Motorstudenten Groningen (Deel 12)

alweer vrij tot dinsdag *O*
penisss *D

blijf trouwens rustig doorgaan met de r1 :9
full
 
@^*&(#)@*&^!*(!!())!@(@!

Ik zou net dus rijden, ik druk mijn motor garage uit en gooi ding aan. Ik aangekleed en al wil op me bike stappen maar kijk nog eens naar mijn achterband. Ik kijk eens goed en zie dat er een stuk ijzer in zit. IK zag 2 puntjes dus ik dacht, druk ik eruit, zit niet zo diep. Is het zo'n spijkerhaakje, vol erdoorheen.

Mijn band staat nu dus plat B|
 
@^*&(#)@*&^!*(!!())!@(@!

Ik zou net dus rijden, ik druk mijn motor garage uit en gooi ding aan. Ik aangekleed en al wil op me bike stappen maar kijk nog eens naar mijn achterband. Ik kijk eens goed en zie dat er een stuk ijzer in zit. IK zag 2 puntjes dus ik dacht, druk ik eruit, zit niet zo diep. Is het zo'n spijkerhaakje, vol erdoorheen.

Mijn band staat nu dus plat B|

Join the club :) Nouja met onmobiele motoren dan :o

Super corsa`s eronder zeg ik je!!!
 
@^*&(#)@*&^!*(!!())!@(@!

Ik zou net dus rijden, ik druk mijn motor garage uit en gooi ding aan. Ik aangekleed en al wil op me bike stappen maar kijk nog eens naar mijn achterband. Ik kijk eens goed en zie dat er een stuk ijzer in zit. IK zag 2 puntjes dus ik dacht, druk ik eruit, zit niet zo diep. Is het zo'n spijkerhaakje, vol erdoorheen.

Mijn band staat nu dus plat B|
Das mooi kut -O-
 
Slettttuhhhhh :W

Ben er weer, heerlijk gereden bij assen en omstreken

2x bijna aangehouden (o.a. KD bij afrit vries waar een copper bij tankstation stond te w88) en...

... heb de oude noordlus nog ff gepakt :9~ })

Hey Erik :W. Dus ff een mooi ritje gemaakt *D. Wij hebben ook nog ff gereden op de oude Noordlus vanavond, alleen werden we daar helaas weggestuurd -O-. En dat na goed drie keer heen en weer gereden te hebben.

Look what i've got... 8-) *O*
[afbeelding]

Mooi man :}. Gefeliciteerd *D. Wanneer kun je de motor ophalen :)?
 
Yooh Boys...was weer top feest vannacht.....


ik kom nu binnen gestrompeld...net bij een of ander maf wijf thuis gezeten... :P

Rol nu maar eens bedje in want ben kapot en brak!!

Misten Reinoud en Woot wel in Feest....jullie hebbe wat gemist!!

Snel weer met hele groep studenten weg :} Super gezellig!!!

(let nie op brakke zinsopbouw :+ )
 
leuke fiets :} bouwjaar?

nu lekker rijden en km's maken :]

Hij is uit 95, heeft 44500km gelopen, net een beurt gehad. Als het goed is beginnen ze vandaag met het ombouwen, en dan ligt het er even aan hoe sloom de abtenaartjes van het RDW zijn. Ze verwachten dat het 2 tot 3 weken duurt voor ik kan rijden. Dussem, halverwege juni moet het goed zijn!

Ik ben zo blij *O*

@ Vienus: smsje nog gehad over vanavond? Veel plezier in ieder geval en doe de groetjes daar!
 
Laatst bewerkt:
Hey Thalassa! Hele mooie fiets hoor *O* Gelukkig heb je uiteindelijk een gevonden haha. Ik hoop dat je er heel veel plezier van mag hebben, als er een is die dat verdient ben jij het wel!

Goooooodmorning everybody!!

Appies_girl heeft om 1100 sollicitatie.... spannend!
 
Terug
Bovenaan Onderaan