Motorrit voor kinderen met kanker 27-05

Ik vind 't idee op zich leuk...maar ik snap ff het hele principe niet, volgens mij :P

Wat is er nou goed aan het feit dat ik een rondje met jullie meer rijd (afgezien van het feit dat het gezellig is?)

Ik lees hierboven iets over geld ophalen? Hoe gaat 't allemaal in zijn werk? :? :?
Nou, je betaalt bijvoorbeeld €5,- (meer mag ook ;) ) voor de route. Iedere deelnemer heeft zo'n ding nodig natuurlijk. Verder zal de verkoop voor de loterij ook wel het nodige opbrengen. Prijzen voor de loterij komen van gulle gevers. Gooi er nog wat spons-oren tegenaan en je kan zo een aardig bedrag bij elkaar sprokkelen.


--edit--

vorig jaar ruim 1600 euro
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn bericht aan het begin van dit topic even gewijzigd. Er staat nu nieuwe informatie bij.

Dus ik hoop dat alle vragen tot nu toe beantwoord zijn. Zo niet mail me even op marijn@vokk.nl of post hier een berichtje.

Ik zit naast mijn mailbox op jullie aanmeldingen te wachten *O*
 
Lekker bezig Marijn!
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn vanwege werk wat ik niet opzij kan schuiven (anders werk ik helemaal niet meer -O- ), maar ik hoop dat je vorig jaar iig ruim kan overtreffen!

SUC6!!!!!!!!!!!!!

PS. Kan er niet weer zo'n buitegewoon iirritante banner bovenaan de pagina??? :X
 
Lekker bezig Marijn!
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn vanwege werk wat ik niet opzij kan schuiven (anders werk ik helemaal niet meer -O- ), maar ik hoop dat je vorig jaar iig ruim kan overtreffen!

SUC6!!!!!!!!!!!!!

PS. Kan er niet weer zo'n buitegewoon iirritante banner bovenaan de pagina??? :X

He Chris :W
 
Lekker bezig Marijn!
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn vanwege werk wat ik niet opzij kan schuiven (anders werk ik helemaal niet meer -O- ), maar ik hoop dat je vorig jaar iig ruim kan overtreffen!

SUC6!!!!!!!!!!!!!

PS. Kan er niet weer zo'n buitegewoon iirritante banner bovenaan de pagina??? :X
He Chris :W Alles goed, ondertussen al aan het rijden?
 
Lekker bezig Marijn!
Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn vanwege werk wat ik niet opzij kan schuiven (anders werk ik helemaal niet meer -O- ), maar ik hoop dat je vorig jaar iig ruim kan overtreffen!

SUC6!!!!!!!!!!!!!

PS. Kan er niet weer zo'n buitegewoon iirritante banner bovenaan de pagina??? :X

Ja dat hoop ik ook, iig bedankt voor je spullen van vorig jaar. Heb ik wel wat aan gehad. Succes !
 
Iedereen die zich bij mij heeft aangemeld krijgt t.z.t. nog de officiele uitnodiging met alle gegevens zoals exacte tijd, adres, routebeschrijving enz enz.
 
ja ik zit echt met smart op alle aanmeldingen te wachten. In het begin waren een heleboel enthousiast, maar de datum de 13 kwam niet uit. Nu heb ik het verzet en heb die aanmeldingen nu niet alsnog binnen.

Dus mensen kom op!!
*O*
 
:W

Ik heb vandaag mn rijbewijs gehaald dus ik kan nu met zekerheid zeggen dat ik lekker mee ga!!! *O* (helaas alleen, mn vriendin moet werken ;(

Maar goed, ik schrijf de datum op in mn agenda..Tot dan he!! :] *O*

Groetjes Marloes.
 
Ik ben er Jammer genoeg niet bij, heb begrepen dat al mijn Kinderen dat Weekend willen komen.
Dus bij deze zeg ik af, maar volgend Jaar probeer ik erbij te zijn!!
 
:W

Ik heb vandaag mn rijbewijs gehaald dus ik kan nu met zekerheid zeggen dat ik lekker mee ga!!! *O* (helaas alleen, mn vriendin moet werken ;(

Maar goed, ik schrijf de datum op in mn agenda..Tot dan he!! :] *O*

Groetjes Marloes.
Wie weet kunnen we tzt wel afspreken om samen die kant op te gaan.. Er gaan er ten slotte nog een paar uit Flevoland topic ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan