dus denk dat het wel goed komt..

Marijn mail komt er denk ik wel snel aan :)
 
Ik vind 't idee op zich leuk...maar ik snap ff het hele principe niet, volgens mij :P

Wat is er nou goed aan het feit dat ik een rondje met jullie meer rijd (afgezien van het feit dat het gezellig is?)

Ik lees hierboven iets over geld ophalen? Hoe gaat 't allemaal in zijn werk? :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan